Onko se normaalia kun hyrräkelalla kelaa niin se kelaa pelkästään taaksepäin kun avokelaani kelataan eteen päin vastatkaa nopeesti on kiiru palauttaa virveli.
HYRRÄKELASTA KYSYMYS
EFEFSFSE
2
493
Vastaukset
- ensin
Mitä tarkoitat termeillä eteenpäin ja taaksepäin. Minun hyrräkelassani kampea voi pyörittää vain yhteen suuntaan ja siimarumpu pyörii silloin määrättyyn suuntaan. Siimaa se kelaa tuolloin sisään, ellei joku virtuoosi ole ensin puolannut siimaa takaperin jollain ihme tempulla. Tai eihän se temppu vaadi muuta kuin kelausta sisäänpäin siimarullaa heittotilassa vapaasuuntaan peukalolla pyörittäen.
Joko olet jäynä kysyjä, tai joku on sinulle tehnyt tosi jäynän sen hyrräkelan kanssa. - EFEFFSFC
Up
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606634- 1003432
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262740- 212408
- 271943
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571832- 251660
- 321498
- 491482
- 111442