SEKSIÄ NUOREN MIEHEN KANSSA!

Naima Lempi Unelma

Minulla on hassu " ongelma " :

Seksi täyttää koko elämäni.

Se on aamulla ensimmäisenä mielessäni, se on mielessä pitkin päivää ja vielä nukkumaan mennessä hekumoin ajatuksella kiimaisesta seksistä.

Lisäksi seksipartnerini ovat poikkeuksetta huomattavasti minua nuorempia ( itse olen 44 v ja partnerit korkeintaan 35 vuotiaita ....)
En syty lainkaan oman ikäisistäni miehistä.

Nautin siitä, että nämä nuoret ja vielä poikamaiset urokset villiintyvät minusta. Saan heiltä paljon huomiota, mm. kännykässä piippaa montaa kertaa päivässä kuuma tekstari.Koko ajan ehdotellaan tapaamista.....

Tapaan uuden nuoren miehen ja harrastamme lähes poikkeuksetta seksiä jo ensi tapaamisella.En ole ikinä ymmärtänyt sitä naisten pitämää "valtapeliä", että seksiä pitäisi jotenkin "säännöstellä" sillä se kuuluu asiaan???
Miksi niin pitäisi tehdä?
JOS kerran panettaa, niin miksi ei voitaisi sitten panna? Vaikka niillä eka treffeillä?

Ja minua ällistyttää,kuinka paljon tässä maassa on nuoria, varattuja miehiä, jotka valittelevat sitä, etteivät saa kotona tarpeeksi seksiä tai sitten saavat mutta seksi on mitäänsanomatonta, kuivaa suorittamista.
Näitä nuoria miehiä on kovasti miellyttänyt seksi vanhemman, osaavan naisen kiimaisessa kyydissä.

Kysynkin: Mikä teitä nuoria naisia nykyään riivaa?
Miksi ette pidä seksistä, miksi ette anna seksiä, miksi olette niin kylmiä???

Ja huom !

Minä en ole mikään riistetty nainen vaan aivan tavallinen suomalainen keski-ikäinen nainen,joka on varustettu hyvin voimakkaalla seksuaalisella vietillä.

Kyllä tämän "ongelman" kanssa kelpaa elää....! C:

21

4478

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyltymätön_m

*oh* Taidamme olla samanlaisia sexyn suhteen. Näkisitpä viestisi vaikutuksen minussa :-))) Voisitko kirjoittaa: adores(a)mail.com

Sinuun olisi upeaa tutustua!

• JOku vaan

Katsos nykyään nainen on niin kiireinen ja stressaantunut viettäessään "laatu" aikaa itsensä kanssa ja "nauttii" elämästään. Mä en voi kun nauraa näille nuorille naisille joilla on aina niin saatanan kiire...aina pitää sinne hienoin kansin varustettuun kalenteriin varata aika jos jotain meinaa tehdä! Mihin on jäänyt spontaanius! Itsellä sellainen periaate jos ei vapaa-ajan menoa pysty muistamaan kirjaamatta niitä ylös on liikaa sovittua tekemistä. Ei se ole mitään vapaa aikaa jos kellokädessä juostaan paikasta toiseen kalenterin mukaan. Ja tässä päästään itse asiaan, mies ei joka tajua kirjoittaa naisensa kalenteriin joka toiselle päivälle aamuun "pikapano ennen töitä" ja joka toiseen iltaan "hellää rakastelua" ja lauantaiksi voi varata vaikka koko päivän. Tai sit mies on niin tossun alla että nainen ei arvosta häntä enää sen vertaa että varaisi hänelle aikaa kun jokaisen ihmisen omaan laatuaikaan menee niin vitusti aikaa. Anteeksi kiroilemiseni, mutta minua vaan pännii ihan SAATANASTI tämä nyky-yhteiskunta!

• Naima Lempi Unelma

Lisäyksenä vielä alkuperäiseen viestiini :

Olen varsin rehevä nainen eli olen kokoa XL.
      Minulla on isot rinnat ja olen kaiken kaikkiaan täyteläisen naisellinen.
      Ja juuri tästä seikasta nuoret miehet ovat villiintyneet ( kertomansa mukaan ) eli kyllä kai se on uskottava, että miehen mielestä naisessa pitää olla , mistä ottaa kiinni !

Väitän myös, että ylikiloistani huolimatta kannan itseni näyttävästi : en ole koskaan piiloutunut ja ollut syrjässä vaan haluan olla esillä.
      Seksikkyys ei ole kiloista kiinni - siinä on paljon, paljon muutakin.
      Seksikkyys on olemuksessa, kävelytyylissä, ilmeissä, puheessa .... NÄIN SE VAIN ON !!!

• hellä ja ymmärtäväinen

Nyt on löytynyt minun kaksoisolento,siis kaikki on samoin.Jopa kirjoitat kuin minä.
        Tosin minulla on matala itsetunto ja en uskaltaisi näin suoraan kertoa itsestäni.Varsinkin ulkoisesti ole epävarma.

Kuitenkin olen saanut upeaa seksiä ja miehet ovat todella nuoria.Nyt jäi kuitenkin sellainen olo että ainakin yksi mies tuntee minua ja tyyliäni sen verran että et vaan olis kyse siitä että minua vedetään tässä ihan 6-0 vai miten se nyt oli?

En tarkiota loukata,jos olet todella oikea ihminen,olen vaan kokenut elämässä niin paljon ikävää,että olen aina epäluuloinen ihan kaikesta,ja käännän kaiken negatiiviseksi.

Tällä hetkellä olen niin heikoilla jäillä ja niin sanotusti totaalisesti hajonnut,että epäilykynnys on korkealla.Sorry.

• Naima Lempi Unelma
        hellä ja ymmärtäväinen kirjoitti:

Nyt on löytynyt minun kaksoisolento,siis kaikki on samoin.Jopa kirjoitat kuin minä.
        Tosin minulla on matala itsetunto ja en uskaltaisi näin suoraan kertoa itsestäni.Varsinkin ulkoisesti ole epävarma.

Kuitenkin olen saanut upeaa seksiä ja miehet ovat todella nuoria.Nyt jäi kuitenkin sellainen olo että ainakin yksi mies tuntee minua ja tyyliäni sen verran että et vaan olis kyse siitä että minua vedetään tässä ihan 6-0 vai miten se nyt oli?

En tarkiota loukata,jos olet todella oikea ihminen,olen vaan kokenut elämässä niin paljon ikävää,että olen aina epäluuloinen ihan kaikesta,ja käännän kaiken negatiiviseksi.

Tällä hetkellä olen niin heikoilla jäillä ja niin sanotusti totaalisesti hajonnut,että epäilykynnys on korkealla.Sorry.

Mistähän sinä puhut???

• että.

nämä nuoret miehet kehuvat sua vain siksi että saisivat pillua, vai onko joku jo pyytänyt sua vaimokseen? Älä niin sano että miehen mielestä naisessa pitää olla mistä ottaa kiinni, ei tuo vielä mitään todista, minäkin pidän sellaisista naisista joita pystyy sängyssäkin nostelemaan eri asentoihin, kuten varmasti moni muukin.

Sitten kaikki on kohdallaan kun pystyy vaikka lähteä sängystä keittiön pöydälle, tai ulos nurmikolle, naista kantamalla, kalu kokoajan sisällä.

• hellä ja ymmärtäväinen
        Naima Lempi Unelma kirjoitti:

Mistähän sinä puhut???

taisin ampua ohi?Mut se osui vaan niin arkaan paikkaan,sillä toisin kuin sinä,minuun ehkä sattuu enemmän ne kohtaamiset,vaikka sillä hetkellä olen onnellinen ja ihan taivaissa.

Itsetunnon puute kuitenkin ja piru nimeltä moraali saavat minut ajattelemaan jälkeenpäin että mitä oikein kuvittele,eihän ne minusta edes tykkää oikeasti ja mahdollisesti naureskelevat kavereiden kanssa minulle.

Olen ihan varmasti seksiriippuvainen,enkä katso edes ikäisiä päin.Nuoruus ja kauneus kiihottaa minua.Se vaan ei tee minulle hyvää,sillä en ole sinut itseni kanssa,saan alemmuuskompleksin välittömästi.

Mut en pysty muuttamaan itseäni.Ehkä sinä otat asian eri tavallä ja olet henkisesti vahvoilla.Minä taas myönnän että en ole.Miksi en sitten lopeta?Tätä voisi kutsua itsetuhoisuudeksi,sillä se syö hitaasti ja varmasti.

Ehkä joskus olen päässy tästä kierteestä,tai sit en.Se kun on niin faktaa että nuoret himoitsee vanhempaa ja kokenutta.Se on joskus ollu tabu,ei vaan enää.Tv-sarjoissa ilmiötä on alkanut näkyä.

Onko se oikein vai väärin,mikä on normaalia mikä ei?Jotkut elää täysillä,toisilla elämä menee nipottaessa ja muita arvostellessa.

Mitä yritän sanoa,sekoan jo ajatuksiini.Sitä vaan,että asia ei ole niin mustavalkoinen ollenkaan.Vai mieten se nyt oli?

• hellä ja ymmärtäväinen
        hellä ja ymmärtäväinen kirjoitti:

taisin ampua ohi?Mut se osui vaan niin arkaan paikkaan,sillä toisin kuin sinä,minuun ehkä sattuu enemmän ne kohtaamiset,vaikka sillä hetkellä olen onnellinen ja ihan taivaissa.

Itsetunnon puute kuitenkin ja piru nimeltä moraali saavat minut ajattelemaan jälkeenpäin että mitä oikein kuvittele,eihän ne minusta edes tykkää oikeasti ja mahdollisesti naureskelevat kavereiden kanssa minulle.

Olen ihan varmasti seksiriippuvainen,enkä katso edes ikäisiä päin.Nuoruus ja kauneus kiihottaa minua.Se vaan ei tee minulle hyvää,sillä en ole sinut itseni kanssa,saan alemmuuskompleksin välittömästi.

Mut en pysty muuttamaan itseäni.Ehkä sinä otat asian eri tavallä ja olet henkisesti vahvoilla.Minä taas myönnän että en ole.Miksi en sitten lopeta?Tätä voisi kutsua itsetuhoisuudeksi,sillä se syö hitaasti ja varmasti.

Ehkä joskus olen päässy tästä kierteestä,tai sit en.Se kun on niin faktaa että nuoret himoitsee vanhempaa ja kokenutta.Se on joskus ollu tabu,ei vaan enää.Tv-sarjoissa ilmiötä on alkanut näkyä.

Onko se oikein vai väärin,mikä on normaalia mikä ei?Jotkut elää täysillä,toisilla elämä menee nipottaessa ja muita arvostellessa.

Mitä yritän sanoa,sekoan jo ajatuksiini.Sitä vaan,että asia ei ole niin mustavalkoinen ollenkaan.Vai mieten se nyt oli?

pahoittelen kirjoitusvirheitä,migreeni kolmatta päivää.Se tulee ja menee.Parempi olis mennä ulos tuulettamaan päätä,kuin miettiä liikaa asioita.

• Mies401

Moi

Kirjoitit :
        "Seksikkyys ei ole kiloista kiinni - siinä on paljon, paljon muutakin.
        Seksikkyys on olemuksessa, kävelytyylissä, ilmeissä, puheessa .... NÄIN SE VAIN ON !!! "

Toi on NIIN totta ja toivottavasti mahdollisimman moni nainen lukee tämän ja ottaa siitä mallia pukeutumiseensa ja olemukseensa.

On niin mahtavaa katsella naista joka osaa pukeutua,meikata ja olla seksikäs.

Rohkeutta naiset

• hellä ja ymmärtäväinen
        Mies401 kirjoitti:

Moi

Kirjoitit :
        "Seksikkyys ei ole kiloista kiinni - siinä on paljon, paljon muutakin.
        Seksikkyys on olemuksessa, kävelytyylissä, ilmeissä, puheessa .... NÄIN SE VAIN ON !!! "

Toi on NIIN totta ja toivottavasti mahdollisimman moni nainen lukee tämän ja ottaa siitä mallia pukeutumiseensa ja olemukseensa.

On niin mahtavaa katsella naista joka osaa pukeutua,meikata ja olla seksikäs.

Rohkeutta naiset

tähänkin pitää kommentoida,vaikka päätä koskee.
        Minä olen juuri tuollainen.Tiedän että ne ovat valttejani.
        Mutta mitä olen sillä saavuttanut?Sydänsuruja mutta toisaalta taivaallista seksiä.Hyvää ja pahaa.

Haluaisin jotain pysyvää.Minulle sanotaan etsi ikäistäsi seuraa niin jotain tapahtuukin.Niinkö?
        On niitäkin nähty,lopputulos on ihan sama tai vieläkin kauheampi.

Yksi mies iski puukon selkään,kun oltiin vasta pari viikkoa oltu yhdessä.Sanoin kyllä et olen menossa baariin,juhlimaan syntymäpäiviäni.Hän laittoi viestin,en kuullu ja nähnyt siis sitä.Perään tuli toinen viesti joka oli hyvin ilkeä:Luulet olevasi nuorempi kuin oletkaan,silti se on vastassa joka aamu kun katsot peiliin.

Ja pahempaa vielä tuli,koska puolustin omaa näkökantaa että olen just se mitä olen,enkä ala esittää muuta.Lopuksi hän kuittasi:berliininmakkara.
        Häntä ilmeisesti vit...että näytän nuoremmalta ja että minusta pidetään.

Hän halusi loukata ja pilkata ja ottaa minulta luulot pois,vitt..sä ole mikään hyvännäköinen edes.
        Tää on hinta siitä jos nainen on upea ja haluttava juuri siksi että haluttavuus tulee olemuksesta,pienestä epävarmuudesta,se pukeutuu,se meikkaa,se osaa keskustella,on jopa älykäskin.

Siltähän on otettava luulot pois,ei sen kanssa voi edes seurustella,joku nuorempi jannu takuulla tulee ja vie sen minulta.Sitä täytyy vaan loukata ja kovaa.Mielelellään tekstareilla,selkärangattomasti,kun ei ole suuta sanoa kasvotusten.Silleen voi satuttaa vielä enemmän.

Näitä vastaavia täysin arvaamattomia täyskäännöksiä tekstarein on monta muutakin.Kun tarpeeksi paljon niitä saa käydä läpi,menee luottamus niin täysin.Sit tulee se että ei pysty enää olemaan onnellinen yhtään mistään.

Seksistä vielä pystyn nauttimaan,mutta siihenkin alkaa tulla varjoja kirkkaale taivaalle.Pahin pelkoni on että menetän kiinnostukseni siihenkin.

Ei ole helppoa olla nainen.Saan maistaa kateutta myös naisilta,jopa ystäviltäni.Minua ei oteta mukaan koska heillä on lähes aina joku uusi mies kierroksessa,mutta mies alkaakin jutella minulle.Se perkele kun vamppaa meidän miehetkin,ei sen kanssa voi lähteä.

Ja tasan en vamppaa,olen vain oma itseni,jopa arka ja etäinenkin.Se kai kiinnostaa miehiä?En ole pettäjä luonteeltani,koska sitäkin olen maistanut ja paljon.

Siis mitä olen saavuttanut sillä että olen uskollinen,yhden miehen nainen?Olen naisellisuuden perikuva,kiinnnostava,himottava?

En yhtään mitään.Silti en luovuta.Olen parin vuoden ajan ollut aika vetäytynyt seuraelämästä,en vaan enää jaksa uskoa mihinkään.

Lauantaina ajattelin lähteä.Katselen sitä menoa täysin eri näkökulmasta.Palaan yksin kotiin ja poltan parvekkeella viimeisen tupakan,tuijotan kauas jonnekkin ja olo on tyhjä.Ehkä joskus sitten olen onnellinen?

• Naima Lempi Unelma
        että. kirjoitti:

nämä nuoret miehet kehuvat sua vain siksi että saisivat pillua, vai onko joku jo pyytänyt sua vaimokseen? Älä niin sano että miehen mielestä naisessa pitää olla mistä ottaa kiinni, ei tuo vielä mitään todista, minäkin pidän sellaisista naisista joita pystyy sängyssäkin nostelemaan eri asentoihin, kuten varmasti moni muukin.

Sitten kaikki on kohdallaan kun pystyy vaikka lähteä sängystä keittiön pöydälle, tai ulos nurmikolle, naista kantamalla, kalu kokoajan sisällä.

....sanonut, että edes haluaisin kenenkään vaimoksi????

EN TODELLAKAAN HALUA.

Ja huom!

Minä itse päätän, kenen kanssa lopulta menen sänkyyn. En sentään mene ihan kenen tahansa kanssa vaikka seksistä pidänkin!

• m40v

Ainakin minun mielestä juuri sellainen nainen kuin tämän ketjun aloittaja on paras eli isot rinnat ja uhkea peppu, myös se että naisella on mahaa on minusta seksikästä, sitä on kiva pussailla. Minua ei edes kiinnosta laihat naiset yhtään. Olkaa muodokkaat naiset ylpeitä itsestänne ja toivottavasti löydän vielä itselleni sellaisen kuin sinä Naima Lempi Unelma. Hyvää kesänjatkoa sinulle.

• Roobert
        että. kirjoitti:

Vasta kun on saanut XL naisen kyytiä, tietää, mitä OIKEA SEKSI on.

• DonnaSkorppari

on näköjään kaksoiskappale olemassa ja vieläpä ihan samanikäinen, olen luullut että muita minunlaisia ei ole, mutta näköjään löytyy.

Wauh...

• Naima Lempi Unelma

On meitä muitakin sielunsisaria...

Mutta kuten tiedämme molemmat, meidän laisiamme katsotan aina kieroon.
        Naiset pitävät meitä luusereina ja huorina, ja jotkut miehet pitävät meitä jopa vaarallisina.

Miehet haluavat meidät omistaa mutta me haluamme olla vapaita ( vaikka täällä palstallakin joku väittää meidän kyttäävän papin aamenta !!! )

Ollaan silti omia itsejämme : Upeita, aikuisia, haluttuja naisia !

• ??????

Nimimerkki: hellä ja huomaavainen on tämä kirjoittaja oikeasti ja Nimimerkki: Naima Lempi Unelma on henkilö mitä tämä kirjoittaja haluaisi olla.

Nainen

• Naima Lempi Unelma

Veikö kauankin aikaa rakentaa noin erikoinen yhtälö?

Liika filosofoiminen voi joskus mennä reisille.
        Valitan.

• hellä ja ymmärtäväinen
        Naima Lempi Unelma kirjoitti:

Veikö kauankin aikaa rakentaa noin erikoinen yhtälö?

Liika filosofoiminen voi joskus mennä reisille.
        Valitan.

Sanoinhan ensimmäisessä viestissäni että kirjoitus on kuin minun suusta,paitsi minulla ei ole itsetuntoa.Epäilin jopa että jutun on kirjoittanut yksi mies,sitä en jaksa selittää mistä on kyse.

Meitä samanlaisia naisia onkin aika paljon,vielä kun minä osaisin sen taidon että en menisi niin tunteella jutuissani.

Luulin että tunteet ovat rikkaus ihmisluonteessa,mutta nykyaikana niitä ei saisi olla.Minä en pysty saamaan täyttä nautintoa seksistä jos en tunne mitään toista kohtaan.Minulle se on syvällinen asia.Vaikka kyse on yhdestä yöstä.Minulla tuppaa venymään useaan kertaan,on ollut montakin seksisuhdetta.

Minun täytyy saada aikaan älyllinen keskustelu,sillä se on esileikkiä ja kiihottavaa.Nuoret ja todella nuoretkin osaavat sen.Sitä kautta saan itseni viritettyä toiseen ulttuvuuteeen ja seksi tulee olemaan upeaa.

Mut vaikeus tulee siinä,kun pitää palata maan pinnalle.Kumpikin kiintyy liikaa ja irtiotto tekee kipeää.Siinä tulevat tunteet peliin,jälleen kerran.Miten tunteet voi heittää syrjään kokonaan?Huumeilla?

• -Uusioneiti-

...seksihullu 45 nainen sillä erotuksella, että minulle "kelpaavat" myös ikäiseni, viriilit miehet.

Haluan pysyä villinä ja vapaana. Parisuhteita on pari tullut koettua ja huomattua, että minut on luotu sinkuksi.

Minä vähät välitän, mitä minusta ajatellaan. Minä teen juuri niin, kuin itse haluan. Minä rakastelen vaikka kolmen eri miehen kanssa päivässä, jos siltä tuntuu. Seksi on vaan niin kivaa.

• poikanen26

kyllä tässä kelpaa nuorukaisen ihmetellä että mistä tuollaisia naisia sitten löytyy ;)

nimim. tahtoo kokeilla --> treffit poikanen26

• uhkeat

naiset ovat myös minun mieleeni. Itse olen 26v. mies ja aina vanhemmat naiset kiikarissa. Sinuun olisi varmasti myös kiva tutustua ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      74
      3750
    2. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      176
      2946
    3. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      47
      2926
    4. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      57
      2411
    5. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      362
      2190
    6. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      160
      1870
    7. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      78
      1565
    8. Miksi mediheli

Mitä on tapahtunut ku poliiseja ja ambulanssi pyöri aamusta keskustassa
      Kiuruvesi
      28
      1390
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1378
    10. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      39
      1352
    Aihe