Olen ajatellut rakentaa auton peräkärryn päälle saunan (koko noin 1.5 m x 2.5 m) jonka kesäisin siirtäisin rantaan ja talveksi pois. Olen valmiiksi suunnitellut myös niille vähäisille pesuvesille joita tulee kiinteän säiliön jota tyhjennettäsiiin kun täysi kunnalliseen viemäröintiin. Kiuas sähköllä lämpiävä.
Mutta millä vesi lämpiäisi, tarvitaan 20-30 litraa lämmintä vettä ?.
Siirrettävä sauna pyörillä
5
1111
Vastaukset
- ihan tavallinen
pieni sähkötoiminen vesiboileri, jos kerran kiuaskin sähköllä toimii.
- Lämmintä vettä
Katso esim. Harvian sivuilta. Laitoin mökin keittiöön ko. lämmittimen.
- Saunojainen
Minulla olisi vanha käyttämätön kaasulla toimiva veden lämmitin, eli pata. Laita email osoite jos kiinnostaa. Kuviakin saa.
- Anonyymi
mää kanssa meinaan tehä siirrettävän saunan peräkärryn päälle se kun ei tarvii rakennus lupaa, mut onko kellään tietoa laittaako trafi muita rajoitteita kun ton jarruttomalle kokonaismassalle 750 kg. ja rekkari ja valot perään ja paxi huuleen ja baanalle.
- Anonyymi
Se on ollut näemmä ylläpidon yövuoron aika tämäkin ketju aktivoida
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911304Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 70860
- 48854
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50735- 33692
- 53692
- 60689
- 52657