Vielä kaksi päivää - sitten kaikki muuttuu,
luovutan paikkani suosiolla
En voinut muovata sua mieleisekseni,
opettaa olemaan ihmisiksi,
edes yhden päivän elämästä;
olla huijaamatta, valehtelematta,
vääristelemättä viatontakin totuutta,
käyttäytymään hillitysti, määrätietoisesti,
olla huutamatta
silloin kun ei ole kuiskattavaakaan
En minä enää jaksa sinua kesyttää,
ehkä joku hyväksyy sinut sellaisena kuin olet?
Minulle olet aivan liian mahdoton!
Enää en haaskaa sinuun ajatustakaan
en pienintäkään rakkauden elettä,
vihaan sinua jo nyt -
ei minun tarvitse sitä opetella
Olen pian vain tunteeton kuori
- tyydy siihen sitten,
muuta et minusta enää saa.
Off tai On
9
386
Vastaukset
- laudi**
Toista ei voi "muovata" mieleisekseen. Aika tekee sen :)..kun/jos välittää toisesta..
**
Löydät varmasti, joka välittää Sinusta oikeasti :)- yks mies.
Taisin ladata aika kovilla panoksilla,
toivottavasti se oli vain runo (?) ;)
Paljon puhuvaa tekstiä siitä,
kun mikään tahto ja ymmärrys
ei toiselle riitä.
Silloin tuloksena täytyy olla
kuvatun kaltaisesi sanasi
runon säestämänä.
Hiukan vertaan omaani Kalmistooni
tunnelmaltaan kuin aiheeltaankin.
Otsikko jo kertoo kaiken.
Minulla täysi fiktiota
toivoisin että Sinulla
sama...mutta
kuulostaa todelta,toivon
kuitenkin olavani
väärässä.
Kaunista päivää kuitenkin
Sinulle.- yks mies.
mutta niistähän se runo syntyy.
Kiitos sympatioista,
ne tulivat tarpeeseen.
Ymmärsin yllättävän hyvin
... tuon samankaltaisuuden. yks mies. kirjoitti:
mutta niistähän se runo syntyy.
Kiitos sympatioista,
ne tulivat tarpeeseen.
Ymmärsin yllättävän hyvin
... tuon samankaltaisuuden.Eikös se ole hyvä jos käy
ylikierroksilla,niin
nopsaan runoa pukkaamaan
ja muille luettaviksi.
Niin saattaa syntyä vaikka
mitä tänne.
Jos kierroksia ei ole,
niin ei synny mitään,
hyvä kuin jaksaa vain
olla,tai tuskin edes
sitäkään.
- lindalinda1
Noh, mikäs se nyt kalvaa sielua miehellä ?
Onko Kerttu lyöny huttukapustan tiskiin ja jät-
tänyt Sinut ihan itekseen pärjäilemään ?
Tiedätkö mitä.
Niin huumorirunoja kuin aina oletkin
kirjoittanut, niin pakko myöntää että Sinusta
löytyy tosi tunteikas mies !
Tämä runosi on todiste siitä,
melkeinpä satuttava.- yks mies.
Kerttu ei päästä minusta otettaan millään,
muutenhan olisin luovuttanut jo aikoja sitten,
mutta kun se aina saa mut sanoillaan leppymään ja
antamaan aina vaan anteeksi jokaisen anteeksiantamanttoman jäynän jälkeen. Kun se vaan on niin mahdoton, et uskois ellet näkisi?!
Taidan lopettaa kesyttämisen kun ei tuo millään näytä kesyyntyvän.
Ja niinhän se on, ei toista saa muokata mieleisekseen. Jokaiselle on varmasti joku, mutta helkutti kun se kiertää mut joka kerta pikkusormensa ympärille, niin minkäs teen?
Tuliskohan joku urhea neito pelastamaan mut,
sitä mä vaan tässä pohdin?
- Eräs nainen
Luovuttaminen on joskus järkevää :). Niin minäkin olen tehnyt monta kertaa elämässäni monien asioiden suhteen.
Hyvää yötä! Pakko mennä nukkumaan. Muuten ei jaksa huomenna..
Vaikea kuitenkin uskoa, että sinusta tulisi tunteeton kuori. Luulen, että ponnahdat pinnalle kuin vieteriukko :).
Hyvä runo. Kiitos siitä!- yks mies.
ja kauniita unia. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501489
- 104921
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15583ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40514Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44472- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402