Onko kellään ollut toistuvia angiinoita?
Minulla menossa jo seitsämäs antibioottikuuri peräkkäin, lähete on leikkaukseen, mutta pääsen todennäköisesti vasta syksyllä. Mikä avuksi?????
Millaisia kokemuksia nielurisaleikkauksesta?
Angiina
2
186
Vastaukset
- Angiina
Mulla kolmas kuuri menossa. Leikkaus todennäköisesti edessä.
- 8tg7a978
Mulla oli lapsena ja nuorena useita angiinoja. Armeijassa vaivasi myös ja täysin villiintyi kun armeijan jälkeen aloin ajamaan rekkaa.
Meni aina antibiooteilla ohi ja parin viikon päästä iski taas uudelleen. Ja kuurit söin ohjeen mukaan.
4 peräkkäisen angiinan jälkeen hermostuin ja en mennyt enää lääkäriin vaan painoin töitä hammasta purren. Kipu kesti 3 viikkoa jonka jälkeen parani itsestään eikä ole enää uusinut.
Nyt 22 vuoteen ei oo kertaakaan angiinaa ollu. Uskon että kun immuunijärjestelmä sai ton ite nujertaa niin se oppi torjumaan vaivan.
Myöhemmin olen lääkäriltä saanu ripitystä tosta kun voi aiheuttaa jotain jälkitauteja mutta mulla tepsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1482493
- 1801728
- 921598
- 691559
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k6955- 80948
- 68881
- 61846
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes188834- 61808