mikä

vaivaa.

kaksosmiestä, ei osota oikein mitään läheisyyttä, ei siis halaamista jne, eikä oikein näytä pitävän siitä jos itse yritän halata. Olen yrittänyt kysellä ja vastaukseksi saan ehkä sen että hän ei ole semmonen joka näyttäisi tunteitaan. Mietityttää onko hänellä niitä edes ollenkaan, minua kohtaan. Muuten kyllä on hauskaa yhdessä, h-taju on samanlaista jne. Hän ei myöskään pysty/halua sanoa että rakastaa ja syytä en tiedä. Vai onko tämä "tunteettomuus" yleistä kaksosilla?

9

1472

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ainakaan

      omasta kokemuksestani. Oma kaksosmies halaa, pussaa ja rakastaa, enemmän kuin kukaan aikaisemmistani. Toisaalta ensimmäinen kaksonen, josta minulla kokemuksia, että en tiedä onko sitten poikkeus.

    • ...ihan pihalla...

      Ihan oli kuin mun kirjotus, me on tapailtu n.reilu vuos ja suhde jo ollut katkolla pari kertaa, nyt taas...
      Mutta mies ei juur halaa eikä pussaa muuta kuin väkisin ja pyytämällä :(
      Eikä sano juuta eikä jaata kun kysyn et välitätkö musta yhtään, ehkä jonkin aikaa jankattuani myöntää et kyllä hän tykkää...

      Nyt tosin on taas katkon paikka, ahdistaa kuulemma niin että ei tiedä mitä tahtoo, haluaa vain olla yksin ja mennä miten haluaa...
      Mikään ei ole minun vikaa, syy on vain hänessä...ei halua mitään vakavaa :(

      Mutta ei todellakaan näytä tunteitaan, millään lailla, ellet osaa rivien välistä lukea!!!

      Silti en halua häntä menettää, ehkä siksi, että tunnen meidän kuuluvan yhteen vaikka hänellä nyt onkin tuo vapaudenkaipuu menossa....mutta jos jaksan olla sinnikäs ja odottaa niin ehkä jonain päivänä hän haluaa vain minut......

      • ihan pihalla...

        tulipas melkosen sekava viesti....anteeksi...mutta onhan se tuo ajatus nyt kieltämättä melko sekava kun yrittää miettiä jotain ihan muuta ja jättää tämä asia hetkeksi taka-alalle mutta ei pysty :(((


      • han ei......

        Nyt ei kylla kannata tulevaisuudesta haaveilla.......sorry


    • ninnuwii

      todella yleistä jos en sanoisi, oma kaksosmieheni on saman lainen, mutta olen kovistellut hänestä syyt esille, hän sanoo rakastavansa vain silloin kun tuntee hetken oikeaksi, eikä halua ns, kuluttaa sanaa niin että se menettäisi merkityksensä.
      Halaamisesta hän sanoi että katselee milelellään kavojani ja siksi milelummin vain istuu lähelläni. Olen kyllä itse murtanut tätä halaamis rajaa itseppäisenä kaksosnaisena ja saanut jopa tuloksia aikaan. Joten älä huoli kyllä se siitä :)

    • kaksikaksi

      Kaksonen kyllästyy,kun siltä jatkuvaaasti kysytään,rakastatko minua?? olemme haluttuja mut emme halua et meitä kosketellaan jatkuvasti,meitä ei saa liikaa rajoittaa,kaipaamme vapautta ja tilaa...ja kyllästymme helposti ehkä kumppanisi on löytänyt toisen?? ME kyllä osamme valloittaa,vilkkailla sanoilla ja silmillä...ja hymyllä...ui kala verkkoon...

      • Olen tavannut

        Olen tavannut hurmaavan kaksosmiehen,haluaa katsoa rauhassa eteenpäin ,olen luvannut olla sitomatta liikaa koska itsekin haluan vähän tilaa.Kun harvoin tapaamme hän on hellä ja pitää hyvänä kovasti.Onko hän nyt edes ihastunut,sanoo vaan ettei tunne minua on tunnettu niin vähän aikaa vasta.Miltä tämä kuulostaa.


      • mistlii
        Olen tavannut kirjoitti:

        Olen tavannut hurmaavan kaksosmiehen,haluaa katsoa rauhassa eteenpäin ,olen luvannut olla sitomatta liikaa koska itsekin haluan vähän tilaa.Kun harvoin tapaamme hän on hellä ja pitää hyvänä kovasti.Onko hän nyt edes ihastunut,sanoo vaan ettei tunne minua on tunnettu niin vähän aikaa vasta.Miltä tämä kuulostaa.

        mulla sanasta sanaan sama tilanne kaksosmiehen kanssa.. vasta vähän vaikaa tunnettu, silloin harvoin kun tavataan, hän on hellä ja ihana. tunteista ei olla puhuttu, odotan että hän on valmis ja avautuu sitten.. :)

        hiljaa hyvää tulee, toivoisin. yritän antaa hänelle tilaa kun vaistoan että hän sitä tarvitsee. ei mullakaan tässä mikään kiire ole. aiemmat jutut menneet myttyyn hätiköinnin takia.


    • kaksonen tunteeton

      jos niitä tunteita on toista kohtaan. Kaksosnaisena voisin sanoa, että sen takia ei tämä kaksosmiehesi pysty halailemaan eikä sanomaan, että rakastaa, kun hän ei tunne niin sinua kohtaan. Jos hän niin tuntisi niin hän pystyisi sen myös näyttämään ja sanomaan.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 134
      3843
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      107
      3497
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      18
      2493
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1717
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1589
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1565
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1506
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1471
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      86
      1446
    Aihe