Löytyykö käyttökokemuksia Verkkokauppa.com:in myymästä Hakkapeliitta navigaattorista? Millainen on käyttöliittymän käytettävyys jne?
HAKKAPELIITTA
7
836
Vastaukset
- osta oikea navi
Älä edes harkitse tuollaista windowsin ja kämmentietokoneen päälle kyhättyä hökötystä. Osta ennemmin oikea navi, esim. Garmin, Mio tai Tomtom. Ne toimivat varmasti ja ovat helppoja käyttää. Eikä edes ole kalliita.
- laite
Minulla on molemmissa Autoissa semmoset, hyvin ovat asiansa hoitaneet.
Tsekkaa vertailu:
http://www.tietokone.fi/lukusali/artikkelit/2006tk05/navigaattorit.htm
Ei saanut hääviä pisteitä Hakkapeliitta, mutta ei ollutkaan paras malli heiltä.- hyvää ja pahaa
Käyttöliitymä on oikeasti hyvä. Laite löytää satelliitit nopeasti ja akun kesto on loistava.
Se mikä on erityisen plussaa, siihen saa korvakuulokkeen, äänenvoimakkuudelle on oikea erillinen säädin kyljess, ohjaustankoteline maksaa pari kymppiä (riittävän tukeva myös moottoripyörään). Uudelleen reititys jos vaikka missaat liittymän on nopea, eikä laite aloita monotomista "tee U-käännös, tee U-käännös" kitinää kuten monet muut.
Sitten huonoja puolia: pitkien matkojen laskenta on hiiidaaaas. Opastusääni on käskevä, toisinaan jopa fituttavan kuuloinen. Näyttö voisi olla paremmin luettavissa auingon paisteessa, tosin ainoa hyvä tässä mielessä on Magellan.
Minusta laite on hyvinkin hintansa avoinen.- matkojen
laskenta nopeutuu huomattavasti, jos ostaa eurooppa venäjä karttapäivityksen.Reititykset välillä melko kummallisia. Esim. ohjaa pois isoilta teiltä pienille hiekkateille. Samat karttavirheet kuin google mapsissa.
- sujuvasti
matkojen kirjoitti:
laskenta nopeutuu huomattavasti, jos ostaa eurooppa venäjä karttapäivityksen.Reititykset välillä melko kummallisia. Esim. ohjaa pois isoilta teiltä pienille hiekkateille. Samat karttavirheet kuin google mapsissa.
myös videoita. 30 min. videopätkä repeatilla kulutti akun loppuun n 4,5 h:ssa.
- nettisivu
sujuvasti kirjoitti:
myös videoita. 30 min. videopätkä repeatilla kulutti akun loppuun n 4,5 h:ssa.
www.hakkapeliittagps.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411493
- 1221266
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261053Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89984Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313881- 99833
- 38732
- 109676
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.59672Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644