Kaupunkin virkamies on suunnitellut Kirjurinluotoon "maitolaiturin". Pah! Sanon minä.
Ei maitolaiturin portaat ole tielle päin vaan tietenkin sivussa.
Maitolaiturin tehtävä oli olla laiturina, kun maitoauto keräsi pystöjä.
Miten Kirjurin maitolaiturilta siirretään maitopystit maitoautoon, kun portaat ovat tiellepäin!
Olis nyt järki senvertaa toiminut, että kalliisti rakennettu ja muuten siisti uusi laituri olisi muistuttanut paremmin oikeaa maitolaituria.
Kirjurin maitolaiturissa
2
370
Vastaukset
- virkamies
Ei nykyajan ihminen ymmärrä, miksi maitolaituri ylipäätään on ollut olemassa. Luullaan, että maito tuotiin muuten vaan päiväksi maitolaiturille oleilemaan.
Huomasin tänään saman asian käydessäni kävelyllä Kirjurinluodossa.
Maitolaiturista on tullut fiasko.Ei ole niin viisas kuin insinjööri. Erään kunnan rivitalon saunaan oli lauteiden yäpuolelle kattoon asennettu ilmanvaihtoventtiili, metallinen, josta tippui melko taajaan tahtiin kuumaa vettä päälle, johtuen suuresta lämpötilaerosta löylytilan- ja talvipakkasen ottaessa yhteen,jolloinka kosteus tiivistyi metallipinnalle. Tuli mieleen, että olisi se ilmanvaihtokanavan voinut hivenen syrjemmällekin asentaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184651Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4982447Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1422011Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.181929- 811586
- 1461505
- 121256
- 102994
- 124852
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik40849