Vinkkejä Cattolicaan lähtijöille?!

miki

Hei kaikki Cattolicaan tutustuneet!

Olen lähdössä elokuun puolessa välissä ensimmäistä kertaa Cattolicaan, ja mielelläni ottaisin vinkkejä vastaan tutustumisen arvoisten paikkojen suhteen.

Cattolican omat tärpit, entä lähiympäristön kokemisen arvoiset kohteet?
Ja myös ruokapaikkojen/kulttuuririentojen suhteen olisi mainiota saada suosituksia.

Majoitun hotelli Veneziaan, ei ilmeisesti kovin tasokas hotelli, mutta eihän tarkoitus ole kuin nukkua siellä. (korvatulpat on hankintalistalla :)
Kokemuksia kyseisestä hotellista?

Kiitos jo etukäteen vinkeistä!

3

492

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mä suosittelen

      Suosittelen retkeä San Marinoon.

    • Juustina

      viikon äkkilähtömatkalla juuri samaisessa hotellissa. Minulla oli todella pieni yhden hengen huone ranskalaisella parvekkeella. Mitään melua huoneeseen ei kuulunut, mikä johtunee siitä, että ikkunat oli hotellialueelta/rannalta pois päin kohti kuivunutta joenuomaa.

      Matkaan kuului vielä puolihoito, joka oli mielestäni ihan kiva, vaikka en montaa kertaa ehtinytkään siellä syödä, mutta sain kuitenkin retkille mukaan jonkinlaisen eväspussin.

      Itse kaupungissa ei ollut mielestäni oikein mitään näkemistä. Se on todella pieni. Markkinoilla ehkä kannattaisi käydä.

      Koska sain matkan todella halvalla, käytin säästyneet rahat Aurinkomatkojen retkiin eli kävin viikon aikana San Marinossa, Venetsiassa, Firenzessä ja Roomassa. Oli todella rankka reissu, sillä muille kuin San Marinon retkille lähdettiin todella aikaisin. Suosittelisin erityisesti San Marinon ja Rooman retkiä. Noita kaikkia retkiä ei kannata viikon aikana ottaa, sillä kaikkea nähtävää on silloin jo liikaa.

      • pekkakoo

        Pari viikkoa sitten neljä yötä Cattolicassa, oli automatkan aurinkorantaetappina. Gradaran linna oli hieno, ja tietenkin San Marino (vanhempi poika tykkäsi kidutusmuseosta). Sinne linnaan pääsee jopa sellaisella turistijunalla, itse poikkesimme Pesaron-käynnin yhteydessä. Ne rantatuolivuokrat ovat sitten kovia, ainakin jos on neljä henkeä reissussa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 180
      1915
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      50
      1836
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1568
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      137
      1363
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1174
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1152
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1121
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1099
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1098
    Aihe