Julkisuuteen.

Miss.

No joo en kyllä tiedä kuuluisiko tämä nyt ihan tänne, mutta enpä keksi minne muuallekkaan...:/

Niin siis kun olen tämmöinen 13 vuotias tytön tyllerö ja haaveilen päästä malliksi tai laulajaksi. Kauneutta riittää omasta ja läheisten mielestä malliksi, ääneni on ihan kivan kuuloinen omissa ja muidenkin korvissa. No, mitäs siitä enempää kun tiedän, että olen hyvä molemmissa... tai siis... no omasta mielestä sopisin niihin.

No sitten se, että tarvitsisin jonkun verran apua.
En ole nyt mitenkään niin pitkälle musiikissa päässyt että tietäisin levyttämisen salat. Mitä pitää edes tehdä ennen levytystä? Pitäiskö käydä jossain laulamassa ennen levylle laulamista, niinkuin koelaulussa?
Ja entä sitten mallina oleminen? Pitäiskö sitä mennä ekana johonkin mallikouluun? No tottakai.. mutta en haluaisi olla mitään kovin *suurta* mallia tai tälleen, vaan siis ihan että lehdissä ja näin. Mitä siinäkin pitää tehdä ennen malliksi pääsemistä ja missä voi edes ilmoittautua mallikouluun?:o

Toivottavasti tämä ei kuulosta nyt liian sekavalta.. kysykää toki jos ette ymmärtäneet mitä tarkoitan. Pyydän anteeksi kun en osaa selittää.. :/
Toivoisin, että te, jotka vastailette niin käyttäisittekö asiallista kieltä ja olisitte muutenkin asiallisia koska minäkin olin..?:)

Hurjat kiitokset teille jotka osaatte auttaa minua! Toivottavasti ymmärrätte mitä tarkoitan!(:

10

931

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokeilemaan

      onneasi idolsiin/talentiin. Onnea

      • Miss.

        Ois kiva vaan tietää että miten niihi ees pääsee..:o


      • apua ?
        Miss. kirjoitti:

        Ois kiva vaan tietää että miten niihi ees pääsee..:o

        Mä olen myös 13 vuotias tyttö , Haluat malliksi? Vaatemalliksi? minä olen aika etevä vaatesuunnittelia ..toivottavasti et pidä minua tyhmänä tai mitään kirjoituksiesi perusteella olisit täydellinen malli mutta liian nuori idolsiin ja (Talent)? siihen sinä pääsisit.. missä päin asut osaan ehkä auttaa .. :DD Terveisin : Jessica :DD


      • idolsiin
        Miss. kirjoitti:

        Ois kiva vaan tietää että miten niihi ees pääsee..:o

        ala kohta koelaulut. Käy katsomassa netistä paikat ja ajat


    • LippLi

      Eräs tuttuni mietti samoja asioita kuin sinäkin :)
      Suosittelen todella vakavasti laulutunneilla käymistä!
      Vaikka omasta mielestä lauluäänesi kuulostaisikin hyvältä, niin siinä on aina petrattavaa! Ja opettaja antaa sinulle tiedon laulusi todellisesta tasosta :) Enkä nyt sano ettet osaisi laulaa!

      Jos todella haluat laulajaksi tai malliksi, on suositeltavaa käydä esim ilmaisutaidon kursseilla tai harrastaa teatteria! :)

      • että,.,.,.

        aloittajan viesti on provo... voiko joku oikeasti "haluta malliksi tai laulajaksi" ilman että on oikeasti kiinnostunut alasta (muoti ja musiikki).

        Jos vain haluaa julkisuuteen hinnalla millä hyvänsä ei kannata ruveta laulajaksi tai malliksi, koska nehän ovat ihan oikeita ammatteja, joissa vaaditaan perusedellytysten lisäksi osaamista ja pitkäjänteisyyttä.

        Mallin ammattiin ei tarvitse olla "kaunis", se perustuu ammattitaitoon, että osaa poseerata kuvissa, kävellä oikein, käyttää kehoaan, "myydä" asiakkaan tuotteen, yms...

        "Kauneutta" tärkeämpi edellytys taitaa olla oikea ruumiinrakenne ja sitten tyyli. Lisäksi pitää varmaan olla aika topakka luonne ja paksu nahka, kestää arvostelua, kovaa stressiä, kilpailua, jos haluat uran ulkomailla, pitää olla itsenäinen, selvitä vieraassa paikassa, vieraiden ihmisten keskellä, osata kieliä, yms...

        Laulajaksi? Pelkkä "lauluääni" ei riitä, pysytkö nuotissa? Laulajan urasta haaveilevan kannattaa ensin liittyä bändiin tai kuoroon koulussa, saada edes joku arvio omista kyvyistä, tms. Kiinnostus musiikkiin lienee perusedellytys... muusta puhumattakaan.

        Valitettavasti nykyään halutaan pelkästään "julkisuuteen"... se ei ole oikeastaan ammatti. Naisella riittäänee kunhan otat jonkun kohulehden rahoituksella silikonit ja annat kuvata itsesi alasti. Siinä sitä saa julkisuutta - miten siitä tulee ura ja miten onnelliseksi tulet elämässäsi, se on totaalisesti toinen juttu.


    • Miss.

      Kyllä, kiinnostusta on ehdottomasti. Ei tämä ole mikään provo..

      apua ? -> voitas kyllä vaikka alkaa meseen/meilin vaihtoon! :D onko sulla meseä? Vastaile vaikka eka tänne, niin annan sitten meseni/meilini. (:

      • apua?

        Joo kun olen itselleni etsinyt mallia ja olisi aivan mahtavaa jos hän olisi vielä saman ikäinen ja ottaisi asian tosissaan ! :D sähköostini / meseosoite on( [email protected] ) aivan mahtavaa jos saadaan tämä onnistumaan :D


      • on..
        apua? kirjoitti:

        Joo kun olen itselleni etsinyt mallia ja olisi aivan mahtavaa jos hän olisi vielä saman ikäinen ja ottaisi asian tosissaan ! :D sähköostini / meseosoite on( [email protected] ) aivan mahtavaa jos saadaan tämä onnistumaan :D

        14 ja vaatemallina nettisivuilla, jonka nimeä en kyllä nyt enää muista.. Sai tehdä työtä ellei se haittaa koulunkäyntiä. Saa siitä mukavasti taskurahaa (:
        Minäkin muuten 13 (;


    • Carmela3

      Kuullostaa tasan niin sekavalta, että mene ensialkuun suomenkielen kurssille ennenkuin pyrit mihinkään julkisuuteen. Mikään ei ole kamalampaa kuunneltavaa kuin joku mallintyperys joka ei osaa edes omaa äidinkieltään puhua, sellaisia on jo AIVAN riittävästi kaikenmaailman seiska-lehdissä ym.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 112
      2244
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      62
      2087
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1971
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1697
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1618
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1422
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1364
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1353
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1272
    Aihe