Pikkuhousujen haistelu

gallupkysely

Pieni gallip liittyen naisten käytettyjen pikkuhousujen haisteluun.

1. Minkä ikäisenä aloitit haistelun ja kenen pikkupöksyillä?
2. Kuinka usein haistelet pikkuhousuja?
3. Mistä löydät pikkuhousut, joita haistelet?
4. Nuoletko myös pikkuhousuja?
5. Runkkaatko pikkupöksyille ja annatko lastin tulla niihin?
6. Oletko koskaan jäänyt kiinni kun olet ollut haistelemassa ja miten tilanne hoidettiin?
7. Kenen kaikkien pikkuhousuja olet haistellut?
8. Minkä ikäinen olet?

378

40898

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minna10

      1.Aloitin sen 5 vuotiaana.
      2.Pikkusiskoni.

    • minä haistelen pikkuhousuja vain kun ne ovat naisen jalassa, sekä nainen työntää haaransa naamaani.

      Silloin nissä on aromit tuoreena ja nuuskiminen voi olla aivan ihanaa, kuten on silloin jos nainen nauttii työntää niitä nenään ja suuhun.
      siis toki nuolenkin mehuja pöksyjen läpi.

      Enemmän vain tällaisia naisia saisi olla.

      Kai siinä kaheksantoista olin kun eka kerran sain nuuskaista.

      Ihan poikasen tuli pikkuisen pyykkikopalla käytyä, mutta se on jäänyt.

      Olikohan tää aiheessa nyt ihan.

      • 56 kelpaa vielä

        Vanhempana naisena en ole ymmärtänyt poikien nuuhkimista tai runkkaamista housuihin. Oli porukalla ilaa istuttin juoman voimin, muut lähti ja nuori poitsu jäi vielä ottaamaan vinkkua. Huomasin kun humalassa katseli hameen alle ja kysyin mikä kiinnostaa. Näytin mun pitsipöksyt ja halus ruveta pussainemaan mun haaroja. Kiihotuin niin että otin pöksyt pois ja annonin nuolla kunnolla. Siinä sai pojalta vietyä sen poikuuden kunnolla mitä vanhempana uskokuntkaan kokevani nuoren pöjan kanssa.


      • 50+++sa
        56 kelpaa vielä kirjoitti:

        Vanhempana naisena en ole ymmärtänyt poikien nuuhkimista tai runkkaamista housuihin. Oli porukalla ilaa istuttin juoman voimin, muut lähti ja nuori poitsu jäi vielä ottaamaan vinkkua. Huomasin kun humalassa katseli hameen alle ja kysyin mikä kiinnostaa. Näytin mun pitsipöksyt ja halus ruveta pussainemaan mun haaroja. Kiihotuin niin että otin pöksyt pois ja annonin nuolla kunnolla. Siinä sai pojalta vietyä sen poikuuden kunnolla mitä vanhempana uskokuntkaan kokevani nuoren pöjan kanssa.

        Oliko nuorikin poika? Tai minkä ikäinen eukko olet? Itse olen saanut "kortata" nuoren, eka kerta laukes heti kun oli sisällä. Olen 50 jotain ja oltiin pojan kanssa kolme vuotta kun opetin sitä. Oli silloin melkein 16 mutta kova seisokki kokoajan. Sai haistella niitä jalastani ja nuolla ilman niitäkin. Kyllä oli spermaa housuissa ja varsinnkin sisällä että valu pitkin kinttuja välillä.


      • maratus66
        56 kelpaa vielä kirjoitti:

        Vanhempana naisena en ole ymmärtänyt poikien nuuhkimista tai runkkaamista housuihin. Oli porukalla ilaa istuttin juoman voimin, muut lähti ja nuori poitsu jäi vielä ottaamaan vinkkua. Huomasin kun humalassa katseli hameen alle ja kysyin mikä kiinnostaa. Näytin mun pitsipöksyt ja halus ruveta pussainemaan mun haaroja. Kiihotuin niin että otin pöksyt pois ja annonin nuolla kunnolla. Siinä sai pojalta vietyä sen poikuuden kunnolla mitä vanhempana uskokuntkaan kokevani nuoren pöjan kanssa.

        Ai että kun sais sulta ihanat pikkuhousut...


      • amanda1111
        maratus66 kirjoitti:

        Ai että kun sais sulta ihanat pikkuhousut...

        Olen 21v opiskelijannainen. Mulla olisi parit sievät käytetyt pikkupöksyt myytävänä. Itse oon maksanu niistä melkein kympin per kpl, joten sen alle en myy.


      • Anonyymi
        amanda1111 kirjoitti:

        Olen 21v opiskelijannainen. Mulla olisi parit sievät käytetyt pikkupöksyt myytävänä. Itse oon maksanu niistä melkein kympin per kpl, joten sen alle en myy.

        Jos olet Turku maksan 100e jalastasi


      • Anonyymi
        amanda1111 kirjoitti:

        Olen 21v opiskelijannainen. Mulla olisi parit sievät käytetyt pikkupöksyt myytävänä. Itse oon maksanu niistä melkein kympin per kpl, joten sen alle en myy.

        Jos olet Turusta maksan 20€ nuolen pillun jos valuu sptä spermaa saa kuvata


      • Anonyymi
        56 kelpaa vielä kirjoitti:

        Vanhempana naisena en ole ymmärtänyt poikien nuuhkimista tai runkkaamista housuihin. Oli porukalla ilaa istuttin juoman voimin, muut lähti ja nuori poitsu jäi vielä ottaamaan vinkkua. Huomasin kun humalassa katseli hameen alle ja kysyin mikä kiinnostaa. Näytin mun pitsipöksyt ja halus ruveta pussainemaan mun haaroja. Kiihotuin niin että otin pöksyt pois ja annonin nuolla kunnolla. Siinä sai pojalta vietyä sen poikuuden kunnolla mitä vanhempana uskokuntkaan kokevani nuoren pöjan kanssa.

        Ihana


      • Anonyymi

        Olet melkoinen tampio, kun vastailet 12 vuotta vanhaan viestiin kuin vartti sitten kirjoitettuun.


      • Anonyymi
        56 kelpaa vielä kirjoitti:

        Vanhempana naisena en ole ymmärtänyt poikien nuuhkimista tai runkkaamista housuihin. Oli porukalla ilaa istuttin juoman voimin, muut lähti ja nuori poitsu jäi vielä ottaamaan vinkkua. Huomasin kun humalassa katseli hameen alle ja kysyin mikä kiinnostaa. Näytin mun pitsipöksyt ja halus ruveta pussainemaan mun haaroja. Kiihotuin niin että otin pöksyt pois ja annonin nuolla kunnolla. Siinä sai pojalta vietyä sen poikuuden kunnolla mitä vanhempana uskokuntkaan kokevani nuoren pöjan kanssa.

        Hyvä juttu, aikoinaan nuuhkin anopin pöksyjä monesti,, 🥰🥰


    • Pikkarifani

      1. Minkä ikäisenä aloitit haistelun ja kenen pikkupöksyillä? 20v, ex muijan kaverin.
      2. Kuinka usein haistelet pikkuhousuja? 2 -3 kertaa vuodessa
      3. Mistä löydät pikkuhousut, joita haistelet? pyykkikoreista
      4. Nuoletko myös pikkuhousuja? Nuolen
      5. Runkkaatko pikkupöksyille ja annatko lastin tulla niihin? Runkkaan ja pyyhin ainoastaan orkunjälkeiset touhutipat niihin.
      6. Oletko koskaan jäänyt kiinni kun olet ollut haistelemassa ja miten tilanne hoidettiin? En ole
      7. Kenen kaikkien pikkuhousuja olet haistellut? Muijani kavereiden, kavereiden muijien ja muijani pikkusiskon (24v.)
      8. Minkä ikäinen olet? 36

    • AmmattiSniffaaja

      Hyppäsin mukaan tähän jo vanhaan galluppiin, kun asia oli niin kovin lähellä sydäntäni...


      1. Minkä ikäisenä aloitit haistelun ja kenen pikkupöksyillä?

      N. kolmikymppisenä, silloisen tyttöystäväni (nykyisen vaimoni) pikkuhousuja ja yöhousuja.


      2. Kuinka usein haistelet pikkuhousuja?

      Kerran-pari viikossa.


      3. Mistä löydät pikkuhousut, joita haistelet?

      Kotoa, omasta pyykkikorista, löydän vaimon housut. Vaimon tietämättä ostan myös huomattavasti häntä nuorempien naisten pikkupöksyjä.


      4. Nuoletko myös pikkuhousuja?

      En koskaan.


      5. Runkkaatko pikkupöksyille ja annatko lastin tulla niihin?

      En koskaan. Nostan pikkuhousut vasemmalla kädellä nenälleni, levitän haaraosan nenän ja suun eteen niin, että tuoksut tulevat kaikken voimakkaimmin esille. Oikealla kädellä runkkaan sitten itseni - hitaasti ja nautinnollisesti.


      6. Oletko koskaan jäänyt kiinni kun olet ollut haistelemassa ja miten tilanne hoidettiin?

      Kerran, vaimolleni. Tilanne oli silloin hieman hankala ja kireä, koska vaimoni ei heti ymmärtänyt himoani housuihini.

      Nykyään olemme sopineet niin, että minulla on syntymäpäivieni aikaan yksi "pöksypäivä" (tämä oli vaimoni idea), tavallaan syntymäpäivälahjana. Kerran vuodessa saan ottaa vaimoni pöksyt luvalla haisteluun ja hän runkkaa minut samalla. Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että otamme pari päivää aikaisemmin "sivuun" yöpöksyt, jotka vaimollani on ollut päällä rakastelumme jälkeen koko yön. Sitten kun "pöksypäivä" koittaa, menen sängylle makaamaan, pidän housuja molemmilla käsillä nenän ja suun päällä ja imen ihanaa tuoksua samalla kuin vaimoni runkkaa minut loppuun asti. Tuntuu todella hyvälle...

      Mutta tässä on catch: vaimoni luulee, että tämä on ainoa kerta vuodessa, kun haistelen pöksyjä. Todellisuudessa teen sitä kerran-pari viikossa, niin vaimoni pöksyjen, kuin noiden ostettujenkin kanssa...


      7. Kenen kaikkien pikkuhousuja olet haistellut?

      Kokemusta on ainakin kymmenen eri tytön, yleensä 20-25 v. tyttöjen pöksyistä. Kun tilaan pöksyjä nettituttavuuksilta, käyn tytön kanssa ensin pitkän kirjeenvaihdon, jossa selvittelen omat tarpeeni ja haluni, sekä sen, onko tyttö tosissaan vai ei.

      Kokemukseni mukaan näistä ostetuista osa on ollut todella helmiä (aivan käsittämättömän kiihottavat pilluntuoksut, muutama on todella panostanut asiaan) ja osa suorastaan vaisuja. Muutamilta olen ostanut useampaan kertaan, ehkä neljä viisikin kertaa.


      8. Minkä ikäinen olet?

      38-v.

    • Mies_Haistelija

      1. Minkä ikäisenä aloitit haistelun ja kenen pikkupöksyillä?

      Kolmikymppisenä. Aloitin silloin avovaimoni (nykyisen vaimon) pikkuhousuilla.

      2. Kuinka usein haistelet pikkuhousuja?

      Kerran, pari viikossa.

      3. Mistä löydät pikkuhousut, joita haistelet?

      Vaimon vaateista.

      4. Nuoletko myös pikkuhousuja?

      En. Ajatus on kyllä käynyt mielessä, mutta en ole vielä aloittanut.

      5. Runkkaatko pikkupöksyille ja annatko lastin tulla niihin?

      Kerran olen tehnyt näin.

      6. Oletko koskaan jäänyt kiinni kun olet ollut haistelemassa ja miten tilanne hoidettiin?

      En ole.

      7. Kenen kaikkien pikkuhousuja olet haistellut?

      Vaimon. Pikkuhousuja, yöhousuja sekä uimahousuja/bikineitä.

      8. Minkä ikäinen olet?

      36-V.

      • nuuhkimalla siskon

        pikkareita ja aina on lasti osunut niihin
        olen 52 ja tänäänkin ruiskin pikkareille


    • Sampppa91

      1.n.15
      2.aina kun on mahdollista
      3. vaikka mistä. kun käydään vieraissa niin yleensä pesuhuoneesta, Yhden kerran löysin pikkupussin jossa oli käytettyjä pikkuhousuja, niin löysin sen Golden Raxin vierestä illalla.
      4. Joskus
      5.en
      6. muutaman kerran, mökillä serkkuni sai kiinni kun nuuhkin sen pikkuhousuja saunassa, asia hoidettiin niin että sain pitää ne housut ja samalla hän otti noin min. ajan poskee. toisen kerran jäin kun haistelin tyttöystäväni äidin isoja pöksyjä, tilanne hoidettiin niin että riina sano et mitä sä nii haistelet et täältä saat parempaa.
      7. Äiti, mummo, tyttöystävä ja hänen äiti, enoni naisystävä, serkut, naapuri,
      8.18

      • pesuhuoneen

        pöydälle oli sisko jättäny upeet satiini pikkarit ja kyllä siinä speku roiskui


      • vaimon pöksyjä
        pesuhuoneen kirjoitti:

        pöydälle oli sisko jättäny upeet satiini pikkarit ja kyllä siinä speku roiskui

        aamulla pesuhuoneessa , kun se oli ollut illalla joraamassa tyttöjen kanssa ja olipa kosteat
        sekä naitattavan tuoksuiset joten alle minuutin lensi lasti ja panettaa varmaan vielä myöhemminkin.
        kiintoisaa kuvitella , kuinka joku nuori´mies on saanut vaimon noin kostumaan.


    • laittamalla emännän

      kosteat pikkuhousut jalkaan (salaa) ja sitten annetaan hänen ottaa suihin koko annos eritettä , joka ruiskahtaa
      voimalla suuhun.

      • spermat kohti

        pimpalle tuoksuvia pökiä ja onnistuin siinä


    • Nuuhkija...

      naisten pikkupöksyjä on kiva nuuhkia :D Myös kauniin naisen pyllyn nuuhkiminen housujen läpi on kivaa puuhaa.

    • Cherry...

      Minä voin myydä!

    • snif,sniff

      1.12 Naapurin tytön
      2.Harvemmin nykyään,pitänee taas viritellä vanha harrastus henkiin!
      3.Yleensä naisten jaloista
      4.Jos niissä on jotain nuoltavaa sisällä
      5.Kyllä
      6.En
      7.Kaverin vaimon(jota olen myös pannut),Kaverin äidin(panin sitäkin),siskon kaverin(sitäkin tuli naitua)
      8.Riittävän vanha

      • lastin pian vaimon

        eilen pitämiin pikkuhousuihin ensin niitä nuuhkien ja sitten annan sille mulkun suuhun.


      • teen tänäänkin
        lastin pian vaimon kirjoitti:

        eilen pitämiin pikkuhousuihin ensin niitä nuuhkien ja sitten annan sille mulkun suuhun.

        ja kohta kulli on emännän suussa


      • koko lastin
        teen tänäänkin kirjoitti:

        ja kohta kulli on emännän suussa

        mutta kyllä kiihoittavat pikkarit on taas "käytössä"


    • 42-vuotias mies

      1. Minkä ikäisenä aloitit haistelun ja kenen pikkupöksyillä? - aikuisena, vaimon pikkareilla
      2. Kuinka usein haistelet pikkuhousuja? - silloin tällöin
      3. Mistä löydät pikkuhousut, joita haistelet? - yleensä ne ovat vaimon jalassa
      4. Nuoletko myös pikkuhousuja? - nuolen
      5. Runkkaatko pikkupöksyille ja annatko lastin tulla niihin? - en
      6. Oletko koskaan jäänyt kiinni kun olet ollut haistelemassa ja miten tilanne hoidettiin? - se kuuluu meidän seksileikkeihin että haistelen ja nuolen vaimon jalassa olevia pikkareita
      7. Kenen kaikkien pikkuhousuja olet haistellut? - vaimon
      8. Minkä ikäinen olet? - 42

      Sitten tähän voisin kysäistä omankin mieltä askarruttavan kysymyksen:

      Eli kun moni tunnustaa haistelevansa pikku- tai isosiskon pöksyjä, niin kumpi siinä kiihottaa enemmän, se haistelu vai tietoisuus siitä että ne ovat juuri siskon pökät? Kysyn tätä siksi, että olen aikoinani kasvanut naisvaltaisessa perheessä äidin ja kolmen siskon kanssa, joista (siskoista siis) kaksi oli minua vanhempia sekä yksi nuorempi. Ikäeroa ei ollut paljon, vanhemmat siskot olivat minua vuoden ja kolme vuotta vanhempia sekä pikkusisko minua vuoden nuorempi.

      Minulla ei tuolloin ollut koskaan mielessä alushousujen haistelu, vaikka muuten runkkasinkin aina kun vaan oli tilaisuus. Parhaimpina päivinä 7-8 kertaa ja kun tuota tahtia veteli parikin päivää niin jo täytyi pitää taukoa siitä harrastuksesta. Ja tilaisuuksia olisi ollut haistella sekä äidin että siskojen alkkareitakin vaikka kuinka, mutta siltikään pyykkikorin sisältö ei koskaan minua kiinnostanut.

      Eli kumpi kiihottaa enemmän, se haju vaiko se että ne ovat juuri siskon pöksyt?

      • fin_tavares

        molemmat


      • Se että ne on siskon .. se kielletyn pillun kiihoittava tuoksu.


    • akka töis

      koitin juuri haistella akan pöksyjä niin laakesin äkkiä

      • anneta moloa

        akalle , ku tuoksui taas niin ihanalle pöksyt pillunkohasta


      • Ron Jeremy
        anneta moloa kirjoitti:

        akalle , ku tuoksui taas niin ihanalle pöksyt pillunkohasta

        Jee jee moloa poskeen.


    • Julli654

      1. Kymmenen vanhana, ja paria vuotta nuoremman sukulaistytytön pikkuhousuilla. 2.Niin usein kuin mahdollista. 3. kyläilemässä ollessa pyykkikoreista 4 . Nuolen 5. lasti pärähtää kyllä housuille. 6. olen jäänyt kiinni, ja se on johtanut yhdyntään. 7. todella monien naisten. 8 35vuotias.

      • saatan pian

        laueta tyttöni kosteille pikkareille


      • pöksyt saa
        saatan pian kirjoitti:

        laueta tyttöni kosteille pikkareille

        aivan varmasti pian lastillisen spermaa joka vielä jäi tunnin suihinoton jälkeen jäi palleihin.


    • tjk6uyk

      1. Minkä ikäisenä aloitit haistelun ja kenen pikkupöksyillä? n. 15v
      2. Kuinka usein haistelet pikkuhousuja? Aina kun mahdollista
      3. Mistä löydät pikkuhousut, joita haistelet? Pyykkikorista ja saunan pukuhuoneesta
      4. Nuoletko myös pikkuhousuja? Kyllä
      5. Runkkaatko pikkupöksyille ja annatko lastin tulla niihin? Runkkaan, mutta en laske niille.
      6. Oletko koskaan jäänyt kiinni kun olet ollut haistelemassa ja miten tilanne hoidettiin? En
      7. Kenen kaikkien pikkuhousuja olet haistellut? Tätieni, kavereiden äitien ja anopin.
      8. Minkä ikäinen olet? 30

      • Herkkua mulle

        kimmafrendi meni saunaan ja riisui vaatteet pokohuoneen penkille.
        kävin nuuhkimassa ja seisokki oli armoton. niin mahtava pilluntuoksu notta lisääääääääää.
        kohta tosin nussin sitä ja koitan myös "kakkoseen"


      • eilenni oli
        Herkkua mulle kirjoitti:

        kimmafrendi meni saunaan ja riisui vaatteet pokohuoneen penkille.
        kävin nuuhkimassa ja seisokki oli armoton. niin mahtava pilluntuoksu notta lisääääääääää.
        kohta tosin nussin sitä ja koitan myös "kakkoseen"

        antaa roiskua pikkuhousuille jokakerta ku siihen on tilaisuus.


    • JÄYKKÄ/PAKSU

      aamulla annoin tiukka-perseiselle koulutytölle mulkkua ja sen pikkarit sattu jäämään autooni ja nyt sitten
      runkkaan niitä nuuhkien lastin ennen emännän tuloa.
      on muuten eroa pilluntuoksussa.

    • gh7

      pikkarinautinnon saan kun nuuskin ja nuoleksin naapurin eläväisen leskirouvan lämpimiä, kosteita ja tuoksuvia sloggeja hänen istuessaan naamani päällä aktimme aikana.

      • Anonyymi

        aaaah oon nuuhkinnu anopin pöksyjä 20v ja nuollu sen åillunki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        aaaah oon nuuhkinnu anopin pöksyjä 20v ja nuollu sen åillunki

        Itelläki kiihottaa kovasti nuuhkia anopin pöksyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itelläki kiihottaa kovasti nuuhkia anopin pöksyt

        Eilen illalla nuuhkin anopin pöksyjä, oon nuuhkinnu sen pikkuhousut monesti 20v aikana, lentää spermat äkkiä 🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itelläki kiihottaa kovasti nuuhkia anopin pöksyt

        Anopin pöksyt on jees, monta mälliä lentänyt.


    • PeliMies.

      että PeliMiehelle (siis Miehelle) tänä juttu ketju on täyttä hebreaa.

      Miksi haistella pikkuhousuja, kun housujen täytettä on liikkeellä ja koko juttu on vain mieluisimman valitseminen poimittavaksi.

      • mutta pikkareita

        en jätä harrastuksistani pois , vaikka saan kosteata pillua päivittäin ja tietenkin omalta vaimolta.
        se vaan on niin saatanallisen kiihottavaa runkata kunnon "vitun-tuoksulla"


      • Kyllä oksetti

        erään pariskunnan luona eilen ja vaikka rouva on todella kaunis ja hyvin varustettu , niin pesukoneen
        päällä oli todella "paskaisia" pikkuhousuja eli meni sitten kiinnostus sen rouvan tuoksuihin heti.
        Eli "sikojakin" on.......


      • Ron Jeremy
        Kyllä oksetti kirjoitti:

        erään pariskunnan luona eilen ja vaikka rouva on todella kaunis ja hyvin varustettu , niin pesukoneen
        päällä oli todella "paskaisia" pikkuhousuja eli meni sitten kiinnostus sen rouvan tuoksuihin heti.
        Eli "sikojakin" on.......

        Kun te kyläilette, niin menettekö te aina ensimmäiseksi isäntäperheen pyykkejä penkomaan? En tarkoita yksin sinua nimimerkki "Kyllä oksetti" vaan muutenkin tässä keskustelussa hämmentää tuo että usein kerrotaan että isäntäperheen pyykkikoria on myllätty.


      • Ukko-Pekka 33
        Ron Jeremy kirjoitti:

        Kun te kyläilette, niin menettekö te aina ensimmäiseksi isäntäperheen pyykkejä penkomaan? En tarkoita yksin sinua nimimerkki "Kyllä oksetti" vaan muutenkin tässä keskustelussa hämmentää tuo että usein kerrotaan että isäntäperheen pyykkikoria on myllätty.

        ja syy oli akan satiiniset pikkuhousut , joita nuuhkittuani kuivasin niihin kyrpäni ja ihan omas kodis.


      • Ukko-Pekka 33
        Ukko-Pekka 33 kirjoitti:

        ja syy oli akan satiiniset pikkuhousut , joita nuuhkittuani kuivasin niihin kyrpäni ja ihan omas kodis.

        sillä tuli taasen nuuskuteltua akan vitun kohtaa sen pikkusist pökist ja tuoksu pistää panettamaan
        vallan kovasti.


      • nyt on se hetki
        mutta pikkareita kirjoitti:

        en jätä harrastuksistani pois , vaikka saan kosteata pillua päivittäin ja tietenkin omalta vaimolta.
        se vaan on niin saatanallisen kiihottavaa runkata kunnon "vitun-tuoksulla"

        kun nuuhkin vaimon eilen kostuttamia sinisiä pikkareita joiden haara-osa tuoksuu todella runkattavalle
        vitulle ja harrastusmielessä lasken koko lastin vitun kohtaan.
        annetaan sitten iltasella toinen annos vittuun.


      • ja taas on se hetki
        nyt on se hetki kirjoitti:

        kun nuuhkin vaimon eilen kostuttamia sinisiä pikkareita joiden haara-osa tuoksuu todella runkattavalle
        vitulle ja harrastusmielessä lasken koko lastin vitun kohtaan.
        annetaan sitten iltasella toinen annos vittuun.

        kun nuuhkin ja runkkaan lastin vaimon eilen käyttämille vihreille pitsi-unelmille ja niinkuin eilen
        aion nussia pientä vittua illalla taas kiimaisella kalulla joka kestää...........


      • johtava analyytikko
        ja taas on se hetki kirjoitti:

        kun nuuhkin ja runkkaan lastin vaimon eilen käyttämille vihreille pitsi-unelmille ja niinkuin eilen
        aion nussia pientä vittua illalla taas kiimaisella kalulla joka kestää...........

        Saanen huomauttaa että ei ole olemassa sellaista kuin "pieni vittu". Pillu on pieni, mutta vittu on vain viiden lapsen äidillä ja tammahevosella. Ja sehän ei silloin ole pieni.


      • ei vielä lapsia
        johtava analyytikko kirjoitti:

        Saanen huomauttaa että ei ole olemassa sellaista kuin "pieni vittu". Pillu on pieni, mutta vittu on vain viiden lapsen äidillä ja tammahevosella. Ja sehän ei silloin ole pieni.

        mutta kyllähän sitä kiihottaa ku puhuu sen pillusta käyttäen VITTU sanaa.
        ja on sitten tiukka ja aina stringit jalas.


      • mutta eilen
        ja taas on se hetki kirjoitti:

        kun nuuhkin ja runkkaan lastin vaimon eilen käyttämille vihreille pitsi-unelmille ja niinkuin eilen
        aion nussia pientä vittua illalla taas kiimaisella kalulla joka kestää...........

        vaimo laittoi päälleen "puhtaat" pikkarit , joihin olin juuri edellis-iltana runkannut lastin , eikä
        huomannut mitään , vaikka niissä olikin hiukan spermatahroja.
        hyvä nainti siitä tulikin.


      • mutta kohta
        mutta eilen kirjoitti:

        vaimo laittoi päälleen "puhtaat" pikkarit , joihin olin juuri edellis-iltana runkannut lastin , eikä
        huomannut mitään , vaikka niissä olikin hiukan spermatahroja.
        hyvä nainti siitä tulikin.

        laukean vaimon ihanille , ohkaisille pöksyille ja tarjoilen kalua vasta myöhemmin pieneen pimppiin.


      • ja taas tuli
        mutta kohta kirjoitti:

        laukean vaimon ihanille , ohkaisille pöksyille ja tarjoilen kalua vasta myöhemmin pieneen pimppiin.

        lasti vaimon piksuille ja olihan ihana runkki , kun sai samalla vaimon kiimaisen vituntuoksua nuuhkutella.


      • 654y

        heti ettei sulla oo kokemusta sen kummemmin pikkareiden nuuskimisesta kuin naisistakaan.
        Ainut jonka sä oot onnistunut poimimaan on Nyrkki-Kyllikki, joka teinipojan luotetuin kumppani..


      • Mies minäkin
        nyt on se hetki kirjoitti:

        kun nuuhkin vaimon eilen kostuttamia sinisiä pikkareita joiden haara-osa tuoksuu todella runkattavalle
        vitulle ja harrastusmielessä lasken koko lastin vitun kohtaan.
        annetaan sitten iltasella toinen annos vittuun.

        ja kovana seisova patukkani laskee lastin pian pikkuhousujen haara-osaan
        ja paritellaan kohtisilleen emännän kanssa


      • Anonyymi
        johtava analyytikko kirjoitti:

        Saanen huomauttaa että ei ole olemassa sellaista kuin "pieni vittu". Pillu on pieni, mutta vittu on vain viiden lapsen äidillä ja tammahevosella. Ja sehän ei silloin ole pieni.

        Vittu on naisen ulkopuoliset sukupuolielimet.


    • Orjaboy.

      joku selittää, mitä ihmeen iloa tällaisesta kyselystä on? Mitä se oikein edistää? Tai no, ehkä runkkailua, mutta sitäkin epäilen.

    • kakalle...

      tuoksuvat naisten pikkupöksyt on parhaat :=0
      Herkkua on nuuhkia naisen pyllyä suoraan housujen läpi.

    • taavettibrown

      1. 16v, omia housuja
      2. joka päivä
      3. Iteltä jaloista
      4. Nuolen
      5. Tottakai
      6. Olen jäänyt, housut pantiin pesukoneeseen
      7. 76v

      • aina pöksyille

        lyhykäisesti:
        aina kun osuu kohdalle ja tänään irtosi lasti vaimon satiinistringeille.


      • Eero63
        aina pöksyille kirjoitti:

        lyhykäisesti:
        aina kun osuu kohdalle ja tänään irtosi lasti vaimon satiinistringeille.

        Emännän pöksyt tul sitte rasvattuu ku vitunhaju ol kohillaa


      • harrastelija65

        åidin tosi kosteat just päässä haara nenänällä parit kuivat oon jo vetäny vatkaan kyrpää niillä seisoo ja lentää vielä ainakin parit mällit on tosi namut tuoksut hunajapillu kiimaperse


      • Ron Jeremy
        harrastelija65 kirjoitti:

        åidin tosi kosteat just päässä haara nenänällä parit kuivat oon jo vetäny vatkaan kyrpää niillä seisoo ja lentää vielä ainakin parit mällit on tosi namut tuoksut hunajapillu kiimaperse

        Jaa. Profiilisi mukaan olet 56-vuotias. Äitisi, se hunajapillu kiimaperse, on ilmeisesti iältään 75:n ja 80:n vuoden väliltä.

        Melkosta meininkiä, ei voi muuta sanoa.


    • sammmm

      Kyllä tulee haisteltua ja masturboitua aina kun siihen on mahdollisuus.. oman muijan pikkarit ei niinkään kiinnosta, ennemminhän sitä nuuhkii suoraan pimperosta. Mutta vieraitten naisten tuoksut kiihottaa, ja pyykkikoreistahan niitä löytyy esim kyläpaikoista.. nykyään harvemmin enää tilaisuuksia moiseen mutta kyllä jo ajatus siitä saa kalun heräämään :) hmm mistäs sitä saiskaan nuuhkittavaa tähän hätään ;))

      • pari kertaa hyvää

        Mulla juuri naapurin kiimapimpan mustat pikkarit munan ympäril ja palautan ne
        illalla takaisin spermalla kostutettuna.
        saas nähä tuleeko sanomista ku pimu 17v ja tuoksuu kiimalle


    • kovakulli

      1. Minkä ikäisenä aloitit haistelun ja kenen pikkupöksyillä? n13v. veljen vaimon
      2. Kuinka usein haistelet pikkuhousuja? viikottain
      3. Mistä löydät pikkuhousut, joita haistelet? pyykkikorista
      4. Nuoletko myös pikkuhousuja? kyllä
      5. Runkkaatko pikkupöksyille ja annatko lastin tulla niihin? en
      6. Oletko koskaan jäänyt kiinni kun olet ollut haistelemassa ja miten tilanne hoidettiin? en, mutta vaimo ja anoppi tietää
      7. Kenen kaikkien pikkuhousuja olet haistellut? vaimon, anopin, vaimon siskon, veljen vaimon
      8. Minkä ikäinen olet? 40

      • Henric 42-18

        Pikkuisen humalassa olleen sihteerimme pillua tuli nuuhkaistua muutamankin kerran pikkujoulun
        nimissä , eikä siinä paljon estot painaneet , kun painauduin kohden sinisiä "kosteita" pikkuhousuja
        ja raotin niitä sen verran , että sain jopa maistettua ihanan kosteaa pillua......................


      • Eero63
        Henric 42-18 kirjoitti:

        Pikkuisen humalassa olleen sihteerimme pillua tuli nuuhkaistua muutamankin kerran pikkujoulun
        nimissä , eikä siinä paljon estot painaneet , kun painauduin kohden sinisiä "kosteita" pikkuhousuja
        ja raotin niitä sen verran , että sain jopa maistettua ihanan kosteaa pillua......................

        sain todellisen seisokin kun punaiset pitsipöksyt oli pesuhuoneen pöydällä ja tuoksuivat
        kiimapimpille.


      • Erik 26
        Henric 42-18 kirjoitti:

        Pikkuisen humalassa olleen sihteerimme pillua tuli nuuhkaistua muutamankin kerran pikkujoulun
        nimissä , eikä siinä paljon estot painaneet , kun painauduin kohden sinisiä "kosteita" pikkuhousuja
        ja raotin niitä sen verran , että sain jopa maistettua ihanan kosteaa pillua......................

        Nuuhkaisin muijan piksuja sillä seurauksella , että pati irtosi ja nyt voin tarjoilla firman sihteerille
        illalla kovaa ja kestävää kullia sen ahnaaseen pilluun.


      • Jaanako jakaa
        Erik 26 kirjoitti:

        Nuuhkaisin muijan piksuja sillä seurauksella , että pati irtosi ja nyt voin tarjoilla firman sihteerille
        illalla kovaa ja kestävää kullia sen ahnaaseen pilluun.

        ite en ainaskaan anna


      • Jorma Jortikka
        Jaanako jakaa kirjoitti:

        ite en ainaskaan anna

        Sä kumma pihtari olet.


      • Eero63
        Eero63 kirjoitti:

        sain todellisen seisokin kun punaiset pitsipöksyt oli pesuhuoneen pöydällä ja tuoksuivat
        kiimapimpille.

        nuuhkaistua nuorikon pyykkikorin antimia eikä muuta ku penteleen kova seisokki tuli nuorikon
        tuoksuvista pöksyistä.
        jottei emäntä vaan sais tännään suuhunsa sitä "hyvää" ?


      • housuihin
        Jorma Jortikka kirjoitti:

        Sä kumma pihtari olet.

        Anoppi lasten ja vaimon kanssa saunassa, meikäläinen pukuhuoneessa nuuskimassa anopin märkiä pikkareita. mahtavat orkut lähti.


      • lisää hyvää
        housuihin kirjoitti:

        Anoppi lasten ja vaimon kanssa saunassa, meikäläinen pukuhuoneessa nuuskimassa anopin märkiä pikkareita. mahtavat orkut lähti.

        tuli taas tilaisuus nuuhkia anopin "kosteita" pitsipöksyjä , kun hän lähti lasten kanssa kauppaan.
        on sitten kiihoittava tuoksu ja pelkkä ajatus hänen kosteasta pillusta saa aikaan
        todella mahtavan lastin.-kohta lentääääääääääää.


    • gasdgagadsfg

      1. Minkä ikäisenä aloitit haistelun ja kenen pikkupöksyillä?
      - 16-17-vuotiaana.

      2. Kuinka usein haistelet pikkuhousuja?
      - Silloin kun mahdollisuus tarjoutuu.

      3. Mistä löydät pikkuhousut, joita haistelet?
      - Pyykkikorista.

      4. Nuoletko myös pikkuhousuja?
      - Kyllä.

      5. Runkkaatko pikkupöksyille ja annatko lastin tulla niihin?
      - En.

      6. Oletko koskaan jäänyt kiinni kun olet ollut haistelemassa ja miten tilanne hoidettiin?
      - En.

      7. Kenen kaikkien pikkuhousuja olet haistellut?
      - Tyttöystävieni, kavereiden siskojen, satunnaisten bilehileiden (jos olen jonkun tytön luona kutsuilla, tsekkaan vessassa käydessä jos pyykkikorissa olisi jotain kivaa minulle :)

      8. Minkä ikäinen olet?
      - 28.

    • aina tulen

      onko liian pitkä lista?
      -nuuhkin
      -nuolen
      -tulen pikkareille

      • runkkuvävy

        anoppi reissussa, meikäläinen koiraa hoitamassa, pyykkikorissa pikkareita ja sukkiksia ihanalla vitun yuoksulla. JES.


      • Vävy vetää käteen
        runkkuvävy kirjoitti:

        anoppi reissussa, meikäläinen koiraa hoitamassa, pyykkikorissa pikkareita ja sukkiksia ihanalla vitun yuoksulla. JES.

        muija ja anoppi lähtivät ostariin ja aamuisen suihkuttelun seurauksena
        molempien kosteat pikkumustat on nyt nuuhkittu ja anopin omat istuvat
        todella upeasti itselleni.
        puin myös sen c-kupin liivit itselleni ja nyt alan ruiskuttamaan palleja
        tyhjiksi oman muijan punaisien pikkareiden pillun kohtaan.


      • satsi perille
        Vävy vetää käteen kirjoitti:

        muija ja anoppi lähtivät ostariin ja aamuisen suihkuttelun seurauksena
        molempien kosteat pikkumustat on nyt nuuhkittu ja anopin omat istuvat
        todella upeasti itselleni.
        puin myös sen c-kupin liivit itselleni ja nyt alan ruiskuttamaan palleja
        tyhjiksi oman muijan punaisien pikkareiden pillun kohtaan.

        Taas tul nuuhkittuu vaimon pöksyjä ja rpoiskuteltuu haara-osaan koko lasti,mutta
        annetaan pieneen pimpsaan toinen satsi , kunhan vaimo tulee saunasta...


      • vävyn lasti
        satsi perille kirjoitti:

        Taas tul nuuhkittuu vaimon pöksyjä ja rpoiskuteltuu haara-osaan koko lasti,mutta
        annetaan pieneen pimpsaan toinen satsi , kunhan vaimo tulee saunasta...

        kävimme anopilla kylässä ja vaikka oli eilen naitu , niin eiköhän tullu runkattua
        lasti spermaa anopin vakoa ajatellen samalla sen pikkuhousuja nuuhkien.


    • Puhtaat pöksyt

      Olen vasta 71-vuotias. En ole ehtinyt vielä aloittaa haistelua.

      • Iivari Vovanoff

        90-vutiaana minäkin vasta laoitin.


    • -

      Ei aina tartte uutta avata, kun näissä vanhoissa on tilaa mielin määrin.
      tossa pari avausta tuli ilmotettua turhiksi ja poistettavaksi just ko. syystä!

      Ei aina tarvii uutta avata, helpompi seurata kun aiheesta on kerrallaan yksi (1) keskustelu

      • simo 19

        pimpin ihana tuoksu pikkusiskon pikkuhousuista - mahkua


    • ihanat tuoksut

      Tämä viimeinen tytön kertomana kuulosti kiihottavalta.
      Toivoisin lisää tyttöjen kokemeuksia.
      Itse olen tuoksutellut vuosia. En muista kuinka nuorena aloitin.
      Nykyään harvemmin,,siskojen,kylässä käydessä löytyi, vaimon siskojen.
      Pyykkikori tai ennen aikaan saunasta.
      Tuoksuttelen en nuole..
      En ole jäänyt kiinni
      54

      • tänäänkin nuuhkin

        kyl mun muija antaa laittaa kasvoilleen pöksyt ja sitte voin laueta niiden avulla sen suuhun.
        ensiks nuuhkin sen pöksyjä ja sit pimppaa.


    • Hennesy XO

      Olen 72 wee enkä haistele toisten paskoja.

    • Putkimiies Simo

      42 vuotiaan tutun naisen pikkarit tuli haisteltua pesuhuonerempan
      aikana moneen kertaan ja tulihan siinä runkattuakin niihin.

      • Simo taas

        remppa valmis ja koneet asennettu valmiina pesemään neidon pöksyjä.
        tulen kyllä tarkistamaan toimiiko pesukone oikein ??


    • ALOITAN HARRASTUKSEN

      kandeeko ruiskutella etu- vai takapuolelle ku kysees ois pitsiset piksut ?

    • Tervejärkinen mies

      En haistele kenenkään pöksyjä.
      Olen järjeltäni terve mies.

    • näpsäneiti

      olis maailman kiihottavinta bustata joku haistelemasta mun pöksyjä salaa:)

      • samat sanat olis ihana haistella sun pikareita salaa nam t poikapaini


    • villepekka

      Vaimon siskolla on ihanan tuoksuisia pikkareita. Aina kun olemme heillä vieraisilla tutkin kylppärin korin ja imen kiihottuneena pikkareiden tuoksua. Joskus saalis on ollut puolenkin kymmentä aarretta.

      Tällä naisella on myös ihanan pienet ja söpöt varpaat, joita salaa ihailen aina kun siihen tilaisuus tulee.

      Minulla oli muutamia vuosia suhde, joka pitkälti perustui puhelinseksiin. Nainen oli pääsääntöisesti se saava osapuoli. Hän oli erittäin kiimainen ja ne orgasmit puhelimen päässä olivat rajuja. Hän lähetteli minulle pöksyjään, joihin hän oli kerännyt tuoksuaan kuivaamalla niihin pimppansa laukeamisen jälkeen. Pöksyjen haarapalan tuoksua ei voi sanoin kuvata, ja olivat pimpinmenun kuivamisen jälkeen haaroista aivan kuivan koppuraiset.

      Valitettavasti tuo suhde päättyi omaan mahdottomuuteensa.

      • totuuden torvi

        Mä vaan sitä asiaa ihmettelen että eikö kukaan kysele että mitä sinä siellä kylppärissä tongit? Ei minun tulisi mieleenkään mennä kyläilypaikassa penkomaan talonväen pyykkikoria. Tutkitko samalla myös jääkaapin, makuuhuoneen vaatekaapit ja lipastojen laatikot?


    • runkkaa se vaimokin

      Nyt sattui kohdalleni valmiiksi kiimankosteat pikkuhousut joitka vaimollani oli
      hetki sitten päällään. ei muutoin huomannut minun tulleen jo kotia , vaan tunki
      punaista sauvaa vittuunsa ja toisenkäden sormilla runkkasi klittaansa saaden
      ties monennenko orkun.
      katselin sälekaihtimien välistä toimintaa samalla hieroin kaluani , joka saa illalla
      luultavasti kiimaista vittua.- en muutoin sanonut nähneeni
      mutta nyt runkkaan itse niitä pikkuhousuja nuuhkien.

    • Kalu sisään ?

      sain juuri laskettua spermat vaimon pitsipöksyille ja annan iltasella kuumaa
      ja kosteaa kalua minne hän sitä haluaakin.
      lahjaksi annan vielä toisenkin kierroksen.

    • ihana viikonloppu

      olin vaimon kanssa saunomassa tuttavien luona ja tuli sitten nuuhkittua talon emännän pöksyjä sillä seurauksella , että kahdesti laukesin niiden avulla ja saunassa sain vielä vaimoni ottamaan kaluni suuhunsa hänen tyhjentäessä kaluni kolmannen kerran.
      kotona sitten ermäntää naitiin kunnolla.

      • onpa kiinnostavaa

        Jaha.


      • Kaukokatseinenko?

        ehtoolla tuli naitua rasvaista vittua pitkään ja kyl siinä mustat pikkuhousut kostui
        kiimaisen vitun tuoksuihin siinämäärin , että nyt runkataan niihin samalla niitä
        nuuhkien.


    • pöksyjen nuuskija

      1. 12v
      2. 3-5krtaa viikossa
      3.pyykkikorista ja useimiten taloyhtiön pyykkituvasta
      4.kyllä nuolen
      5.runkkaan mutten sotke pöksyjä
      6.olen jäänyt edellisen asunnon pyykkituvalla, tilanne hoidettiin kun naapurin nainen yllätti ja soitti miehensä paikalle, mies pahoinpiteli minut sairaalaan.
      7.naapurien,äidin, siskon ja mummon sekä vaarin ja isän
      8.45v

      • Heikki 22

        11v
        2-3
        pyykkikorista ja usein taloyhtiön pyykkituvasta
        en nuole
        runkkaan pöksyille
        en ole jäänyt kiinni
        aina kun sattuu kohdalle , mutta siskon on parhaat sitten tätini
        22v


    • anya_87_

      tykkäiskö joku nuoren vaalean 165/59 , c/d-kupit, pikkareista? kuvani kera ne jalassa... ;D

      • Jarppe40

        vaimo on vaalea , saman kokoinen , mutta aidosti kosteat pikkarit aina
        saatavilla kunnon runkkausta ajatellen ja hänen kuvansa lantiosta ovat aitoja.


    • Kari-Pekka31

      tuli sitten nussittua vaimon pikkupöksyille kunnon lasti ja pian uusi seisokki
      suihkunraikkaaseen pilluun.

    • KAIKKI SAMAT mutta

      sain aamuses taas ihan järjettömät runkut kahdesti tätini punaisia pikkareita
      nuuhkies. IHANAA viel muutama päivä.

    • outoako????

      onkohan muitakin miekkosia , jotka saavat pikkareista "uutta voimaa" ?

    • Epätoivoinen mies 47

      On tullut haisteltua ja poltettua näppinsä aika pahasti.
      Vaimon sukulaistyttö 19v oli meillä yökylässä. Olin tirkistellyt tyttöä joskus aikaisemminkin ja runkkailut. Oli aamu jotain klo 6 ja olin menossa vesaan, kun näin tytön laukun eteisessä. Laukusta pikotti ritsikat ja pienet stringit. Nappasin ne siitä ohimennen mukaani ja hiivin vessaan. Nuuhkin ritsikoita ja runkkasin stringit kullin varrsessa ja juurin kun olin laukeamassa, niin havahduin kun ko tyttö seisoi oviaukossa. Käännyin tytöön päin, enkä voinut enää mitään. Spermaa lensi jokasuuntaa ja strigit oli aivan mäikylissä. Tyttö mittaili minua ylös-alas. Hän seisoi siinä hetken aikaa, vain pikkuhousut jalssa pyyhe kourassa ilman paitaa tissit pystyssä. Sitten hän alkoi hymyillä ja käveli minua kohti. Nappasi ritsikat kourastani ja katsoi minua silmiin ja osoitti sormellaan alapäätäni kuiskaten " Noi saat pitää, jos tykkäät. On ne sulle vähän pienet, mut tohon touhuun varmasti sopivat. Sitten hän kääntyi kanoillaa ja käveli ovea kohti. Vilkais kerran olkansa yli ja huusi mennessään "anteeksi kamalasti ja ilmoita sitten kun olet valmis"

      Tyttö on kiusannut minua siitä asti vihjailuilla ja piikittelyillä. Iskee silmää ja hymyilee. Esim. että "Haluatko Jussi, että jätän taas ton mun kassin eteiseen, vai katsotaanko heti sopivat". Muut kuulijat ovat pikkaisen ihmeissään ?
      Tilanne kiihottaa minua aivan valtavasti ja siksi runkkaan nykyään aivan liikaa hänen kuvia katsellen. Toinen hyvä esimerkki puh.soitosta "Kuule Jussi, voin soittaa kyllä myöhemminkin, jos olit taas runkulla. Laita vaikka tekstari, kun pussit on tyhjät, niin soitan heti ennekuin aloitat uudestaan" Siinä minä sitten kärvistelen sohvan nurkassa, kun vaimo kyselee, että kuka ja mitä. Olen tarjonnut tytölle rahaakin. johon hän vastas. "Tokihan mä voin ostaa sulle omat ritsikat ja tangat, jos et itse kehtaa, laitanko postipakettina"

      Hyvät vaimot ja 18-22 nuoret naiset. Kysynkin nyt teiltä, mitä minun pitäisi tehdä. Aluksi oli mukavaa, mutta nyt ku se ei tunnu loppuvan. Alan vaipua epätoivoon. Kiusoittelu on jatkunut nyt noin vuoden. Ymmärtääkö vaimo, jos tunnustan?

      • toivoa on 43

        Sun pitää ampua itsesi kun et vielä 47-vuotiaana osaa pistää vessan ovea lukkoon.


    • Mies 35 mutta

      jäin kiinni vaimolleni juuri , kun lasti roiskahti hänen siskonsa (24) pikkuhousuille
      joka oli meillä kylässä , mutta sain anteeksi ja ihanan toisen varvin , kun
      tunnustin haistelevani useinkin hänen omia pikkuhousuja......

    • komisario Kottelin

      Jaahas runkkarit. Kuka teistä uskaltaa tunnustaa käyneensä Oulussa naisten saunavuorolla pöllimässä pillunhajuisia pikkuhousuja pukukopista? Joku tämän palstan runkkareista se on varmasti ollut mutta kuka?

      • komisario Palmu

        Tunnustakaa pois vaan ennen kuin Harry Callahan ottaa jutun itselleen.


    • minämeikä

      Pieni gallip liittyen naisten käytettyjen pikkuhousujen haisteluun.

      1. n. 7-8 vuotiaana tuli vuotta nuoremman siskon pikkareita nuuhkittua
      2. nykyään harvemmin, ehkä kerran kuukaudessa
      3. yleensä kyläpaikkojen pyykkikoreista
      4. nuolen toisinaan
      5. muutaman kerran on vaimon pikkareihin tullut runkattua (sen jälkeen pyykkiin) ja kerran kaverin vaimon pyykkikorissa olleisiin pikkareihin (talossa oli juhlat, siinähän sai talonväki miettiä kuka vieraista sen teki)
      6. en ole jäänyt kiinni
      7. tyttöystävien, tyttö kavereiden, kavereiden, kavereiden tyttöystävien/vaimojen(siskojen, kerran taloyhtiön saunan pukuhuoneeseen jääneitä pienemmän tytön pikkareita (koosta päätellen 10-14 v.)
      8. 31

      • Viiraako pahastikin?

        Massapostitus on sääntöjen mukaan kiellettyä, vaikka et todennäköisesti ymmärrä sitä.
        Yli kolme varttia postaat samaa viestin alkua monen viestin perään, miksi?
        Mitä hyödyt.
        Kismittääkö kun olet kertonut poistaneesi tämän keskustelun, ja kuitenkin tätä keskustelua jatketaan kuin ei olisi mitään tapahtunut.

        Lopeta jo, jos kohtaat mielestäsi palstalle kuulumattoman viestin, ilmoita siitä ylläpidolle äläkä sorru sääntöjen vastaiseen massapostitukseen koska et hyödy siitä mitään, tuonkin kolme varttia olisit voinut käyttää huomattavasti hyödyllisemmin jos vain osaisit ajatella asioita ja ymmärtäisit niitä ....


      • Galluppia pukkaa
        Viiraako pahastikin? kirjoitti:

        Massapostitus on sääntöjen mukaan kiellettyä, vaikka et todennäköisesti ymmärrä sitä.
        Yli kolme varttia postaat samaa viestin alkua monen viestin perään, miksi?
        Mitä hyödyt.
        Kismittääkö kun olet kertonut poistaneesi tämän keskustelun, ja kuitenkin tätä keskustelua jatketaan kuin ei olisi mitään tapahtunut.

        Lopeta jo, jos kohtaat mielestäsi palstalle kuulumattoman viestin, ilmoita siitä ylläpidolle äläkä sorru sääntöjen vastaiseen massapostitukseen koska et hyödy siitä mitään, tuonkin kolme varttia olisit voinut käyttää huomattavasti hyödyllisemmin jos vain osaisit ajatella asioita ja ymmärtäisit niitä ....

        Hah hah. Nyt runkkareilta meni luku sekaisin. Joutuvat irrottamaan kävet ja sillä välin nysä lerpahtaa.


      • Viiraako pahastikin?
        Galluppia pukkaa kirjoitti:

        Hah hah. Nyt runkkareilta meni luku sekaisin. Joutuvat irrottamaan kävet ja sillä välin nysä lerpahtaa.

        klo 08.11 aloitit postaamisesi ja viimeisen postasit klo 08:58,
        eiköhän tuossa ole jo reilu kolme varttia, jonka olisit voinut käyttää hyödyllisemminkin ....


      • Galluppia pukkaa
        Viiraako pahastikin? kirjoitti:

        klo 08.11 aloitit postaamisesi ja viimeisen postasit klo 08:58,
        eiköhän tuossa ole jo reilu kolme varttia, jonka olisit voinut käyttää hyödyllisemminkin ....

        Haistele sinä poju vaan sormiasi.


      • viiraako pahastikin!
        Galluppia pukkaa kirjoitti:

        Haistele sinä poju vaan sormiasi.

        Se on nyt aivan sama mitä sinä niillä sormillasi teet, älä kuitenkaan tule häiriköimään, vai eikö sinusta ole muuhun.
        Oli helppo laskea yhteen 1 1, ja huomata sinun siirtyneen tänne edellisestä häiriköintipaikastasi, ei siis ole tapana haitella sormiasi kuten sinulla tuntuu olevan, niin ammattitaidolla vielä kehuskelet.
        Taisi tuo kommenttini osua ja upottaa sinut pahemman kerran kun näin älähdit, parempi siis sinun lopettaa tuo lapsen omainen kiukuttelusi, ei se johda mihinkään!.

        Ei sinunlaisiasi häiriköitä voi ymmärtää yhdelläkään palstalla, varsinkaan kun ette osaa kertoa pyrkimyksiänne, miksi häiriköitte.
        Kerrohan sedälle kiltisti mitä olet saanut aikaiseksi, mitä olet hyötynyt tällä häiriköinnilläsi. Olen sitä kysynyt sinulta aiemminkin, mutta et ole osannut kiukutella kuin pikkukakara jolta on pudonnut tutti suusta eikä kukaan ole sitä sijoittanut takaisin pikku suukkuusi!


      • Anonyymi

        Aina nuuhkin anoppi pöksyjä


    • Runkkaa sitä muutkin

      anna sen Galluppisi pukata ittees sinne ...... ja suo meille tosi tumppaajille
      "työ" rauha sillä pian on naapuritalon pesehuoneessa spermaa akkojen
      pikkuhousuissa ja silti ne juttelee kivoja tietämättä , että tiedetään millon ne on
      kiimassa.

      • pikkuisen hyvää..

        Kiertelin talomme kellarissa ja VAU pesuhuoneessa pyykkikori valmiina odottamassa vuoroaan.
        otin sitten siniset pitsipöksyt ja runkkasin lastini haaraosaan ensin niitä nuuhkien ja katsellen.
        sitten vaan takaisin koriin ja "kotiin"
        KIIMAINEN TUOKSU


    • Galluppia pukkaa

      Mahdatteko erottaa edes kusen ja paskan hajua toisistaan.

      Ainakaan ette erota, onko pökät ollu naisen tai miehen jalassa.

      • kiesus sentään!

        Jopa on jollain ongelmaa, empä viittis tomssi mietti.


      • Galluppia pukkaa
        kiesus sentään! kirjoitti:

        Jopa on jollain ongelmaa, empä viittis tomssi mietti.

        Minulla ei sitä ongelmaa ole. Minä ku myyn niitä hyvään hintaa.

        Haittapuolena, että niitä voi myydä edelleen vain kolmejapuolisataa vuodessa.


      • kiesus sentään!
        Galluppia pukkaa kirjoitti:

        Minulla ei sitä ongelmaa ole. Minä ku myyn niitä hyvään hintaa.

        Haittapuolena, että niitä voi myydä edelleen vain kolmejapuolisataa vuodessa.

        Älä nyt kiellä ongelmias, ku just oles ne myöntän!
        Jatkat samal ongelmies purkamist tääl ja yrität kielttä ne kun painiskelet uusien ongelmies kans ....


    • Tuoksuuhan hyväl

      Sainpas tännään nätit ja kiihottavalle "tuoksuvat" piksut yhelt pienelt rouvalta
      uimapaikal ja ny toistakertaa nuuhkin niitte tuoksui.
      100%luottaa muhun.

    • tgt5

      1. Minkä ikäisenä aloitit haistelun ja kenen pikkupöksyillä?
      Siinä joskus 13v äidin pikkareita pyykkikorista :)

      2. Kuinka usein haistelet pikkuhousuja?
      Aina kun mahdollisuus

      3. Mistä löydät pikkuhousut, joita haistelet?
      Pyykkikorista

      4. Nuoletko myös pikkuhousuja?
      Yleensä kyllä tekee mieli myös maistaakin.

      5. Runkkaatko pikkupöksyille ja annatko lastin tulla niihin?
      Harvemmin, yleensä vain nuuskin.

      6. Oletko koskaan jäänyt kiinni kun olet ollut haistelemassa ja miten tilanne
      hoidettiin?
      En ole

      7. Kenen kaikkien pikkuhousuja olet haistellut?
      Äidin, tyttöystävien, tyttöystävien siskojen, anopin, kavereiden puolisoiden

      8. Minkä ikäinen olet?
      27v

    • samalla tavalla M33

      ihan kuin itse olisin kirjoitellu tuon..

    • Koitin ja ----------

      tulin nopeasti vaimon nuorekkaan äidin punaisille pikkuhousuille, oli muutoin
      tämän vuoden parhaita runkkuja

    • Koitin ja ----------

      Tänään nuuhkin vaimoni pikkuhousuja , jotka ovat eilisen lenkkeilyn jäljiltä
      todella mahtavan tuoksuiset ja jopa hiukan kosteat.
      samalla kun laukean näiden vihreiden pikkuhousujen haara-osaan
      niin muistelen anopin pillun tuoksua ja saan "aseeni" laukeamaan
      täysin tyheeksi.

    • Koukkuun.....

      Naiskenneltiin juuri muijan kaa . mut laskin toisen kiekan sen pöksyil ja
      tuli melkeen paree lasti.

      • Koukkuun.......

        muijan uudet mustat pikkarit oli eilisen jäjilta niin kiimaisen tuoksuiset , että aamun lasti irtosi aika nopeasti haara-osaan ja kait illalla taas ihanaan ja kosteaan vakoon.


      • Koukkuun.....
        Koukkuun....... kirjoitti:

        muijan uudet mustat pikkarit oli eilisen jäjilta niin kiimaisen tuoksuiset , että aamun lasti irtosi aika nopeasti haara-osaan ja kait illalla taas ihanaan ja kosteaan vakoon.

        muija saa piakkoin päivän kolmannen satsin sisäänsä ja onhan hänen orgasmi varmasti herkässä kun painan kahden runkun takii pitkään.
        oli muutes laittanut uudet ohkaiset mustat pikkuhousut ja nehän oli jo hiukan
        kosteat.


    • juniorina tuli haisteltua,nuoleskeltua kaverin äidin pikkareita. Joskus runkkailtuakin kulli niihin käärittynä.. koskaan päästäny tavaraa niiden päälle..
      Nyt vanhempana oon taas joskus harrastellu samaa naapurin rouvan pikkareitten kanssa. Kerran onnistunut myöskin anopin silkki pöksyjen kanssa puuhastelemaan..

    • eines77

      pian sperma lentää anopin pikkuhousuille juuri siihen kohen missä
      tuoksuva vitunvako on.

    • P/M
    • Kipeenä18

      vaik nuha onki tuoksuu siskon pikkarit niin hyväl että pakko aikanikuluksi
      runkata ja nuuhkii niitä vaik ennenki oon niitte avulla runkannu

    • kipeenä 18

      on sit roiskittu taas siskon piksuille lasti hyvää

      • Haarapala

        Vaimon siskolla on aina viikonloppuna koko viikon satsi pikkareita odottamassa pesua.

        Ja on kyllä rouvalla kiihoittava tuoksu, nytkin alkaa seisoa, kun muisten niitä. Aina kun käymme vierailulla tutkin ensin kylpyhuoneen pyykkikorin. Sitten myöhemmin käyn runkkaamassa parhaimpiin. Laitan pöksyt pääni ympäri siten että tuoksuva haarapala on nenässäni kiinni. Aaah


    • 17+1

      Pieni gallip liittyen naisten käytettyjen pikkuhousujen haisteluun.

      1. Minkä ikäisenä aloitit haistelun ja kenen pikkupöksyillä?
      2. Kuinka usein haistelet pikkuhousuja?
      3. Mistä löydät pikkuhousut, joita haistelet?
      4. Nuoletko myös pikkuhousuja?
      5. Runkkaatko pikkupöksyille ja annatko lastin tulla niihin?
      6. Oletko koskaan jäänyt kiinni kun olet ollut haistelemassa ja miten tilanne hoidettiin?
      7. Kenen kaikkien pikkuhousuja olet haistellut?
      8. Minkä ikäinen olet?

      1. Jotakin 14v
      2. Silloin tällöin mikään pakko ei ole
      3. En
      5. En
      6. En
      7. Ex muijien ja niiden siskojen ja niiden kavereiden kuin myös nykyisen muijan ja sen pikkusiskon
      8. 27

    • 32-vee mies

      ottaa upeapyllyisen vaimon kiimaiset pikkuhousut ja runkkailee niillä.
      ei hassunpaa.

    • 32-veemies

      taasen tuli runksittuu oman vaimon tuoksuville punaisil pöksyil ja piakkoin
      painan kaluni tyvee myöten hänen pimppiinsä.

    • Sysrerin alkkarit

      lomat lusittu ja saunaan oman systerin jälkeen ja mukkaan otetaan sen käytös olleet pöksyt ja varmaan tuun runkkaan niihin spekut saunan kammaris.

    • 32-vee mies

      hetki sitte katselin vaimosta ottamiani kuvii ja siinä alkoi stondata sillee , et
      joutus ottaa ihanalle tuoksuvat piksut ja kämmentää niihin eka-lasti ennenkun
      aletaan pariutumaan.
      aamul nuoletan munan uuestaan panokuntoon ja sitte kestää.

      • 32-vee mies

        annetaas vaimon eilisil sinisil satiinipiksuille spekua , sillä näähän tuoksuu kiimalle. illal taas naidaan pimppi kuntoon.


      • 32-vee mies
        32-vee mies kirjoitti:

        annetaas vaimon eilisil sinisil satiinipiksuille spekua , sillä näähän tuoksuu kiimalle. illal taas naidaan pimppi kuntoon.

        naiset oli eilen lenkillä ja oliha tosi ihana tuoksu vaimon pikkareissa joten pakko siinä oli vetää kouraan , mutta saapahan illalla naida ihanaa vittua.


    • Jannu 25v

      painoin nenääni vasten meitsin systerin piksut pesukopasta ja kaamee seisokki
      ny paan niihin spekua ja takas koriin. oon ennenki tehny niin.

    • onnellinen vävy

      Anoppilassa remonttihommissa, anoppi lähti töihin ja meikäläinen jäi tekemään vielä hommia. Pyykkikorissa varsinainen aarreaitta likaisia pikkupöksyjä, ei meinaa hommista tulla mitään, kun menee aika touhuillessa pyykkien parissa.

    • MUN ANOPPI JOPA

      tarkoituksella jättää aika seksikkäitäkin alusvaatteita (käytettyjä) näkösälle
      sillä tietää vävyn "pitävän" niistä.
      onhan niihin tullut runkattuakin.

      • Anoppi yllätti

        Anoppi huomas kun haistelin sen sringejä. Tuli saunaan samaanaikaan kun istuessa riisun, otti kylpytakin auki ja seiso edessäni, pyysi ottamaan punaiset pitsipöksyt alas. Siinä oli karvanen kolmio silmien edessä, otti tukasta kiinni ja paino naamani jalkoväliin. Käski nuolla kunnolla, siinä rupes seisomaan ja anoppi tuli syliin märkänä naimaan. Siitä tuli pitkä saunareissu kun halus että nuolen ja nain kokoajan.


    • MUN ANOPPI

      olimme emännän kanssa appilassa aamulla ja kyllä siinä ehti nuuhkia anopin
      alkkareita pesuhuoneessa. seisokki oli taattu ja kotona painoin sitten siemenet
      emännän sisään

    • levotonM

      1. Minkä ikäisenä aloitit haistelun ja kenen pikkupöksyillä?joskus teininä ja kaverin äitin ja siskon pikkareita
      2. Kuinka usein haistelet pikkuhousuja?viikottain
      3. Mistä löydät pikkuhousut, joita haistelet?joko omasta tai vieraiden pyykin joukosta
      4. Nuoletko myös pikkuhousuja?nuolen
      5. Runkkaatko pikkupöksyille ja annatko lastin tulla niihin?en
      6. Oletko koskaan jäänyt kiinni kun olet ollut haistelemassa ja miten tilanne hoidettiin?en
      7. Kenen kaikkien pikkuhousuja olet haistellut?kaverien äitien ja siskojen, exän äitin, serkkutyttöjen, tyttöystävä kaverit sekä hänen ihanat siskot
      8. Minkä ikäinen olet? 33

    • kiiman kostuttamat

      kaluni on juuri nyt ihanan kosteissa emännän pikkareissa ja laukean niihin hänen tietämättään samalla katsellen hänen peppua.

    • Pian panen sisään

      koitin nuuhkaista emännän piksuja ja hommahan täytyy saattaa loppuun
      panemalla sitä pilluun , sillä tuoksuha oli naitavavan hyvääääääää

    • Seppämies3

      Kyllähän noita on joskus tullut nuuhkittua (tyttöystävien, vaimon, lapsen kummitädin ja naispuolisen kaverin). Eipä ne juuri miltään tuoksu, ku hygienia on kunnossa.

      Vaimo kertoi tähän liittyvän tarinan. Hän asui opiskeluaikoinaan kerrostalossa Porissa. Taloyhtiön saunasta tultuaan hän kerran huomasi, että hänen käytetyt pikkarinsa olivat hiukan eri tavalla viikattu, kuin hän sen tekee. Ajan myötä hän havaitsi, että joku kävi niitä varmaan haistelemassa. Koska pukuhuoneen ovi oli lukittu, se ei voinut olla kukaan muu, kuin taloyhtiön talonmies. Vaimoni muutti talosta pois, eikä ilmoittanut asiasta isännöitsijälle.

    • Santeri Käsi

      paripäivää päällä olleet piksut naamalla ja tuoksu ihan valtavan kiihottava.
      pakottaa runkulle. kohta irtoo laaki.

    • Nuuskuttaja

      Noista pikkuhousujen myynnistä itellä on sekä hyviä että huonoi kokemuksii. Kyl sen sit heti huomaa onko se oikeesti pillun hajuu vai ei.

    • Santeri käsi

      Tyttösen rahapulan takia sain ostettua piksut suoraan jalasta ja nyt nuuhkin niistä pimpintuoksua.

    • hyvä tuoksu

      aamun spekut roiskittu systerin piksuihin

      • hyvää taasen

        eikos se lasti spekuu taas roiskittu systerin pimpintuoksujen kohtaan


    • harrastusko ?

      aikani kuluksi koitin avovaimon pikkuhousuja ja ne tuntuivat tosi miellyttäville
      puristaen palleista ja varresta siten , että pakko oli runkata ja päästin siemenet
      pikkuhousuin.

    • ihana tuoksu

      eilisillan kostean pilluntuoksu vaimon piksuissa laittaa vetämään käteen.

    • AIKUINEN MIES

      EI OLLUT RUOKALAN NAISILLA AAVISTUSTA SIITÄ MITÄ OLIN PUKENUT
      PALLIENI SUOJAKSI AAMULLA.
      OLI MUUTEN VAIMON TIUKAT PIKKUHOUSUT , JOIHIN LASKIN VESSASSA
      LASTIN SPERMAA.

    • Ihme juttu!

      Voi vittu! Miks jotkut on niin vanhoja !? Ite oon 19.

    • Satiinin kosketus

      paninpa sit äidin ihan ohuet pikkarit jalkaan ja het lensi spekua , äkkii pyykkiin.

      • Satiinin kosketus

        äitin punaiset pikkarit oli niin kosteet haaroista ja tuoksus hyvin niin panin ne päälleni ja kohta lasti suihkuaa niihin. kivaa


    • doppy

      1 Aloitin vasta yli 20v,silloisen tyttöystävän 2 Nykyisin satunnaisesti 3 Pyykkikoreista toisilta naisilta saanut oikein luvankanssa haistella pikkuhousuja 4 Kyllä nuolen pikkuhousuja 5 Runkkaan pikkuhousuille ja joskus annan lastin tulla niille 6Enole jäänyt kiinii,mutta on nainen nähnyt kun haistelen hänen pikkuhousuja 7 Vaimoni siskon,anoppini,Anna-Liisa rouvan,Pirjo rouvan,Tuulan,Merja rouvan ja on muitakin mutta en kaikkia muista 8. 58v

    • Roiski22

      morsian kävi ekaks suihkus ja jätti pökät lattialle. runkkasin alle kahesminuutis
      niihin. sit menin ite pesuille.

      • Roiski22

        morsian lähti asioilleen ja ny alan runkata sen kosteisiin pöksyihin munaa
        ja roiskin koko satsin niihin , vaikka otti illalla suuhunsa.


    • nuuskija

      1. Noin 14 vuotiaana. Haistelin urheilevan isosiskoni pikkuhousuja ja sukkia. Hän oli silloin parikymppinen ja asui meillä kotona. Ai, mikä paratiisi oli kun hän tyhjensi treenikassinsa pyykkikoriin.

      2. Nykyään haistelen melkein päivittäin vaimoni pikkuhousuja ja sukkia :)

      3. Pääasiassa pyykkikorista. Joskus vaimoni antaa minulle pikkuhousut suoraan jalastaan :)

      4. Tietysti. Jo teinipoikana nuoleskelin isosiskoni pikkuhousuja.

      5. Runkkaan. Jos pikkuhousuja on kahdet, haistelen toisia ja toiset lastitan.

      6. Olen jäänyt. Isosiskoni löysi minut haistelemassa pikkuhousujaan ja runkkasin silloin hänen sukkaansa. Hymyili silloin aika pirullisesti, mutta tietääkseni ei kertonut asiasta kenellekään. Tapahtuman jälkeen ihana isosiskoni jätti aina käytetyt alusvaatteensa pyykkikorin tai pesukoneen päälle, josta minun oli helppoa "saalistaa" ne.

      7. Isosiskoni, vaimoni ja pari kertaa vaimoni siskon pöksyjä.

      8. 31-vuotias.

    • Valtsu-23

      Kerrostalon pesuhuoneessa oikeaan aikaan.
      Sattui naapuriasunnon neitonen viedä vaatteitaan pesuun ja konehan oli varattu , eli
      joutus odottamaan ja jätti korinsa jota kerkesin tutkii ja heti haistelin sen mustia piksuja.oli ihan pimpin tuoksu mutta runksin vessapaperiin lastin.

    • Pikkarimies2

      Olisi kiihottavaa jos vieras mies haluaisi ostaa vaimon pikkuhousut suoraan jalasta. Itse nuuhkin vaimon pikkareita ja on kyllä ihana tuoksu, varsinkin kun vaimo on hikoillut töissä ja saa haistella niitä suoraan jalasta.

    • Pekka29

      tulin töistä ja vaimo oli jo mennyt duuniin jättäen piksut keittiöön tuolille.
      het kulli käteen ja satsi piksuille

    • Sniffer

      1. Äidini pikkuhousuja olin silloin 10-12v
      2. Joitakin kertoja
      3 Löysin pikkuhousuja äitini huoneesta
      4 Nuolin ja imeskelin myös niitä.
      5 Hieroin seisovaa kikeliäni pikkuhousuihin, minulta ei tullut vielä silloin spermaa
      6 En jäänyt kiinni, touhusin pikuhousujen kanssa, omassa huoneessa yöllä muiden jo nukkuessa.
      7 Serkkujen jotka olivat minusta muuteman vuoden vanhempia. (Kaksos tytöt)
      8 26v.

    • pian nuuhkin pöksyjä

      annan isosiskon pikkuhousuille spekua parikertaa ku ei ole ite kotona näyttelemäs niitä

      • Pikkuhousuihin

        Tuli tehtyä sama viikonloppuna. Isosisko oli saunomassa kun ovat vaimon kanssa hyviä kavereita. Joskus teininä on tullut roiskittua spermat siskon pöksyihin enemmän tai vähemmän säännöllisesti ja ei ole valittanut vaikka oma pikkuveli oli pöksyjä sotkemassa, Hän on niitä joskus spermaamisen jälkeen myös käyttänyt. Viikonloppuna tuli taas pitkästä aikaa haisteltua ja maisteltua siskon pillun kohtaa ja hinkattua kyrpää isosiskon pöksyille kun muijat olivat saunassa. Spermat vedin vaimon pöksyille mutta ihan kiusalla kuivasin kullinpään siskon pillunkohtaan ja vielä sen jälkeen otin vaimon pöksyistä sormella spermaa ja piirsin sillä leveän sydämen siskon pikkuhousuihin pillumehujen kohdalle. Toivon että jälkeenpäin kun puki pöksyt uudelleen jalkaan hän tunsi tutun sperman viileyden. Vaimo ainakin oli tuntenut.


    • kerta vielä

      ny on runkattu pöksyt pesukuntoon

    • Pallit kireinä

      Vaimon alushousut ylläni kaupungilla.-kohta spermaa roiskuu.

    • Pallit tyhjenee ....

      pian laitan käteni housujeni sisään katsellen samalla viereisissä pöydissä olevia
      naisia ja -koko lasti housuille-

    • Juuso15

      pilistä roisku valkosta jutskaa äitini pikkuhousuille kun haistelin niitä pesukoneen edessä

      • hvhjvlhvh

        Älä viitsi leikkiä pikkupoikaa tai teiniä koska se paljastuu kielenkäytöstäsi ja se näyttää todella typerältä.


    • ihanat pikkarit

      kaikki vitunhaju tallella ja heti roiskahti

    • panties friend=)

      1. Minkä ikäisenä aloitit haistelun ja kenen pikkupöksyillä? n 7v ja isosiskoni
      2. Kuinka usein haistelet pikkuhousuja? kun huvittaa ja mahdollista.
      3. Mistä löydät pikkuhousut, joita haistelet? pyykkikorista,, ym,,
      4. Nuoletko myös pikkuhousuja? kyllä.
      5. Runkkaatko pikkupöksyille ja annatko lastin tulla niihin?kyllä.
      6. Oletko koskaan jäänyt kiinni kun olet ollut haistelemassa ja miten tilanne hoidettiin? kyllä. tyttöystäväni äidille aikanaan kun suihkussa ja hänen pikkuhousunsa kaluni ympärillä.. hän pikku simoissa,, ja hoidin homman loppuun hänen valvonnassaan =)
      7. Kenen kaikkien pikkuhousuja olet haistellut?iso siskoni, tyttö ystäväni, hänen äitinsä ja hänen kavereidensa.
      8. Minkä ikäinen olet? 32

    • AUTTAJA 37

      jo eläkkeelle päässyt nais-opettajani pyysi auttamaan sohvan kannossa ja
      siitä seurasi kahvittelutuokio , jonka aikana kävin katsastamassa "open"
      pikkuhousuja jotka olivatkin ihan seksikkäita ja otin yhdet jopa mukaani.
      Taidanpa käydä "toistenkin"

    • Kiltti setä

      Usein tulee nuuhkittua avovaimon tyttären pikkuhousuja ja runkattua.

    • tytyväinen mies

      onneksi anoppi asuu samassa nii sen alushousuihin voi turvautuu välillä

    • tytyväinen mies

      aamupäivän seisokki runkattiin anopin mustiin pitsipöksyihin ja oliha ihanat tuoksut
      haarovälissä.

      • tytyväinen mies

        on tosissaan miellyttävä vituntuoksu anopin pöksyissä ja nytten aletaan koitella tyttärensä pimppaa josko sais napauttaa sisään


    • saunamökin hekuma

      sain mahtavat iltapäivähekumat kun löysin saunamökin pyykkikopasta isosiskoni eiliset kesäjuhlissa pidetyt sukkikset ja mustat pikkarit. Arvasin jo pyykkikopan avattuani mitä oli luvassa ja puolijäykkä kaluni hypähti ilosta kivikovaksi nähdessäni suloisessa mytyssä vaaleat satiinisukkikset ja mustan kangasmytyn. Tunnelmaa nostattaakseni nuuhkuttelin sukkisten haaraakiilaa ja sitten siirryin herkkupuolelle. Kesäpäivän jäljiltä pöksyissä olikin tosi kipakat vitun lemahdukset ja makeammat pissapuolen aromit. Olisin halunut sen kestävän ikuisesti, upeiden naisellisten huurujen täyttäessä sieraimeni. Lopulta annoin mennä ja vaaleat satiinisukkikset saivatkin sävy sävyyn sopivan kuorrutuksen kermoista jaloimpia.

    • tosi tytyväinen mies

      ton ku lueskelin ni pakko oli toisen kerran vetää lasti pitkin pitsiä

    • Perdro 35

      vaimokkeen aamulenkin jälkeen otin hänen kosteet vihreet pikkuhousut ja kylläpäs tuli nopeasti valkoinen kerma nuuhkies ihanaa tuoksuu

    • Ooopelix

      Tänään runkannut 3 kertaa ja haistellut avovaimon tyttären pikkuhousuja ,aivan mahtavia orkkuja tullut .

    • Kalevi 23v

      ihanasti äsken kassalla tyttö nojasi tiskiä ja stringit oli näkyvis kylläpä panettaa.

    • runkkunuusku

      Isosiskoni likaisia pikkareita jo tuoksuttelen ja kohta niihin spermaa heittelen.

    • Pikkaripervo!!!!

      Pieni gallip liittyen naisten käytettyjen pikkuhousujen haisteluun.

      1. Minkä ikäisenä aloitit haistelun ja kenen pikkupöksyillä?
      -Aloitin noin 11-vuotiaana naapurin naisen ja äitini pikkareilla

      2. Kuinka usein haistelet pikkuhousuja?
      -Opiskeluaikoina päivittäin, nykyään harvemmin, ehkä kerran kuussa.

      3. Mistä löydät pikkuhousut, joita haistelet?
      -Tuttujen pyykkikoreista, kerrostalon pesuhuoneesta, joskus jatkoilta jonkun naisen pyykkikorista. Joskus otan niitä mukaani naiselta, joskus haistelen niitä paikan päällä runkaten.

      4. Nuoletko myös pikkuhousuja?
      -Joskus, mutta harvoin.

      5. Runkkaatko pikkupöksyille ja annatko lastin tulla niihin?
      -Kyllä, joka kerta. Se on paras osa koko touhua. Mahtavaa jättää spermaiset pikkarit paikoilleen pyykkikoriin.

      6. Oletko koskaan jäänyt kiinni kun olet ollut haistelemassa ja miten tilanne hoidettiin?
      -En mutta olen antanut tyttöystävän katsella, kun teen sitä.

      7. Kenen kaikkien pikkuhousuja olet haistellut?
      -Äidin, isosiskon, siskontyttären, naapurin naisen, kaikkien naispuolisten ystävieni, joidenkin miespuolisten kavereiden tyttöystävien, omien tyttöystävieni, tyttöystävien äitien ja kavereiden ja kämppisten, yhden työkaverin.

      8. Minkä ikäinen olet?
      -35 vuotta

    • lomalla saa

      sattus ihan hyvät runkut ku taloomme muutti nuoripari maalta ja neiti antaa
      pimppansa tuoksuu pikkareis

    • lomalla saa

      piksuja kannattaa odotella ku taas on morsku pyykkivuoros

    • bi+60v

      Mikä mukavampaa kun haistella kauniita ohuita pikkupöksyjä sitä haarakappaletta siinä aito naisen tuoksu parfyymi joka saa paksun patukan paisumaan, aina parempi mikäli pöksyissä jokunen karva mukana, vauts !

    • Jöpöttää 55

      puhut asiaa ja syystäkin , sillä haistelen juurikin vihreiden pitsipöksyjen
      haarakohtaa joten patukkani on jo paisunut ja lähestyy laukeamista jossa lasti
      lentänee pitkin pitsiä ja onhan näissä muutama karvakin lisäämässä kiimaa

    • 35v pitsirunkkari

      Äidin pikkareilla aloitin joskus koululaisena ja teen sitä vieläkin. Sitten kavereitten tyttöystävien ja äitien, naiskavereitteni, naispuolisten serkkujen, naapurin rouvien, perhetuttujen.

      Ensin tuoksuttelen, muutama veto ja sitten lentääkin jo lastit pitsille. Isoimmat lastit aina irtoaa äidin pikkareihin.

    • lomalla saa

      piti sitten tutkia loman aikana muutamia pesuun meneviä pyykkikoreja enkä voinut olla laukeemati muutamiin ihaniin pilluntuoksuisiin pikkuhousuihin jotka sitte laitoin takas koriin vaikka niihin jäi spermaa

    • Nuuh Nuuh

      Onko pikkuhousujen haisteluun mitään suoja ikä rajaa eli kuin nuoren tytön pikkareita saa haistella ilman että siittä seuraa rangaistus

    • ChiraG

      Kuinka nuoren tytsyn housuja pääsisit haisteleen??

      • Nuuhskis

        Tytärpuoleni antaa joskus jalastaan mulle alkkarit, on jo 17v ja huomas kerran kun runkkasin. Kun sen äiti ei ole kotona sitä ei häiritse vaikka tunputan sen housuihin, katselee vaan.


      • Nuuh Nuuh
        Nuuhskis kirjoitti:

        Tytärpuoleni antaa joskus jalastaan mulle alkkarit, on jo 17v ja huomas kerran kun runkkasin. Kun sen äiti ei ole kotona sitä ei häiritse vaikka tunputan sen housuihin, katselee vaan.

        Itselläni olisi mahdollisuus vähän nuoremman tytsyn pikkareiden haisteluun mutta kun en ole uskaltanut.


      • Anonyymi

        Minä just. 13 v. Tytär puolen pikkuhousut nuoli ja runkkasin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä just. 13 v. Tytär puolen pikkuhousut nuoli ja runkkasin.

        12 vuotiaan tytärpuolen pikku housut,aaaaahhhh ihanat


    • lomalla saa

      talo-yhtiömme nuorinkin naaras taitaa olla 25 , mutta kyllä spermaa on rioskuteltu kaikkien pikkuhousuille.

    • Ola 33

      Åidin 13v ikäisenä kun kunnolla seiso

      Viikottain pyykkikorista.

      Nuolen

      Kyllä runkkaan ja haistelen niin kauan kun tulee. v

      16v äiti yllätti kun oli sen alkkarit hieronnassa, äiti jatko (runkkaamista) ja tuli. Sit mentiin juttelemaan ja anto kokeilla haarojaan että laukesin

      Kylässä olen monenkin sringejä haistellut ja kokeillut.

      33

    • aina yhtä kiihottava

      1. Minkä ikäisenä aloitit haistelun ja kenen pikkupöksyillä? 14 siskon
      2. Kuinka usein haistelet pikkuhousuja? aina kun on mahdollista 1- kertaa kk
      3. Mistä löydät pikkuhousut, joita haistelet? pyykkikoreista
      4. Nuoletko myös pikkuhousuja? Nuolen mutten aina
      5. Runkkaatko pikkupöksyille ja annatko lastin tulla niihin? Runkkaan .
      6. Oletko koskaan jäänyt kiinni kun olet ollut haistelemassa ja miten tilanne hoidettiin? En ole
      7. Kenen kaikkien pikkuhousuja olet haistellut? Serkkujen ja niiden tyttöjen, opiskelu kaverien, siskon tytön, tuttujen, muijan siskon, muijani kavereiden, kavereiden muijien, muijan siskon kaverien joskus ihan outojakin.
      8. Minkä ikäinen olet? n. 46

    • nuuh-nuuh

      Usein kaksistaan työvuorossa erään rouvan kanssa.Muutama vuosi sitten hän sanoi,että lämmin.Pakko käydä ottamassa sukkikset pois vessassa.
      Tarkoituksella jätti ne tuoksuvaiset esille avoimeen laukkuunsa pesuhuoneen penkille.
      Toki huomasi,että toisessa rakennuksessa käväistyään ja palatasseen näki,että sukkikset olivat eri mytyssä kuin jättäessään.
      Yhtenä päivänä hän yllätti lisää ja nyt oli pikkupöksytkin siinä "tyrkyllä".
      Monta vuotta harrasteltiin tuollaista työpaikkaleikkiä.Toki sitten monia panojuttujakin vuosien varrella työpaikalla temppuiltiin.
      Mukava Pirkko-rouva ei siinä mitään.

    • tuhmeliini06

      1. Minkä ikäisenä aloitit haistelun ja kenen pikkupöksyillä? olisko ollu 13-14 ja kaverin äidin ja siskon
      2. Kuinka usein haistelet pikkuhousuja? viikottain ja ainaku tulee tilaisuus
      3. Mistä löydät pikkuhousut, joita haistelet? pyykkikoreista
      4. Nuoletko myös pikkuhousuja? nuolen aina puhtaaksi :)
      5. Runkkaatko pikkupöksyille ja annatko lastin tulla niihin? en tykkää sotkea niitä, ihana nuuhkia vielä senki jälkeen ku on tullu
      6. Oletko koskaan jäänyt kiinni kun olet ollut haistelemassa ja miten tilanne hoidettiin? en ole
      7. Kenen kaikkien pikkuhousuja olet haistellut? ex-vaimon ja sen ystävien ja hänen äidin, nykyisen tyttöystävän hänen siskojen ja yhden hänen siskon tyttären sekä heidän äitinsä, kavereiden muijien sekä olen myös ostanu
      8. Minkä ikäinen olet? 36

    • Anonyymi

      Vanha ketju mutta vastaan silti. 1. Minkä ikäisenä aloitit haistelun ja kenen pikkupöksyillä? 14 ja tädin
      2. Kuinka usein haistelet pikkuhousuja? Aina kun mahdollista
      3. Mistä löydät pikkuhousut, joita haistelet? pyykkikoreista
      4. Nuoletko myös pikkuhousuja?en
      5. Runkkaatko pikkupöksyille ja annatko lastin tulla niihin? On tullut sotkettua
      6. Oletko koskaan jäänyt kiinni kun olet ollut haistelemassa ja miten tilanne hoidettiin?jäin aikoinaan kiinni tädille, ei sanonut mitään. Muutama vuosi myöhemmin jäin uudelleen kiinni silloin hän hoiti ominkäsin hommani loppuun.
      7. Kenen kaikkien pikkuhousuja olet haistellut? Muijan ystävien, kavereiden muijien, tädin, kaverin siskon, serkun.
      8. Minkä ikäinen olet? 32

    • Anonyymi

      1. Minkä ikäisenä aloitit haistelun ja kenen pikkupöksyillä? 30v, anopin alushousuilla, ei pikkupöksyt vaan koko 48-50.
      2. Kuinka usein haistelet pikkuhousuja? Aina kun mahdollista.
      3. Mistä löydät pikkuhousut, joita haistelet? Anopin pyykkikprista.
      4. Nuoletko myös pikkuhousuja? Nuolen ja imen myös irronneita pillunkarvoja.
      5. Runkkaatko pikkupöksyille ja annatko lastin tulla niihin? Olen kaksi kertaa antanut lastin roiskua anopin alushousuille.
      6. Oletko koskaan jäänyt kiinni kun olet ollut haistelemassa ja miten tilanne hoidettiin? En, mutta luulen, että anoppi on aavistanut touhuni.
      7. Kenen kaikkien pikkuhousuja olet haistellut? Vain anopin.
      8. Minkä ikäinen olet? 40v.

    • näitä viestejä lukeneena on pakko seuraavan kerran jättää tarkoituksella pyykkikorii käytettyjä pikkareita kun tulee miespuolisia kavereita kylään. olisi kiihottavaa huomata että joku on käynyt penkomassa ja ehkä tekemässä vähän muutakin mun alusvaatteille,nam ;)

      • Koska vaan sun pikkuhousuille.


      • Anonyymi

        Pääsispä nuuhki 😋😋


      • Ihania on pyykkikorit kylässä


    • Anonyymi

      Aina tulee kyläreisulla tarkastettua pyykkikori jos se vaan on vessassa.
      Vedän pikkarit päähäni ja katson itseäni peilistä kun imen haaraosan märäksi, joskus tulee lauettua lavuaariin.

      • Anonyymi

        Itelläki kans,, vieläkin nuuhkin vanhan anopin pöksyt


      • Anonyymi

        Ite teen samaa 😋😋😋


    • Anonyymi

      Naisten käytetyt pikkupöksyt on kiihottaavaa. Nuuhkin aina kun mahdollista 🤗🤗

      • Anonyymi

        Itsekin teen samoin.Runkkaan niihin kun olen pesemässä pyykkiä ja muulloinkin.Tuntuu mukavalta.😀😀


    • Anonyymi

      1. Minkä ikäisenä aloitit haistelun ja kenen pikkupöksyillä?
      - joskus 13-15v äitipuolen ja siskojeni
      2. Kuinka usein haistelet pikkuhousuja?
      -joka viikko, viikonloppuisin yleensä
      3. Mistä löydät pikkuhousut, joita haistelet?
      -muiden paitsi tyttöystävän pikkarit löydän pyykkikorista. Tyttöystävä jättää ne mulle sängylle tai pöydälle
      4. Nuoletko myös pikkuhousuja?
      -Kyllä
      5. Runkkaatko pikkupöksyille ja annatko lastin tulla niihin?
      -ensin haistelen ja sitten lopuksi lasken lastin pikkareille ja pyyhin niillä kalun puhtaaksi
      6. Oletko koskaan jäänyt kiinni kun olet ollut haistelemassa ja miten tilanne hoidettiin?
      - olen teininä siskolleni. Se hoidettiin nauramalla ja vitsailemalla. Olen entiselle tyttöystävälleni, se hoidettiin niin että hän piti niitä naamallani ku runkkasin loppuun.
      7. Kenen kaikkien pikkuhousuja olet haistellut?
      - äitipuolen, siskojen, tyttöystävien, tyttöystävien kavereiden, anopin, mummini (nuorempana) , erään asiakkaan kenen luona olin töissä, ystävieni
      8. Minkä ikäinen olet?
      -29v

      • Anonyymi

        Sun piti niinku oottaa kymmenen vuotta et olis ollu jotain mitä vastata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun piti niinku oottaa kymmenen vuotta et olis ollu jotain mitä vastata.

        Ja sun piti niinku kommentoida vaikkei irronnut kuin väsähtänyt vitsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sun piti niinku kommentoida vaikkei irronnut kuin väsähtänyt vitsi.

        Eikä ollut edes vitse!
        Mut et joku jaksaa pohtii kymmenen vuotta tollaseen typeryyteen vastaamista!


    • Anonyymi

      Minulla on ollut tapana nuuhkia purjoa sen jälkeen, kun olen antanut sitä Jaanalle.

      -FantasyOfAllium

    • Anonyymi

      Pikkuhousuja oon haistellu, nuuhkinnu poikosesta asti. Naisten pöksyihin oon runkannu monesti.

      • Anonyymi

        Kyllä naisten pikkareihin on mukava hieroa kalua ja laskea spermat niihin. Kyllä olen monet kerrat pyykkiä pestessä tehnyt niin..Aina untuu tosi mukavalta.


      • Anonyymi

        Itsekin runkkan naisten pöksyihin tilaisuuden tullen.Tekee mukavaa kun hieroo niillä kalua ja saa spermat laskettua pikkupöksyihin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsekin runkkan naisten pöksyihin tilaisuuden tullen.Tekee mukavaa kun hieroo niillä kalua ja saa spermat laskettua pikkupöksyihin...

        Siis niinku koko ton ajan eli 14 vuotta. Ei sulle ole tullu mieleen naija?


    • Anonyymi

      1. Minkä ikäisenä aloitit haistelun ja kenen pikkupöksyillä? n. 25 v anopin pöksyillä.
      2. Kuinka usein haistelet pikkuhousuja? 1-3 kertaa kuukaudessa
      3. Mistä löydät pikkuhousut, joita haistelet? Pyykkikorista
      4. Nuoletko myös pikkuhousuja? Kyllä
      5. Runkkaatko pikkupöksyille ja annatko lastin tulla niihin? Joskus
      6. Oletko koskaan jäänyt kiinni kun olet ollut haistelemassa ja miten tilanne hoidettiin? En
      7. Kenen kaikkien pikkuhousuja olet haistellut? Vain anopin
      8. Minkä ikäinen olet? 32v

    • Anonyymi

      Naisten pikkuhousuja oon haistellu 14v asti ja haistelen vieläkin 😍😍😍

      • Anonyymi

        Naisten pikkareita on mukava haistella.


    • Anonyymi

      En ole aloittanut. Haista sinäkin paska.

    • Anonyymi

      Anoppini pöksyt oon haistellu monesti mahtavat tuoksu t

    • Anonyymi

      Anoppini pöksyt oon haistellu monesti 😍

    • Anonyymi

      Minä nautin pöksyjen haistelusta olen 50v aloitin 15v pikku ja isosiskon ja äitin housuilla oli kivaa olla vessassa.

      • Anonyymi

        Kyllä pikkareita on mukava haistella. Itse hieron kalua naisten pikkareihin ja lasken niihin mallit.Tuntuu todella mukavalta kun saa mallit lentämään pikkareihin.


    • Anonyymi

      Olen jäänyt kiinni haistellut korista ja runkannut suoraan jalasta saatuihin

    • Anonyymi

      Antaako joku pikkarit jalasta

    • Anonyymi

      Runkkaa pikkareihin onko naista joka tykkää

      • Anonyymi

        Itsekin tykkään pitsipöksyihin.


      • Anonyymi

        Itsekin tykkään pikkareihin.
        Pestessä pyykkiä pulsaatorikoneella kastan pikkarit pulveriveteen. Hinkkaan kosteilla pikkareilla kaluani jotta kalu vaahtoaa valkoisena .Lasken sitten spermat pikkareihin.Tuntuu olo sen jälkeen ihanalta kun on saanut laskettua spermat pikkareihin.


    • Anonyymi

      Kunpa joku antaisi pikkarit parainen

    • Anonyymi

      Pieni gallip liittyen naisten käytettyjen pikkuhousujen haisteluun.

      1. Minkä ikäisenä aloitit haistelun ja kenen pikkupöksyillä?
      Joskus -10 vuotiaana siskon pikkareilla.
      2. Kuinka usein haistelet pikkuhousuja?
      Nykyisin joka päivä.
      3. Mistä löydät pikkuhousut, joita haistelet?
      Vaimoni pyykkikorista.
      4. Nuoletko myös pikkuhousuja?
      Kyllä.
      5. Runkkaatko pikkupöksyille ja annatko lastin tulla niihin?
      Useimmiten.
      6. Oletko koskaan jäänyt kiinni kun olet ollut haistelemassa ja miten tilanne hoidettiin? Olen jäänyt. Jouduin pukeutumaan niihin aina rakastellessamme.
      7. Kenen kaikkien pikkuhousuja olet haistellut?
      Sisarteni, äitini, anoppini, serkkuni, tätini ja parin tutun.
      8. Minkä ikäinen olet?
      66

    • Anonyymi
    • Olin bileissä ja pienessä puutteessa, 22 vuotiaana. Emännän kannssa silmäpeliä ja flirttailua. Kävin vessassa kusella emännän jälkeen, enkä voinut vastustaa kiusausta katsoa pyykkikoriin, sieltä löysin vielä kosteat pitsistringit.
      Haistelin niitä ja runkkasin mällit pikkareihin, jossain välissä iltaa emännän kanssa puheltiin ja hän kysyi asiasta. Myönsin asian ja hän oli asian kanssa sinu. Nykyään olemme naimisissa

    • Anonyymi

      1. En muista
      2.Tilaisuuden tullen
      3.Pyykkikorista.
      4.En
      5.Kyllä lasken spermat pikkareihin
      6. En
      7. Näis ystävän ja kenenkä sauu olevan pytkkissä silloin kun pesen pyykkiä pulsaatoripesukoneella.
      8.Vanha

    • Anonyymi

      U­­­u­s­­i s­­ek­si­­­teatteri ava­­­utu­­u Su­ome­en! Kutsu­­mme kaikk­­­i­­. Il­mo­­ittautum­ine­­­n ryhmäämm­­­e tääll­ä - http://6122444.com/H/v9YY 👈

    • Anonyymi

      1.En muista
      2.Satunsisesti
      3.Pyykkikorista
      4.En
      5.Kyllä kun pesen pyykkiä pulsaastiripessukoneella siinä samalla lasken pikkareihin mällit
      6.En
      7.Naisten
      8.Vanha

    • Anonyymi

      H­­e­­i! Kuts­um­me sinu­­­t kä­­ym­ään u­udess­a cha­tissa! Mei­­­tä on yl­­­i mil­joona! 👉 http://51678wx.com/H/B5alb 👈

    • Anonyymi

      1Aloitin heti kun muutin nykyisen vaimoni kanssa samaan asuntoon ja pikkareita oli saatavilla. 21 vuotiaana aloitin ja harrastus jatkuu edelleen vaihtelevasti ekhä kerran kuussa. Nuuhkin haarakiilaa ja panen kouraani , mutta housuille en ruiski koska pelkään vaimon huomaavan pyykinpesussa mitä olen touhunut.
      58 vuotias olen eli 37 vuotta on tullut vaimon pikkareiden tuoksun herättämässä kiimassa tullut runkkailtua.

      • Anonyymi

        Itse haistelen pikkareita.Pestessä pyykit vanhalla pulsaatoripesukoneella niin lasken mällit pikkareihin ja laitan ne sitten suoraan pyykkikoneeseen.


      • Anonyymi

        Olin noin 13 ja siskon piksut tuli tutuiksi.. aivan ihana tuoksu!
        Miltäköhän tuoksui nykyään..? Olis tuhma haistella...Nyt 59


    • Anonyymi

      H­­e­­­i! Ku­­­ts­­um­­­me sinut kä­ymään u­­­ude­­ss­­a chatis­­­sa! Mei­tä on yl­­­i mil­­­joona! 👉 http://4087555.com/H/1nFnt 👈

    • Anonyymi

      H­e­­i! Kuts­­umme sinu­­­t kä­­­ym­ään u­ude­ss­a cha­­tis­­sa! Mei­­­tä on yl­­­i mil­­jo­ona! 👉 http://2533444.com/H/l9Ljo 👈

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      H­ei! Oma str­­eam. Sisää­nkäynti k­aiki­­­lle, jotk­a haluav­­­at pi­tää ha­uskaa 👉 http://9311222.com/H/tI1l 👈

    • Anonyymi

      Vain kaverin äidin pikkareita on tullut muutaman kerran nuuhkittua. Ei ole ollut tilaisuutta useammin. Heitin ainakin pöksyt takaisin koriin kummallakin kerralla ihan päälle, en tiedä huomasiko.
      Anopin pöksyjä meinaan tuoksutella jos vaan tulee tilaisuus.

    • Anonyymi

      Hei! Om­­a str­eam. Sisää­nkäynti k­­­aiki­­lle, jotka haluav­­­at pi­tää ha­­­uskaa 👉 http://7122333.com/H/Yx78 👈

    • Anonyymi

      Haistelen, nuolen nuuhkin haarakiilaa, runkkaan kyrpää, pyykikorista pöllin, anopin, vmon, naapuurin rvan ym, 27v, oon kärynnykki anopille,,

      • Anonyymi

        Itsekin runkkailen kyrpää pikkareihin tilaisuuden tullen. Myös nuuhkin haarakiilaa pyykillä ollessa ja samalla lasken spermat toisiin pikkareihin.


    • Anonyymi

      Hei! Om­­a str­­­eam. Sisää­nkäynti kaiki­lle, jotk­­­a haluav­­­at pi­­tää ha­­uskaa 👉 http://5555523.com/H/9Sbc 👈

    • Anonyymi

      U­us­­­i s­ek­si­­tea­­­tteri ava­­­utu­­u Su­ome­­­en! Ku­­­tsu­mme kai­­­kk­i. Il­mo­­it­­tau­­­tum­­ine­n ryhmä­ämm­­­e tä­­­äl­­­l­ä - http://5555501.com/H/jP5l 👈

    • Anonyymi

      Äidin kiimalimaisia pikkareita teininä haistellut

      • Anonyymi

        Sama juttu. Joskus iltasuihkusta tullessa löytyi pyykkikorista äidin jalkovälissä oikein kunnolla mehustuneet pikkarit, tai viikonlopun rientojen jälkeen äidin yöllä nukkuessa, hiivin suihkuhuoneeseen ja löysin pikkuhousuja jotka olivat vielä kosteat. Huoneessa puin ne tyynyn päälle ja ensin nuolin haarakiilan aluetta ja runkkasin kuvitellen että nuolen äitiä ja sitten nussin niitä vasten kunnes mäihät meinasi lentää. Siitä sitten pikkuhousut pois tyynyltä ja hyvin huolellisesti haarakiilan kuppi auki käteen tai terskan päälle ja spermat haarakiilaan. Vähän hieroin että kangas imi parhaansa mukaan ja sitten piilottamaan ne takaisin pyykkikoriin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama juttu. Joskus iltasuihkusta tullessa löytyi pyykkikorista äidin jalkovälissä oikein kunnolla mehustuneet pikkarit, tai viikonlopun rientojen jälkeen äidin yöllä nukkuessa, hiivin suihkuhuoneeseen ja löysin pikkuhousuja jotka olivat vielä kosteat. Huoneessa puin ne tyynyn päälle ja ensin nuolin haarakiilan aluetta ja runkkasin kuvitellen että nuolen äitiä ja sitten nussin niitä vasten kunnes mäihät meinasi lentää. Siitä sitten pikkuhousut pois tyynyltä ja hyvin huolellisesti haarakiilan kuppi auki käteen tai terskan päälle ja spermat haarakiilaan. Vähän hieroin että kangas imi parhaansa mukaan ja sitten piilottamaan ne takaisin pyykkikoriin.

        Mulla samankaltaisia kokemuksia Äitini, tätini, siskoni ja serkkutyttöjen pikkareista. Alko taas munaa kutittaa kun mietin niitä kertoja kun päässyt esim tätini pyykkikorille... herranjestas mitkä pillun hajut 🤭


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mulla samankaltaisia kokemuksia Äitini, tätini, siskoni ja serkkutyttöjen pikkareista. Alko taas munaa kutittaa kun mietin niitä kertoja kun päässyt esim tätini pyykkikorille... herranjestas mitkä pillun hajut 🤭

        Siskolla ja serkuilla sexyt pöksyt ja herkkupillujen tuoksut mutta äidin pikkuhousuille lentää isoimmat mällit ja se kypsän vitun ihana aromi.


    • Anonyymi

      Mistähän alle 13v ikäinen sai niitä? No nyt 30v myöhemmin asia on eri joskin ei a pitkään aikaan ole ollut!

    • Anonyymi

      1. Löysin tämän harrastuksen uusioperheessä kun aloin pestä pyykkejä pari vuotta sitten noin 45 vuotiaana. 15 v. tytärpuolen pikkareiden haarakiilassa oli vaalea viiva kuivunutta pillumehua. Nuo pikkarit kädessä tapahtui jotain ja oli pakko nostaa ne naamalle ja alkaa nuuhkia.
      2. Nykyisin pari-kolme kertaa viikossa. Olen jo oppinut koska saa parhaat tuoksut. pe tai la illan pikkarit ovat parhaat koska on vietetty aikaa poikien seurassa kylillä. Nuoren neidin pillu valuu silloin kyllä aika paljon enemmän.
      3. Pyykkikorista tai tytärpuolen huoneen lattialta. Tytärpuolen yökylässä käyneiden kavereiden kasseja olen myös penkonut parit löytänyt.
      4. Kostutan kielellä kuivunutta pillumehuviivaa aina joskus.
      5. En sotke pikkupöksyjä spermalla. Tosin fantasioin että saisin runkata tytärpuolen parhaan kaverin pikkupöksyihin kun raottaa niitä paljastaen pillun ja laittaa pöksyt takas päälle sen jälkeen. Tämä neiti on käsittämättömän upea herkkupeppu.
      6. En mutta nykyisin fantasioin että jäisin kiinni tytärpuolelle kyrpä kädessä ja pikkarit naamalla.
      7. Tytärpuolen ja sen kahden teinikaverin. Myös avopuolison pöksyt kokeilu mielessä mutta ei sytyttänyt. Teinien pillumehuissa on se kielletyn hedelmän tunne jota ei voi vastustaa enää…
      8. 47 v.

    • Anonyymi

      13v alotin ja äidin pikkareita haistelin. Tein niillä paljon muutakin. Runkkailin niillä ja laskin mällit niihin.

    • Anonyymi

      Onlyfans/sweeetide

    • Anonyymi

      1. Minkä ikäisenä aloitit haistelun ja kenen pikkupöksyillä? Taisi olla 10 vuotiaana ja siskopuolen aika likaiset mutta aromit oli todella taivaalliset.
      2. Kuinka usein haistelet pikkuhousuja?
      Aina kun mahdollista
      3. Mistä löydät pikkuhousut, joita haistelet?
      Vaimon pikkareita aluksi, nyt vaimon siskon ja jätän myös ne näytille että olen kaivanut ne esiin pyykkikorista.
      4. Nuoletko myös pikkuhousuja?
      Ensin haistelen kumpaako hajua enempi jäänyt, yleensä lopputulemassa nuolen.
      5. Runkkaatko pikkupöksyille ja annatko lastin tulla niihin? Riippuen onko suhteellisen tuoretta tuoksua niin lennätän lastin pikkareihin.
      6. Oletko koskaan jäänyt kiinni kun olet ollut haistelemassa ja miten tilanne hoidettiin?
      Oletan että huomattu on muttei mitään kyselyä kuitenkaan.
      7. Kenen kaikkien pikkuhousuja olet haistellut?
      Siskopuolen, vaimon ja vaimon siskon
      8. Minkä ikäinen olet?
      52

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Aloitin naisten pikkuhousuja haistellut 15v ja haistelen ja nuolen vieläkin aaah 😋😋😍

    • Anonyymi

      Haistelen omia pikkuhousujani rankan työpäivän jälkeen

    • Anonyymi

      H­­­ei! Om­­a stream. Sisäänkäynti k­­aikille, jotka haluav­­at pi­­­tää hauskaa 👉 http://alegroup.info/H/X0a3K2

    Ketjusta on poistettu 282 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2161
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1938
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1888
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1690
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe