Jari on turha kollikissa, joka hyppii lavalla srtingeissä!!!
Jari on turha!!!
5
747
Vastaukset
- kisuliini
VAU!!!! Missä Jari esiintyy pelkissä srtingeissä? Haluu nähdä myös!
- Manna.
Jari stringeissä....HYI HELV... oksennus lentää vähemmästäkin! Kiitos vaan. Meni ruokahalut viikoksi pelkästä ajatuksestakin.
- aivan mieluusti
Manna. kirjoitti:
Jari stringeissä....HYI HELV... oksennus lentää vähemmästäkin! Kiitos vaan. Meni ruokahalut viikoksi pelkästä ajatuksestakin.
Kerran olen nähnyt kultaisissa boxereissa lavalla. Makeeta katseltavaa.
Komee mies, jolla on sopusuhtainen kroppa. - herkkules
aivan mieluusti kirjoitti:
Komee mies, jolla on sopusuhtainen kroppa.täälläkin aivan samaa mieltä. Miesfani ja gay en voi muuta sanoa kun vau, kun vaihtoi albumi-kiertuella yökkärin...uuuh ja aah ja vitsit oon vielä itsekin aika h:tin hyvännäköinen. Tumma tukka ja pituutta 185 ja painoa 84 ja punttaan 5 kertaa viikossa. Mutta Jarissa viehättää karisma.
- kääk!!!
aivan mieluusti kirjoitti:
Komee mies, jolla on sopusuhtainen kroppa.Persjalkainen plösö. Jalat lyhyet ja paksut ja lantio leveä. Kiitos, mutta ei kiitos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3207600Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1761853
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161382- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91251Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j561181Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019