mikä

vaivaa.

kaksosmiestä, ei osota oikein mitään läheisyyttä, ei siis halaamista jne, eikä oikein näytä pitävän siitä jos itse yritän halata. Olen yrittänyt kysellä ja vastaukseksi saan ehkä sen että hän ei ole semmonen joka näyttäisi tunteitaan. Mietityttää onko hänellä niitä edes ollenkaan, minua kohtaan. Muuten kyllä on hauskaa yhdessä, h-taju on samanlaista jne. Hän ei myöskään pysty/halua sanoa että rakastaa ja syytä en tiedä. Vai onko tämä "tunteettomuus" yleistä kaksosilla?

9

1540

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ainakaan

omasta kokemuksestani. Oma kaksosmies halaa, pussaa ja rakastaa, enemmän kuin kukaan aikaisemmistani. Toisaalta ensimmäinen kaksonen, josta minulla kokemuksia, että en tiedä onko sitten poikkeus.

• ...ihan pihalla...

Ihan oli kuin mun kirjotus, me on tapailtu n.reilu vuos ja suhde jo ollut katkolla pari kertaa, nyt taas...
      Mutta mies ei juur halaa eikä pussaa muuta kuin väkisin ja pyytämällä :(
      Eikä sano juuta eikä jaata kun kysyn et välitätkö musta yhtään, ehkä jonkin aikaa jankattuani myöntää et kyllä hän tykkää...

Nyt tosin on taas katkon paikka, ahdistaa kuulemma niin että ei tiedä mitä tahtoo, haluaa vain olla yksin ja mennä miten haluaa...
      Mikään ei ole minun vikaa, syy on vain hänessä...ei halua mitään vakavaa :(

Mutta ei todellakaan näytä tunteitaan, millään lailla, ellet osaa rivien välistä lukea!!!

Silti en halua häntä menettää, ehkä siksi, että tunnen meidän kuuluvan yhteen vaikka hänellä nyt onkin tuo vapaudenkaipuu menossa....mutta jos jaksan olla sinnikäs ja odottaa niin ehkä jonain päivänä hän haluaa vain minut......

• ihan pihalla...

tulipas melkosen sekava viesti....anteeksi...mutta onhan se tuo ajatus nyt kieltämättä melko sekava kun yrittää miettiä jotain ihan muuta ja jättää tämä asia hetkeksi taka-alalle mutta ei pysty :(((

• han ei......

Nyt ei kylla kannata tulevaisuudesta haaveilla.......sorry

• ninnuwii

todella yleistä jos en sanoisi, oma kaksosmieheni on saman lainen, mutta olen kovistellut hänestä syyt esille, hän sanoo rakastavansa vain silloin kun tuntee hetken oikeaksi, eikä halua ns, kuluttaa sanaa niin että se menettäisi merkityksensä.
      Halaamisesta hän sanoi että katselee milelellään kavojani ja siksi milelummin vain istuu lähelläni. Olen kyllä itse murtanut tätä halaamis rajaa itseppäisenä kaksosnaisena ja saanut jopa tuloksia aikaan. Joten älä huoli kyllä se siitä :)

• kaksikaksi

Kaksonen kyllästyy,kun siltä jatkuvaaasti kysytään,rakastatko minua?? olemme haluttuja mut emme halua et meitä kosketellaan jatkuvasti,meitä ei saa liikaa rajoittaa,kaipaamme vapautta ja tilaa...ja kyllästymme helposti ehkä kumppanisi on löytänyt toisen?? ME kyllä osamme valloittaa,vilkkailla sanoilla ja silmillä...ja hymyllä...ui kala verkkoon...

• Olen tavannut

Olen tavannut hurmaavan kaksosmiehen,haluaa katsoa rauhassa eteenpäin ,olen luvannut olla sitomatta liikaa koska itsekin haluan vähän tilaa.Kun harvoin tapaamme hän on hellä ja pitää hyvänä kovasti.Onko hän nyt edes ihastunut,sanoo vaan ettei tunne minua on tunnettu niin vähän aikaa vasta.Miltä tämä kuulostaa.

• mistlii
        Olen tavannut kirjoitti:

Olen tavannut hurmaavan kaksosmiehen,haluaa katsoa rauhassa eteenpäin ,olen luvannut olla sitomatta liikaa koska itsekin haluan vähän tilaa.Kun harvoin tapaamme hän on hellä ja pitää hyvänä kovasti.Onko hän nyt edes ihastunut,sanoo vaan ettei tunne minua on tunnettu niin vähän aikaa vasta.Miltä tämä kuulostaa.

mulla sanasta sanaan sama tilanne kaksosmiehen kanssa.. vasta vähän vaikaa tunnettu, silloin harvoin kun tavataan, hän on hellä ja ihana. tunteista ei olla puhuttu, odotan että hän on valmis ja avautuu sitten.. :)

hiljaa hyvää tulee, toivoisin. yritän antaa hänelle tilaa kun vaistoan että hän sitä tarvitsee. ei mullakaan tässä mikään kiire ole. aiemmat jutut menneet myttyyn hätiköinnin takia.

• kaksonen tunteeton

jos niitä tunteita on toista kohtaan. Kaksosnaisena voisin sanoa, että sen takia ei tämä kaksosmiehesi pysty halailemaan eikä sanomaan, että rakastaa, kun hän ei tunne niin sinua kohtaan. Jos hän niin tuntisi niin hän pystyisi sen myös näyttämään ja sanomaan.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP jo 100 % suositumpi kuin persut

Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst
      Maailman menoa
      209
      14125
    2. Ikävä sinua mies

Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i
      Ikävä
      55
      5477
    3. Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa

Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58
      Parkano
      67
      4812
    4. Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen

No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat
      Maailman menoa
      260
      3846
    5. PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas

https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija
      Maailman menoa
      114
      3596
    6. Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia

tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,
      Maailman menoa
      133
      3576
    7. Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä

Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.
      Maailman menoa
      85
      2120
    8. Maajussi-Ville herättää kysymyksiä - Etsiikö oikeasti rakkautta vai mainostaako oliiviöljyä?

Mitä mieltä olet: etsiikö Ville rakkautta vai mainostaako oliiviöljyään? Maajussille morsian -ohjelmassa yksi maajusseis
      Maajussille morsian
      17
      1467
    9. Kovia syytöksiä Stefan Thermaninsta.

Jättänyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestä ja Stefan iskenyt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      158
      1241
    10. Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu

Kavonius määrättiin jo keväällä 2024 poissaolevana vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä 13 vainoamisesta ja 24 kun
      Maailman menoa
      300
      1175
    Aihe