Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

c4 tuulilasi

aina hajalla

toinen kerta vuoden sisällä ,onko muilla tuollaista ongelmaa c4;sen tuulilasin kanssa vai onko mulla vain noin psk tuuri?

6

797

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • korilujuutta

      Minulla oli C4 josta hajosi tuulilasi autotallissa ! Takuuaika oli ohi muutamalla
      päivällä kilometrejä hieman yli 10 000 ja vaikka
      ei pienintäkään kiveniskemmää lasissa ollut ei
      takuu korvannut. Vaikka auto muuten miellytti
      vaihdoin sen toisenmerkkiseen. Citroenia tuli
      kuitenkin ikävä ja nyt ajelen C 5:llä, joka
      tuntuu fantastiselta.

    • Reilu vuosi ja 3 tuulilasia mennyt. Keskimmäinen kesti viikon. Kaikkiin on kyllä tullut kivenisku, mutta luultavasti jotain tekemistä asian kanssa on myös lasin suurella koolla ja sen roolilla korin jäykistäjänä. On niitä kyllä mennyt laseja muistakin 1990- ja 2000-luvun autoistani.

      Vanhoista autoista ei lasi rikkunut koskaan, ne piti vaihtaa, kun tulivat niin sameiksi, ettei läpi enää nähnyt.

    • ole nähnyt viel

      haljenneita.

      • on ollu monta

        mutta ei c4;ssa.
        missään, tässä topiikissa ei puhuttu sinua ennen haljenneista laseista vaan hajonneista


    • C4 2.0 vtr

      Meillä myös napsahti tuulilasi rikki ja pitäis vaihtaa,kun vain kerkiää. Ei näy kiven iskua, mut rikki on!!!!

      • Loeb

        Yön aikana paukahti parkkipaikalla tuulilasi halki. Mitään jälkiä ei näy. Lasinkorjaaja eikä moni muukaan löytänyt kiveniskemiä halkeaman linjalta...mutta yllättäen Vehon huolto löysi. Heidän hintansa lasille on yli 800€.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2217
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2043
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1658
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1480
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1476
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1377
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1344
    8. 52
      1238
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe