Hei kaikki Cattolicaan tutustuneet!
Olen lähdössä elokuun puolessa välissä ensimmäistä kertaa Cattolicaan, ja mielelläni ottaisin vinkkejä vastaan tutustumisen arvoisten paikkojen suhteen.
Cattolican omat tärpit, entä lähiympäristön kokemisen arvoiset kohteet?
Ja myös ruokapaikkojen/kulttuuririentojen suhteen olisi mainiota saada suosituksia.
Majoitun hotelli Veneziaan, ei ilmeisesti kovin tasokas hotelli, mutta eihän tarkoitus ole kuin nukkua siellä. (korvatulpat on hankintalistalla :)
Kokemuksia kyseisestä hotellista?
Kiitos jo etukäteen vinkeistä!
Vinkkejä Cattolicaan lähtijöille?!
3
522
Vastaukset
- mä suosittelen
Suosittelen retkeä San Marinoon.
- Juustina
viikon äkkilähtömatkalla juuri samaisessa hotellissa. Minulla oli todella pieni yhden hengen huone ranskalaisella parvekkeella. Mitään melua huoneeseen ei kuulunut, mikä johtunee siitä, että ikkunat oli hotellialueelta/rannalta pois päin kohti kuivunutta joenuomaa.
Matkaan kuului vielä puolihoito, joka oli mielestäni ihan kiva, vaikka en montaa kertaa ehtinytkään siellä syödä, mutta sain kuitenkin retkille mukaan jonkinlaisen eväspussin.
Itse kaupungissa ei ollut mielestäni oikein mitään näkemistä. Se on todella pieni. Markkinoilla ehkä kannattaisi käydä.
Koska sain matkan todella halvalla, käytin säästyneet rahat Aurinkomatkojen retkiin eli kävin viikon aikana San Marinossa, Venetsiassa, Firenzessä ja Roomassa. Oli todella rankka reissu, sillä muille kuin San Marinon retkille lähdettiin todella aikaisin. Suosittelisin erityisesti San Marinon ja Rooman retkiä. Noita kaikkia retkiä ei kannata viikon aikana ottaa, sillä kaikkea nähtävää on silloin jo liikaa.- pekkakoo
Pari viikkoa sitten neljä yötä Cattolicassa, oli automatkan aurinkorantaetappina. Gradaran linna oli hieno, ja tietenkin San Marino (vanhempi poika tykkäsi kidutusmuseosta). Sinne linnaan pääsee jopa sellaisella turistijunalla, itse poikkesimme Pesaron-käynnin yhteydessä. Ne rantatuolivuokrat ovat sitten kovia, ainakin jos on neljä henkeä reissussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1832284
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1722030Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I441973- 1281670
Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia661592Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1931509Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen771241Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P321124Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni801110- 711083