Isoin badbiittini

kkarlomohhoh

Jokerstarsilla on menossa kampanja johon kuuluu myös vip-turnaukset jossa voit saada esim. pronssi-jäsenyyden muutettua hopeiseksi. Jokainen voi yrittää vain kerran. Katsoin että tässäpä oiva tilaisuus hopeajäsenyyteen (FPP pointsit saa 1.5 kertaisena), koska en pelaa multitablena rinkipeliä, joka olisi se normaali ainoa tapa saada hopeajäsenyys.

Ok siispä aloitan turnauksen jossa 3000 osallistujaa ja 99 ensimmäistä saa sen hopea-jäsenyyden. Kortti ei käy ja peli on alusta lähtien tuskailua kun taskuparit jäävät järjestäen flopin alle ja jatkolyönteihin tulee re-raisea. Suoran ja värinvedot kuihtuu kokoon ja koko stakkia ei viitsi heittää riverin bluffiin. Pari tuntia pelattu ja pari kertaa korotettuun pottiin menen mukaan tasku kaseilla..bingo! setti flopissa. Joku lyö jatkokorotuksen ja minä vedän allit. kaikki mukana olevat katsovat allini ja onnistun kasvattamaan stakin joka riittää hyvällä pelillä hopeajäsenyyteen.
Blindit nousseet ja yli kolme tuntia turnausta pelattu, olen korttikuollut ja halvat flopit eivät yhdisty mun käsikortteihin. Tuskallista jengiä tippuilee ympärillä 130 jäljellä ja minulla 12xBB stakki. Olen vaarassa jäädä ilman hopea-jäsenyyttä. Sitten kun olen napilla pöytä on kipannut ja minulla on AA. Isolla ja pikku blindilla on noin 5 x mun pino. Riidini pienestä blindista on ettei se jaksa tässä vaiheessa maksaa mun korotusta. Iso blindi on taas maksellut menestyksellisesti pienten stakkien all ineja vaikka 27:lla. Ajattelen että paras tsäänssini on vetää all in jos se kuitenkin antaisi olla nyt THIS ONE TIME! Muistelen nopeasti tätä turnausta ja olen ollut helvetin epäonnekas, mutta jos nyt kerrankin pysyisin edellä?
Joten vedän all init AA:lla. pikkublindi kippaa nopeasti..Isoblindi...maksaa ja näyttää 7 7 !
Vitutus on suuri jo ennenkuin pöytäkortit on jaettu. Tiedän että häviän, se vaan on tehty niin. Floppi on 4 7 K...turni 8...riveri 2.
Olen ulkona ja en tule saamaan hopeajäsenyytä. Siihen oli mahdollisuus vain tämän yhden kerran.
Tässä ei ollut kyse rahasta vaan hyvästä pelistä ja pienen pelaajan yrityksestä kerrankin taistella tuulimyllyjä vastaan.
Joo..olisin voinut kipata naulat ja toivoa että parikyt ihmistä tippuisi ennenkuin mun stakki kohtaa blindit..Ei...kyllä Headsup pitää joskus pystyä luottamaan tiukassa tilanteessa ässäpariin!

minä vaikenen..joskus se osuu..toivottavasti se on iso turnaus..pelejä en tule lopettamaan edes tähän.

11

803

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EF8­

      On se, ettei taidolla ja prosentit tietämällä aina voi voittaa. Vaikka miten olisit nuo ässät pelannut, kyseinen yliagressiivinen pelaaja olisi joka tapauksessa flopin takia (12.5% mahdollisuus kolmannelle seiskalle) voittanut.

      Turnauksessa ärsyttää varsinkin, kun huonot pelaajat pääsevät palkinnoille vain siksi, että huono pelaaminen, esim. 2-6 offareilla puskeminen all-in pottiin jossa jo 2 muuta on all-in, saavatkin fullhousen 26662 jollain ihmeen kaupalla.

      Heh, sitten kun itse laittaa aggroa vastaan esim 10-10'llä allin, maksua tulee 9-kutosella jota itse ei edes maksaisi small blindistä, ja totta kai idiootti saa jonkun suoran tai muun oudon.

      Ei voi mitään.. Pakko hyväksyä että turnauspokerissa tuurilla on isompi rooli kuin rinkipelillä, vaikka miten hyvin pelaat, ei aina taito riitä.

      Tämänkin vuoden WSOP turnauksessa jo lähes kaikki isot nimet pudonneet eivätkä pääse edes finaalipoytään.

      • foldaminen on jalo taito!!

        Sinä siis uskot bad beatteihin olet niin tyhmä... ett näköjään ole kauuaa harrastanut pokeria... tuurilla on hyvin pieni tarkoitus... vika tulee sinusta kun ett mieti... Ei AK ole mikään mahtava käsi ennen floppia mutta ne voi pelata aggresiivisesti... mutta 62os ei ole mitenkään kauheassa pulassa kun tulee allin AK vs. 62 se on aika tasaista 62 vain 6 outti mutta flopissa vois saada suoravedon ja outit nousee 9... ja 2 kortti pitäisi vielä tulla pöytää siinä on jo 50-50 tilanne!!! ja 22 dominoi AK....
        ei se ole mikään badbeat jos AA häviää allin 77 vastaan jos yrität laskea niin 1/6 pitäisi 7 tulla pöytään.. . badbeat on kuin häviää neloset paremmalle kädelle!!!!!1111


    • hirvee biitti

      AA vs. 77 all-in pf

      • sivusta grindaaja

        Hr Hirvee biitti. Siis sinä olisit selvinnyt tilanteesta limppaamalla mukaan preflop ja sen jälkeen parilla nerokkaalla check-raiselle saanut kaverin kippaamaan 7-setin? Buahahhahaaaa!!


      • hr.biitti
        sivusta grindaaja kirjoitti:

        Hr Hirvee biitti. Siis sinä olisit selvinnyt tilanteesta limppaamalla mukaan preflop ja sen jälkeen parilla nerokkaalla check-raiselle saanut kaverin kippaamaan 7-setin? Buahahhahaaaa!!

        Mitähän sä oikein sönkötät. Sanoin vaan, että kyllä aika hurja threadin avaajan pokerihistoria, jos AA vs. 77 all-in pf on historian kovin bad beat.


      • tuokaan
        sivusta grindaaja kirjoitti:

        Hr Hirvee biitti. Siis sinä olisit selvinnyt tilanteesta limppaamalla mukaan preflop ja sen jälkeen parilla nerokkaalla check-raiselle saanut kaverin kippaamaan 7-setin? Buahahhahaaaa!!

        Vaikka turnilla tuli se suoran pelko, niin iso stäkki ei kyllä setistä luovu pikkustäkin allareilla. Se olisi ajatellut, että et sä millään 56:lla olisi mukaan lähtenyt. Jos olisit checkannut flopissa, niin se olis korottanut ehkä BB:n verran ja maksanut sitten allaritkin. Ei tuosta AA:sta pääse millään eroon tuossa tilanteessa. Ihan oikea all-in keskimäärin. Preflop olisi ainoa paikka missä vihu luopuisi seiskoistaan. Olisin minäkin toivonut maksua tuossa tilanteessa. Hyvä paikka tuplata stäkki. Samoin olisin tosin ajatellut kaverin kortit nähdessäni. Ainakin netin rigged-pokerissa. Ja turha kuvitella, että iso stäkki olisi 77:lla ilman tervettä bettiä päästänyt pikkustäkkiä floppia katsomaan. Olisi ehkä joutunut silti menemään all-in pelkällä maksulla. Parempi itse laittaa, että toinen saa hikoilla kätensä kanssa.


      • fhjnbv
        tuokaan kirjoitti:

        Vaikka turnilla tuli se suoran pelko, niin iso stäkki ei kyllä setistä luovu pikkustäkin allareilla. Se olisi ajatellut, että et sä millään 56:lla olisi mukaan lähtenyt. Jos olisit checkannut flopissa, niin se olis korottanut ehkä BB:n verran ja maksanut sitten allaritkin. Ei tuosta AA:sta pääse millään eroon tuossa tilanteessa. Ihan oikea all-in keskimäärin. Preflop olisi ainoa paikka missä vihu luopuisi seiskoistaan. Olisin minäkin toivonut maksua tuossa tilanteessa. Hyvä paikka tuplata stäkki. Samoin olisin tosin ajatellut kaverin kortit nähdessäni. Ainakin netin rigged-pokerissa. Ja turha kuvitella, että iso stäkki olisi 77:lla ilman tervettä bettiä päästänyt pikkustäkkiä floppia katsomaan. Olisi ehkä joutunut silti menemään all-in pelkällä maksulla. Parempi itse laittaa, että toinen saa hikoilla kätensä kanssa.

        Ihan oikein yleensä pusku tuossa kohtaa, mutta monesko olit turnauksessa ja monellako oli suurinpiirtein sama stäkki? Sulla oli kuitenkin 12 bb stäkki, joka riittää roikkumaan mukana 8 kierrosta eli 10 pöydässä 80 jakoa! Blindithan nousee, joten mahd. 20-40 kättä vielä. Oon ite joskus kipannut AA esim. jos 10. ekalla jaossa satelliittipaikka ja pystyn roikkumaan vielä tarpeeksi kauan, että tarvittava määrä tippuu. Tärkein kuitenkin on päästä 100. joukkoon eikä se että AA:lla tuplaat stäkin kun se kuitenkin häviää joka 5. kerta.


      • pokeli
        fhjnbv kirjoitti:

        Ihan oikein yleensä pusku tuossa kohtaa, mutta monesko olit turnauksessa ja monellako oli suurinpiirtein sama stäkki? Sulla oli kuitenkin 12 bb stäkki, joka riittää roikkumaan mukana 8 kierrosta eli 10 pöydässä 80 jakoa! Blindithan nousee, joten mahd. 20-40 kättä vielä. Oon ite joskus kipannut AA esim. jos 10. ekalla jaossa satelliittipaikka ja pystyn roikkumaan vielä tarpeeksi kauan, että tarvittava määrä tippuu. Tärkein kuitenkin on päästä 100. joukkoon eikä se että AA:lla tuplaat stäkin kun se kuitenkin häviää joka 5. kerta.

        Jos tavoitteena oli saavuttaa hopeajäsenyys eli päästä sinne 100 jäljellä olevan joukkoon ja 130 on enää mukana turnauksessa, niin pelkkä mukana roikkuminen on erittäin varteenotettava vaihtoehto sen sijaan, että ottaa all-in riskin AA:lla ennen floppia, kun siinä kuitenkin on se n. 20% mahdollisuus hävitä. Päämäärähän kuitenkin oli se 100 joukkoon pääsy, ei väliä sillä minkä kokoinen stäkki lopulta on jäljellä.


      • aloittaja
        pokeli kirjoitti:

        Jos tavoitteena oli saavuttaa hopeajäsenyys eli päästä sinne 100 jäljellä olevan joukkoon ja 130 on enää mukana turnauksessa, niin pelkkä mukana roikkuminen on erittäin varteenotettava vaihtoehto sen sijaan, että ottaa all-in riskin AA:lla ennen floppia, kun siinä kuitenkin on se n. 20% mahdollisuus hävitä. Päämäärähän kuitenkin oli se 100 joukkoon pääsy, ei väliä sillä minkä kokoinen stäkki lopulta on jäljellä.

        "Jos tavoitteena oli saavuttaa hopeajäsenyys eli päästä sinne 100 jäljellä olevan joukkoon ja 130 on enää mukana turnauksessa, niin pelkkä mukana roikkuminen on erittäin varteenotettava vaihtoehto sen sijaan, että ottaa all-in riskin AA:lla ennen floppia, kun siinä kuitenkin on se n. 20% mahdollisuus hävitä. Päämäärähän kuitenkin oli se 100 joukkoon pääsy, ei väliä sillä minkä kokoinen stäkki lopulta on jäljellä."


        Tietenkin hopeajäsenyys oli tavoitteena.

        Siis minulla oli n.12 BB jäljellä buttonilla. Totta helvetissä laskin kaikki mahdollisuudet ja ykkösvaihtoehtona oli kipata myös KK ja AA:t kunnes tavoite on saavutettu. Probleema oli että laskin antet mukaan lukien stakkini ei millään riittäisi tuohon 99 joukkoon ilman edes yhtä blindien ryöstöä. 8 kierrosta anteja seuraava iso pikkublindi ja blindit olivat nousemassa myös joten odottelussa minulla olisi ollut stakki tyhjänä ennen tuota 99 sijoitusta.
        Tietty tuossa tilanteessa jokaisella suht hyvällä pelaajalla alkaa pää savuamaan laskutoimituksia ja ynnätään kaikki mahdollinen tieto lopulliseen ratkaisuu. Saman ratkaisun olisin tehnyt Main Eventin finaalipöydässä.

        AA on Headsupissa parasta mitä rahalla saa PISTE


      • mennään eikä meinata...
        aloittaja kirjoitti:

        "Jos tavoitteena oli saavuttaa hopeajäsenyys eli päästä sinne 100 jäljellä olevan joukkoon ja 130 on enää mukana turnauksessa, niin pelkkä mukana roikkuminen on erittäin varteenotettava vaihtoehto sen sijaan, että ottaa all-in riskin AA:lla ennen floppia, kun siinä kuitenkin on se n. 20% mahdollisuus hävitä. Päämäärähän kuitenkin oli se 100 joukkoon pääsy, ei väliä sillä minkä kokoinen stäkki lopulta on jäljellä."


        Tietenkin hopeajäsenyys oli tavoitteena.

        Siis minulla oli n.12 BB jäljellä buttonilla. Totta helvetissä laskin kaikki mahdollisuudet ja ykkösvaihtoehtona oli kipata myös KK ja AA:t kunnes tavoite on saavutettu. Probleema oli että laskin antet mukaan lukien stakkini ei millään riittäisi tuohon 99 joukkoon ilman edes yhtä blindien ryöstöä. 8 kierrosta anteja seuraava iso pikkublindi ja blindit olivat nousemassa myös joten odottelussa minulla olisi ollut stakki tyhjänä ennen tuota 99 sijoitusta.
        Tietty tuossa tilanteessa jokaisella suht hyvällä pelaajalla alkaa pää savuamaan laskutoimituksia ja ynnätään kaikki mahdollinen tieto lopulliseen ratkaisuu. Saman ratkaisun olisin tehnyt Main Eventin finaalipöydässä.

        AA on Headsupissa parasta mitä rahalla saa PISTE

        Ei AA:ta kannata kipata. Vetää sitten vaikka all-init.. Olet edellä kaikkia käsiä ja huonoimmillaankin 20%.. Tietysti peli hieman tasoittuu jos on useampia vetäjiä, mutta edelleen suosikki.

        Aika riskillä pelaamista myös alkaa hidastelemaan jos vielä 30 pelaajaa jäljellä...


    • blaah.

      aina täällä valittaa badbiiteistä, varsinkaan kun tuo ei edes ole mikään badbiitti? Tiedät varsin hyvin, että AA:lla pienempää taskuparia vastaan on 20% todennäköisyys hävitä preflop all-init. Ja miksipä ei big blind olisi ottanut riskiä maksaa taskupareillaan sun all-init jos sillä kerran oli viisinkertainen stäkki sinuun verrattuna?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      189
      7506
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4342
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2135
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2069
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1889
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1706
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      1695
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      22
      1639
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1613
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1428
    Aihe