Kuuma

'



kuuma

niin on
mutta miksi minun
on vielä kuumempi

olet siinä
ja sormeni ovat levottomat

stop
sanoo pään ainut
liikkuva aivosolu

näen että vilkaiset

pidän käteni kurissa
punaiset kynteni hehkuvat

laitan sormet eteesi pöydälle
sitten en tee mitään enää

tiedän
että ahmit niitä katseellasi

enkä aio karata

jään tähän

18

515

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • peres

      On siinä Sinulla hyvä
      Kerro joskus
      Kuinka hyvä

      • Sen verran voin paljastaa jo nyt,
        että hetki oli enemmäkin,
        kuin herkullinen:)
        Kiittää
        Marin


    • Sinä hunsvotti...sanoit meneväsi
      päikkäriä katsomaan.

      Tämäkö on sen lapsi.
      Jonka poltteissasi
      synnytit.

      Onko kylmä eiku
      kuuma Kalle
      vierelläsi

      joka Sinua katseillaan
      ahmii kuin
      Ahma saalistaan.

      Tulen Ahmana puremaan
      punaisia kynnen
      päitäsi tasaisemmaksi.

      Varo - etteivät tule
      liian lyhyiksi,sillä
      ne tulevat muutamiksi
      päiviksi aroiksi

      Minusta.
      Sillä Kuuma on kohdannut
      Kuumuutensa.

      Sillä me emme karkaa toisistamme
      -erkanemme emme.

      • Huh!
        Miehän ihan kärvennyin siun
        jutuistas,, siinä palo lakat
        ja kynnetkin:))

        Ja kyllä mie olin päikkäreillä,
        niistä en luovu,
        jostain muusta vaikka luopuisinkin:))

        Tulikuumana vieläki liekit loimottaa,
        jos
        sinullaki on kuuma.

        *viileetä ilmaa puhalla sinnepäin.. puuuuuuuh*


      • marinfrist kirjoitti:

        Huh!
        Miehän ihan kärvennyin siun
        jutuistas,, siinä palo lakat
        ja kynnetkin:))

        Ja kyllä mie olin päikkäreillä,
        niistä en luovu,
        jostain muusta vaikka luopuisinkin:))

        Tulikuumana vieläki liekit loimottaa,
        jos
        sinullaki on kuuma.

        *viileetä ilmaa puhalla sinnepäin.. puuuuuuuh*

        Jokos dolan käy liian kuumana,
        vai pitääkö lisätä takkaan
        puita ja lämmittää sauna
        kuumaksi - ja sitten
        saunaan runoilemaan

        Marinin kanssa.
        Aiheena Saimaan ja Näsin
        yhteinen Karjala projekti.

        ...puuuuuhuttaaaa lämpöä
        kuin viileää myös.

        Jos tarvitsee Anteeksi pyytää
        niin sitten seuraavassa
        sähkeessä.


    • lindalinda1

      Jopas mennnään taas hekumoiden kakkosnoita,
      tässä runossa jos missä on kuules ytyä.

      Helkkari soikoon, että oletkin kirjuuttanu mah-
      tavilla mausteilla tämän runosi.
      Ei tuosta tilasta eikä hetkestä kannatakkaan ka-
      rata, piä kii siittä ja kovvaa.

      Komia runo ko reemikakku.

      • Ja mansikka siinä reemikakun päällä on tämä
        sinun viestisi:))

        Älähän mitä, näihin aineksia löytyy,
        ihan arkielämästä:DD

        Kiittää taas emäntää - emäntä2:)


    • kuumat tuulet puhaltaa...kukapa tuosta haluais mínnee mennä, mitäh!:) Latausta on, on, on
      Tarkkis

      • panostaja oli ammattitaitoinen,,,,
        siitä syntyy
        hyvä lataus:))

        Sie tiijät tään:D


    • laudi**

      Se hyvä, että edes yksi aivosolu...:/..
      mutta olisiko parempi kuitenkin ostaa seur kerralla ...hm jotain hillitymmän väristä lakkaakin...
      kaiken varalta :))))))

      t.
      *pinkin lakan ystävä* :)

      • :))))
        Lakan väri oli tässä just "se" juttu!

        Mutta voin ostaa kyllä seuraavaks, vaikka
        vipolettiä,,, olisko se hyvä:DD

        Kiitos Laudi


      • laudi**
        marinfrist kirjoitti:

        :))))
        Lakan väri oli tässä just "se" juttu!

        Mutta voin ostaa kyllä seuraavaks, vaikka
        vipolettiä,,, olisko se hyvä:DD

        Kiitos Laudi

        Ajattelin omaa hyvinvointiasi..:/..tuo kirkas punainen varsinkin näin kesällä voi tehdä olosta tosi... "tukalan"..:)))))))))))...kyllä se kaljukin helpottais Sun oloa...:))))))))))..


    • Minänoita

      Menit sitten ja teurastit
      sen Jauhelihaks ristimäs
      sianpuolikkaan.Sie julmuri!

      Ai ai varo vaan ettet
      saa pötsi vaivoja kun
      oikein kaksin käsin
      siellä ahmit..

      Muutoinhan tää sinun runos
      kuulostaa mainiolta!

      Jauheihaakaivatennoita!

      Peace to pig spirit!

      • Hermes!

        Sie tahallas mänit kihtivarvas vääntelemmää
        miun kihinärunon jokskuu sianlahtirunoks.
        Seuraava kurssi minkä mie siule kooklesta
        etin, on tuo luvetunymmärrys ja tulkintakyrssi!

        Ala jo pakkaamaa se alkaa tännää ip:llä
        viistöist reikäreikä sharp:))

        Ja nyt mie lähen kynnenlakkuuseen,
        on vähä huonost nää jos sattusin johoki
        "sikkaan" törmäämää sillee vahinkos (tuo ol hellittelynimi, ei mikkää haukkumasellanen)

        Mut yhe jutun viel-sanon.
        Seuraava kerra ko käyt meil ja juot kaik kahvit,
        ni viittisitkö mainita,,,

        Tänks to tänks:)


        T: taimiätuunantamaansiuleselkäännoitasiskos!


    • Mysteriet

      Hyvän runon resetti

      1 punainen kynsilakka
      10 levotonta sormea
      1 aivosolu

      Kuumenna akkaa hyvän aikaa, kunnes sisälämpötila näyttää jotakuinkin 1700 c tai f tai K - tai mitä se nyt on...
      Silmistä sen näkee kun on oikeat asteet...

      Hiivatin hyvää = )

      • Tää räsetti ol salanen ja nyt roiskautit sen tähä;)

        ai, ai siuta:)

        Mutta haitanneeko tuo, nauttikoot muutkin...
        kiittää kuitenkin

        Marin


    • tomppa2006

      ...runosi on kuumaa kamaa...

      Olet kirjoittanut hienon rakkausrunon, tosi hyvä runo. Minä pidin.

      • Hottia on kesällä:))
        Kiitos Tomppa ja sori kun vastaaminen vähän kesti!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1623
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      18
      641
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe