Tylsää!!

tuffe

Kolme hiljaista, tylsää, pitkää päivää vielä kesälomaan, ja haaveilen jo päivän parhaasta hetkestä. Eli niistä viimeisistä sekunneista ennen kuin uni tulee.. poskea vastaan pehmeä tyyny.. tunnet kuinka liut hiljaa unten maille. Ah auvoista :)

Mikä on sun paras hetki päivässä?

58

2212

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taitaakin

Olla aamu! Herääminen ei aina ole mukavaa, mutta kun pääsee sängystä ylös ja saa kupillisen kuumaa maitokahvia...Se on paras hetki!

Pää vilisee päivän suunnitelmia, haaveita. Tuntuu että jaksaa tehdä vaikka mitä.

Nyt aamuista osaa nauttia, kun ei ole enää lasten hoitoonvienti-rumbaa aamuisin. 12 vuotta sitä tein ja se oli näin jälkeenpäin ajatellen tosi raskasta ja kuluttavaa. Nyt otan vahingon takaisin ja ajattelen aamun varhaisina hetkinä vain itseäni....

• tuffe

Tuo kuulostaa hienolta, ja tasapainoiselta :)

Pitkä tarhavienti-ura sulla :)) Ei se mikään kiitollinen tehtävä kyllä ollut, se on tosi. Voi ne parkumiset kun niitä piti sinne jättää.. ainoa lohtu oli että ne parkui yhtä lailla kun haki pois.

• Aikansa kutkin
        tuffe kirjoitti:

Tuo kuulostaa hienolta, ja tasapainoiselta :)

Pitkä tarhavienti-ura sulla :)) Ei se mikään kiitollinen tehtävä kyllä ollut, se on tosi. Voi ne parkumiset kun niitä piti sinne jättää.. ainoa lohtu oli että ne parkui yhtä lailla kun haki pois.

Ei ollut ei...Minäki menen töihin aikaisin, piti lähteä jo viimeistään puol 7 aamulla. On se liian rankkaa lapsillekin.

Ja aamuhetki pitää saada rauhoitettua, paljon parempi päivä tulee kun saa kuhnia sen tunnin omissa maailmoissa! Ehkä se nyt vielä korostuu kun se tarhahomma on tuoreessa muistissa. Nuorin menee tokalle.

Onneksi lapset on kaikki oma-alotteisia, ei tarvitse stressata niiden kouluunlähdön kanssakaan. Nuorinkin osaa vaatteet ja kirjat katsoa itse mukaan. Aamupalan laitan pöytään heille valmiiksi.

Vaikka mies on talossa, silti tuntuu usein että sitä on yksinhuoltaja, saa vaan lisäksi huoltaa sen ukonkin siinä sivussa...Ei meillä ainakaan ole minulle apua herunut lasten hoidossa ja kuskaamisissa!

• tuffe
        Aikansa kutkin kirjoitti:

Ei ollut ei...Minäki menen töihin aikaisin, piti lähteä jo viimeistään puol 7 aamulla. On se liian rankkaa lapsillekin.

Ja aamuhetki pitää saada rauhoitettua, paljon parempi päivä tulee kun saa kuhnia sen tunnin omissa maailmoissa! Ehkä se nyt vielä korostuu kun se tarhahomma on tuoreessa muistissa. Nuorin menee tokalle.

Onneksi lapset on kaikki oma-alotteisia, ei tarvitse stressata niiden kouluunlähdön kanssakaan. Nuorinkin osaa vaatteet ja kirjat katsoa itse mukaan. Aamupalan laitan pöytään heille valmiiksi.

Vaikka mies on talossa, silti tuntuu usein että sitä on yksinhuoltaja, saa vaan lisäksi huoltaa sen ukonkin siinä sivussa...Ei meillä ainakaan ole minulle apua herunut lasten hoidossa ja kuskaamisissa!

lapset kasvattanut kun noin hoitavat itseään!

Se on kyllä tosi, että aamusta tarvii sen tunnin itselleen, ja illasta toisen :) vaikka kello olis kuinka paljon, en pääse nurin ennen kuin on rauhassa puuskuttanut vähän aikaa.

Meillä oli sama homma, mies teki osansa kun hoiti rahat duunista kotiin. Ero auttoi siinä pikkasen, mutta koettaa se vieläkin maksaa itsensä irti. Sopii mulle, minä siinä voitan kun saan olla lasten kanssa :)

• Buttiska

...pääsee töistä kotio!

No,oikeesti joka hetki on se paras kun en tiedä onko enää seuraavaa hetkeä.
      Mä oon taas syvällinen...

Oikeastaan vastaankin niin että se on kiva hetki kun tänään raahaudun työn kurimuksesta kotiin,keitän kaffeet ja menen takapihalle sitä hörppimään.
      Ihaillen samalla upeaa luomu-rikkaruoho-apila-kuivunuruohikko-puutarhaani.

• tuffe

kun mä tykkään sun syvällisyydestä :) siinä on aina jotain mikä sävähdyttää mua. Noinhan sitä pitäiskin elää :)

Ja meillä on samantapainen työmotivaatiokin :))

• Buteo.lagopus
        tuffe kirjoitti:

kun mä tykkään sun syvällisyydestä :) siinä on aina jotain mikä sävähdyttää mua. Noinhan sitä pitäiskin elää :)

Ja meillä on samantapainen työmotivaatiokin :))

Että mä pystyn sävähdyttämään jotain,kiitos!

Ja työmotivaatio on oltava korkea,suorastaan huippulaatua...
        Nytkin ihanan hikisen työpäivän jälkeen riemu paahtaa sisuksissa kun saa ruveta kotona siivoomaan.
        Mitä sitä naisihminen elämältään muuta vaatisi.

Nyt on kahveet tippunu ja meen juomaan sitä kuistille.
        Mutta ei oo nisua!
        No,vartalo on loman jäljiltä kuin donitsi joten kattelen samalla vyötäröä Saludua hörppiessä.

• tuffe
        Buteo.lagopus kirjoitti:

Että mä pystyn sävähdyttämään jotain,kiitos!

Ja työmotivaatio on oltava korkea,suorastaan huippulaatua...
        Nytkin ihanan hikisen työpäivän jälkeen riemu paahtaa sisuksissa kun saa ruveta kotona siivoomaan.
        Mitä sitä naisihminen elämältään muuta vaatisi.

Nyt on kahveet tippunu ja meen juomaan sitä kuistille.
        Mutta ei oo nisua!
        No,vartalo on loman jäljiltä kuin donitsi joten kattelen samalla vyötäröä Saludua hörppiessä.

tää menee hekotuksen puolelle tää päivä :))) Niinhän se on, että kotona odottaa toinen vuoro, mutta vaihtelu virkistää :) töissä saa naputella ja kotona naputtaa ;)

• Buteo.lagopus
        tuffe kirjoitti:

tää menee hekotuksen puolelle tää päivä :))) Niinhän se on, että kotona odottaa toinen vuoro, mutta vaihtelu virkistää :) töissä saa naputella ja kotona naputtaa ;)

Hekottele nyt oikein kunnolla tämä päivä,sulla alkaa LOMA!!!

Jotta oikein mukavaa,kivaa,rentouttavaa,iloista ja aktiivista elokuuta!
        Kait sä varaston siivoat,ikkunat peset ja köökin kaapit järjestät?
        Lattialistat jynssäät ja patterien taustat harjaat?

Pientä kevyttä askaresta.

Tää lähtee ny duuniin,heipat.

• tuffe
        Buteo.lagopus kirjoitti:

Hekottele nyt oikein kunnolla tämä päivä,sulla alkaa LOMA!!!

Jotta oikein mukavaa,kivaa,rentouttavaa,iloista ja aktiivista elokuuta!
        Kait sä varaston siivoat,ikkunat peset ja köökin kaapit järjestät?
        Lattialistat jynssäät ja patterien taustat harjaat?

Pientä kevyttä askaresta.

Tää lähtee ny duuniin,heipat.

Nysse alkoi.. vihdoin :)

Ja ihan oikein! Koko kesän olen lusmuillut niin, että hommia riittää. Ne listat varsinkin :)) Nähdään taas syssymmällä :)

• sohtrop

aurinkoista huomenta

no, töissä parasta on kahvi- ja ruokatunnit ;)

ihan oikeesti, näin lomalla ja muutenkin parasta on......... lista on loputon........, mutta lausun ääneen sen, kun joku on ainakin mun onneksi joskus keksinyt ton musan ja instrumentit ♥

niin, ihminen viettää kekimäärin noin kolmanneksen elämästään makuulla, että sikäli elä nuku parasta ennen päivän ohi, mietippä sitä ;)

solen skiner men livet ler ;)

• on joskus aika

parhaita. Yhessä oli Mozart perheineen. Ne etsi myöhään majataloa. Viime yönä yks säveltäjä ja se sävelsi keittiössä ja mun kaveri yks tuli myös ja niitten lapset leikki ja mä katsoin telkkaria ja se yks niitten poika vaan kiipes syliin katsomaan sitä telkkaria. Ja sitten mulla oli hieno talo metsässä ja tarjosin aamulla USA:n presidentille Bushille, Putinille, Clintonille ja niitten aikuisille lapsille aamulla kahvit muumimukeista.Ja sit sen Shelsean ja jonku muun kanssa lähettiin ajelemaan. Se ajo kovaa.

• Shelsea.
        on joskus aika kirjoitti:

parhaita. Yhessä oli Mozart perheineen. Ne etsi myöhään majataloa. Viime yönä yks säveltäjä ja se sävelsi keittiössä ja mun kaveri yks tuli myös ja niitten lapset leikki ja mä katsoin telkkaria ja se yks niitten poika vaan kiipes syliin katsomaan sitä telkkaria. Ja sitten mulla oli hieno talo metsässä ja tarjosin aamulla USA:n presidentille Bushille, Putinille, Clintonille ja niitten aikuisille lapsille aamulla kahvit muumimukeista.Ja sit sen Shelsean ja jonku muun kanssa lähettiin ajelemaan. Se ajo kovaa.

oli aika pitkä. Mä en tiennytkään.

• tuffe

Vai tarviiko edes hra Aurinkoiselle toivottaa :))

Niin, musa! Ja thank God for nettiradio.. tässä samalla lueskellessa tuli Kelly Rowlandin Daylight, sopis sulle tunnariksi :))

Pakko oli siirtyä sänkyyn koomailemaan kun soffalla on nykyisin maitohampaat. Ne ei yllä sänkyyn. Vielä. Mihkäs mä sitten siirryn.. täytyy suunnitella vielä tuo.

• ne unet
        Shelsea. kirjoitti:

oli aika pitkä. Mä en tiennytkään.

voi kyllä olla niin hirveitä, että parasta vaan herätä. Ei se yks pommiunikaan niin ahdistava ollu, kun ne ei osunu, mut jos elämä on järjestetty päin helvettiä vaikka ei mitenkään kauheen.
        Ja sitten ne unet...

• varmaan
        on joskus aika kirjoitti:

lisätä, että mä oon unissani ilmeisen diplomaatti

• Märk

Mulla on koko pitkä elokuu töitä ennen lomaa, eikä varmasti oo tylsää! Kiirettä pitää niin ettei meinaa edes netissä ehtiä roikkumaan.

Paras heti päivässä? Jaa.... se saattaa liittyä aineenvaihduntaan, mutta jätänpä yksityiskohdat esittelemättä.

• tuffe

En ole kyllä millään lailla eri mieltä sun kanssa tuosta hetkestä :)))

Syyskuussa vasta lomaa?! Kiesus, miten jaksat niin pitkään odottaa.. Voimia sulle!

• Märk
        tuffe kirjoitti:

En ole kyllä millään lailla eri mieltä sun kanssa tuosta hetkestä :)))

Syyskuussa vasta lomaa?! Kiesus, miten jaksat niin pitkään odottaa.. Voimia sulle!

Töitä tehdään päivä kerrallaan, olkoon lomaan sitten viikko tai vuosi. Ei tässä voi energisyydellään kehuskella, mutta eteenpäin on menty. Ja olinhan mä toukokuussa useemman viikon lomalla!

Onneks kesä on ollut enimmäkseen harmaa ja sateinen... helpommin jaksaa täällä konttorissa rehkiä.

• tuffe
        Märk kirjoitti:

Töitä tehdään päivä kerrallaan, olkoon lomaan sitten viikko tai vuosi. Ei tässä voi energisyydellään kehuskella, mutta eteenpäin on menty. Ja olinhan mä toukokuussa useemman viikon lomalla!

Onneks kesä on ollut enimmäkseen harmaa ja sateinen... helpommin jaksaa täällä konttorissa rehkiä.

päivä kerrallaan :) Sopii moneen paikkaan.

Niih, viileä ilma tekee muutenkin että nukkuu paremmin, eikä ole puutarhaa pahemmin tarvinnut kastella :)

• *-*

Keittää kahvit, tehdä kullalle eväät
      ja hipsiä takaisin peiton alle vielä hetkeksi,
      käpertyen kullan lämpöiseen kainaloon :)

• tuffe

Huomaatko kun kokeilin tehdä sulle aaltoja.. juuei kovin helposti huomaa, siks mä kerroin :)

Tuo lämmin ajatus siipan hyvinvoinnista oli kyllä niin herttainen :) Onnea teille! Mukavaa lukea hyvistä suhteista :))

• *-*
        tuffe kirjoitti:

Huomaatko kun kokeilin tehdä sulle aaltoja.. juuei kovin helposti huomaa, siks mä kerroin :)

Tuo lämmin ajatus siipan hyvinvoinnista oli kyllä niin herttainen :) Onnea teille! Mukavaa lukea hyvistä suhteista :))

Kiitokseksi kuplista ---> @--,-`-,-`--- :)
        (Häkkyrän piti - muistuttaa ruusua)

• tuffe
        *-* kirjoitti:

Kiitokseksi kuplista ---> @--,-`-,-`--- :)
        (Häkkyrän piti - muistuttaa ruusua)

kaunis se on, eikä ihan kuihdu :))

• sivupersooNaNa

Kuules tuffeliini sulla kaikki ihanuus edessä
      kun me muut ollaan ainakin toviksi menetty.
      Puhaltelee poutapilviä lomallesi ...puuh...
      ja sopivasti karvasen miehenköriläänkin.
      Ilta ja aamu kaikki muuten käy päivän ihanaksi hetkeksi
      jos olisi joku jonka kanssa ne jakaa, haaveilee.

• MysNa

Aloitin piiiiitkän ihanan loman jälkeen duunit tällä viikolla ja on tämä jotenkin niin tahmeeta...
      Kovin mieluusti olisin lomaa jatkanut, vaikka jo 5 viikkoa olin.
      Voisin hyvin tulla pitämään sun pitkiä tylsiä lomapäiviä ja sä tulisit tekee mun hommia? Deal?

Päivän paras hetki on siis tällä hetkellä ehdottomasti se, kun pääsee töistä kotiin, tai jonnekin!

• tuffe

Sorgen vaan mutta nyt mä ruttaan sut! Kiva nähdä sut :))) vaiko sua.. *päättämättömästi*

Ai sää vaihtaisit? Sitten sulla oliskin hommia kun mun töppäilyt paikkailisit :)) saisit vaan toivoa etten kovin työintoinen olis.

Kannatti näköjään kärsiä tätäkin tylsyyttä, kun sinäkin ilmaannuit :))

Ja tuparit on....? :)))

• MysNa
        tuffe kirjoitti:

Sorgen vaan mutta nyt mä ruttaan sut! Kiva nähdä sut :))) vaiko sua.. *päättämättömästi*

Ai sää vaihtaisit? Sitten sulla oliskin hommia kun mun töppäilyt paikkailisit :)) saisit vaan toivoa etten kovin työintoinen olis.

Kannatti näköjään kärsiä tätäkin tylsyyttä, kun sinäkin ilmaannuit :))

Ja tuparit on....? :)))

sentään, kestipä toipua siitä rutusta :)) Nyt mä ruttaan sut, en kostoks vaan jälleennäkemisen riemusta.

No mä sanoisin sua, mutta toisaalta jos sanoo sut, ni se vois tarkoittaa että kiva nähdä se koko tyyppi. Siis kiva nähdä sut! Mutta jos sanot sua, ni se niinku tarkoittas osan susta *miettii*

Joku tuolla kirjoittinkin, ettei tylsyys aina ole pahasta, kuten ei joutenolokaan.

Muutaman viikon päästä on muutto :))))))))))))))
        Ei kyl kukaan voi tietää kuinka onnellinen olen kun saan viimein sen oman pihan ja puutarhan. Siellä muuten on omenapuukin - nam!

• tuffe
        MysNa kirjoitti:

sentään, kestipä toipua siitä rutusta :)) Nyt mä ruttaan sut, en kostoks vaan jälleennäkemisen riemusta.

No mä sanoisin sua, mutta toisaalta jos sanoo sut, ni se vois tarkoittaa että kiva nähdä se koko tyyppi. Siis kiva nähdä sut! Mutta jos sanot sua, ni se niinku tarkoittas osan susta *miettii*

Joku tuolla kirjoittinkin, ettei tylsyys aina ole pahasta, kuten ei joutenolokaan.

Muutaman viikon päästä on muutto :))))))))))))))
        Ei kyl kukaan voi tietää kuinka onnellinen olen kun saan viimein sen oman pihan ja puutarhan. Siellä muuten on omenapuukin - nam!

kun tuo dedä puuttuu :)))

JEEE! Vaiko höh... ei sua sitten sen koommin täällä näy jatkossakaan :/ kuitenkin näppis hukkkuu ja hiiri karkaa ja vaikka mitä :))

• MysNa
        tuffe kirjoitti:

kun tuo dedä puuttuu :)))

JEEE! Vaiko höh... ei sua sitten sen koommin täällä näy jatkossakaan :/ kuitenkin näppis hukkkuu ja hiiri karkaa ja vaikka mitä :))

eli luin sun aloituksen näin:
        Kolme hiljaista, tylsää, pitkää päivää vielä kesälomaa!
        ja siks olin vaihtamassa sun kaa...

Niin, tai kiva nähdä sun dedä!

Ei hätää häviämisestä, kun mulla on kotonä läppäri ei joudu hukkaan hiiri eikä näppiskään :)

• tuffe
        MysNa kirjoitti:

eli luin sun aloituksen näin:
        Kolme hiljaista, tylsää, pitkää päivää vielä kesälomaa!
        ja siks olin vaihtamassa sun kaa...

Niin, tai kiva nähdä sun dedä!

Ei hätää häviämisestä, kun mulla on kotonä läppäri ei joudu hukkaan hiiri eikä näppiskään :)

alempaa kirjoitinkaan, saa olla iloinen kun ylipäänsä näkee *tirsk* :))) Miltä kuulostaa sellainen kun lomarahojen tuhlaaminen tiimarilaseihin :)))

Tää kuulostaa kyllä lupaavalta :))

• hyvää hetkeä.Aamulla se,kun saa kaffeekupin nenun eteen.Sitten kun töistä pääsee,niin saa mennä pihalle rauhassa istumaan.Kun ruokahuolto on tehty,niin sitten saan istua rauhassa tietokoneelle..
      Illemmalla juoksulenkin jälkeen menen kuumaan saunaan ja sen jälkeen saa taas lorvia kukkapenkkien luona..:)

Täs samalla moikkaan Mysnalle...:)

• MysNa

kiva nähdä tuttuja täällä :)

Kirjoittelet pihasta ja kukista... tuolla Tuffelle kerroin kuinka iloinen mäkin olen, kun nyt 10 vuoden kerrostalossa kärvistelyn jälkeen saan viimein taas oman pihan ja puutarhan. Olen siitä NIIIIN onnellinen, että meinaa taju mennä :O

• MysNa kirjoitti:

kiva nähdä tuttuja täällä :)

Kirjoittelet pihasta ja kukista... tuolla Tuffelle kerroin kuinka iloinen mäkin olen, kun nyt 10 vuoden kerrostalossa kärvistelyn jälkeen saan viimein taas oman pihan ja puutarhan. Olen siitä NIIIIN onnellinen, että meinaa taju mennä :O

kans asuttiin kauan kerrostalossa ja mä kyllä kärsin,ku en saanu laittaa omaa pihaa.Nyt onneksi on piha, vaikkakin pieni,mutta mä rakastan sen laittamista..:)
        En kyllä luopuisi tästä enään mistään hinnasta!!

Olen iloinen sun puolestas..:)

• tuffe

hyvin tehtyjä kukkapenkkejä kun ne antaa sun lorvia :)) Sekin puoli on tässä surkeassa alkukesän säässä, että sitten nauttii kybällä kun helle hellii hellästi :)

• tuffe kirjoitti:

hyvin tehtyjä kukkapenkkejä kun ne antaa sun lorvia :)) Sekin puoli on tässä surkeassa alkukesän säässä, että sitten nauttii kybällä kun helle hellii hellästi :)

on aivan mahtava ilma!Aurinko paistaa ja tuulikin on kuin linnunmaitoa..yhtä lämmintä..:))

• MysNa
        mii-su kirjoitti:

kans asuttiin kauan kerrostalossa ja mä kyllä kärsin,ku en saanu laittaa omaa pihaa.Nyt onneksi on piha, vaikkakin pieni,mutta mä rakastan sen laittamista..:)
        En kyllä luopuisi tästä enään mistään hinnasta!!

Olen iloinen sun puolestas..:)

Ei se mullakaan järin iso ole, mutta sopiva. Liian iso taas on monelle jo stressi.
        Mäkin olen nyt järjestänyt asian niin, että pihallisuus on täysin omassa vallassani. Eli mua ei noin vaan enää nakatakaan kerrostaloon. Häh hää!

Mukvaa ja aurinkoista kesän jatkoa sulle miisukka :)

• tuffe
        mii-su kirjoitti:

on aivan mahtava ilma!Aurinko paistaa ja tuulikin on kuin linnunmaitoa..yhtä lämmintä..:))

ja vesikin oli märkää :)) huoks, kohta pääsee nauttimaan täysillä..

• MysNa kirjoitti:

Ei se mullakaan järin iso ole, mutta sopiva. Liian iso taas on monelle jo stressi.
        Mäkin olen nyt järjestänyt asian niin, että pihallisuus on täysin omassa vallassani. Eli mua ei noin vaan enää nakatakaan kerrostaloon. Häh hää!

Mukvaa ja aurinkoista kesän jatkoa sulle miisukka :)

Samoin sulle Mysna...:)

Meilläkin on asiat hoidettu niin,että jos lähden,niin vain omasta tahdostani..:)

• tuffe kirjoitti:

ja vesikin oli märkää :)) huoks, kohta pääsee nauttimaan täysillä..

Tänään on kyllä ihan sit päinvastanen ilma..Voe rähmä, ku kintut tutisee kylmästä..:(

Toivottavasti sit riittää vielä lämmintä,ku oot lomalla.Useinhan elokuussa on vielä muikeet lämmöt..:))

• tuffe
        mii-su kirjoitti:

Tänään on kyllä ihan sit päinvastanen ilma..Voe rähmä, ku kintut tutisee kylmästä..:(

Toivottavasti sit riittää vielä lämmintä,ku oot lomalla.Useinhan elokuussa on vielä muikeet lämmöt..:))

Oot väärässä paikassa, täällä mittari näyttää vielä 26 astetta :)

• päivät

on ihania ja tarpeellisia. Mikään ei voita sitä sunnuntai-fiilistä, kun on hitaalla ja heräilee, lukee lehteä sängyssä ja siemailee teetä ja vaikka vielä voileipiä (joo, myönnän, syön välillä yksin leipiä sängyssä).

Yks arkipäivän parhaista hetkistä on fillarimatka töihin, virkistyy ja kroppakin herää.

Onhan se iltakin ihana, jos on siinä se mies, jonka fyysisestä läheisyydestä saa nauttia.

Tai sitten herkullinen grillaus vaikka täytettyjä herkkusieniä, grillitomaattia tai vartaita ja lasi viiniä. Ah!

Näin kesällä myös uiminen on yksi aika nautinnollinen hetki.

Tanssiminen, vaikka yksin kotona tai jonkun tanssitaitoisen kanssa parittain. Siinä lähestyy yhtä parhainta vuorovaikutusfiilistä.

Lapset vielä saattaa yhä yllättää hauskoilla ja rehellisillä kommenteillaan.

Yllättäin vastaanotettu hymy aiheuttaa myös mielihyvää. Oi, näitä juttuja on niin paljon..

• tuffe

niin totta... eihän sitä tajuaisi kuinka hyvin on pullat ellei välillä vähän kärsi :)

Mekin ollaan lasten kanssa joka päivä menty rannalle kun vaan säät sallii, vesi on kuin samettia :) ja mulla kasvaa jo suomut.. Taidan laittaa sun listasi jääkapin ovelle ja käydä läpi ne kaikki :))

• Päivästä...=))))

Varmaan kun saa suljettua duunipaikan oven selän takana...

Tuon toisen mielestä varmaan, kun saan silmäni kiinni ja samalla suuni ja sieraimista alkaa kuulua tasainen tuhina... eikä mene kauaa kun makuulle pääsee, tuli telkusta sitten mitä tahansa...=))))

Mukavaa alkavaa lomaa... toivottavasti ilmat hellii edes sinua...

• tuffe

jo jemmata kaulinta :)

Ei ole säällä väliä, kunhan pääsis täältä poooiiis..... Kiitos toivotuksista, mukavaa ei-lomaa sulle :))

• no mitäpä tuosta

Koff-hetki.

• tuffe

sihinä vai ensimmäinen kulaus?

• nervoosanen

Paras hetki päivästä on se l o m a-a a m u!!
      Kuin aamu sunnuntain!
      Kun voit todeta, että hei, herkkari e i soi,
      voit kääntää kylkeä, parannella asentoa ja...
      nukahtaa uudestaan!!! tai
      voit katsella kaunista aurinkoista aamua, kuunnella (mikä sitten kenenkin korvaan soi mukavimmin) linnunlaulua/veden liplatusta/tuulta tms. Keitellä aamun ensimmäiset kaffit, lukea lehden ja mennä u u d e s t a a n nukkumaan! Sitä kiireetöntä, ihanaa oloa. Rakas ihminen siinä vieressä, kiireettömässä aamussa olisi tietenkin kaiken kruunaava tekijä=)

Kolme, nyt jo kaksi päivää, menee taatusti vaikka päällään seisoen, trust me, kun tietää, että loma on jo ihan siinä, just käsissä ja sitten... pehmeä tyyny saa kyytiä =;)

• tuffe

kun voin yhdistää loman ja nukkumisen :)) Ja kun joku sanoi että maanantaina alkaa taas kylmä jakso... ei niin haittaa peiton alla :)

Sen rakkaan ihmisen tilalle voi ottaa vaikka koiranpennun :) ja toivoa että sen tiiviste ei petä..

• Februari
      • MysNa

siekii oot päässy lootasta liihottelemaan!! :))))

*ruttaa* - samaan lyttyyn Tuffen kanssa!

Kiva nähdä sutkin täällä, tai suakin miten se nyt sitten menikään - kysy Tuffelta :O

• tuffe

Pitää oikein silmiä hieroa :)))

Heh, juu :))) siirretään vaan suosiolla lapsille murheet :)) pitää kait valmiiksi varata vieruspaikka sun kaa, sählätään sitten yhdessä :)

Yksi päivä vielä ja sitten.... tää on kyllä vimppa vuosi kun pidän lomaa näin myöhään :/ tuntuu ettei tule ikinä, kesäkin ehtii loppua :))

• tuffe
        MysNa kirjoitti:

siekii oot päässy lootasta liihottelemaan!! :))))

*ruttaa* - samaan lyttyyn Tuffen kanssa!

Kiva nähdä sutkin täällä, tai suakin miten se nyt sitten menikään - kysy Tuffelta :O

tota näe ollenkaan, aina joko lootassa tai muuten vaan piilossa :))) saa vaan kiitellä että näkee x)

• MysNa
        tuffe kirjoitti:

tota näe ollenkaan, aina joko lootassa tai muuten vaan piilossa :))) saa vaan kiitellä että näkee x)

näet nyt? *ruttaa uudestaan* ;D

• tuffe
        MysNa kirjoitti:

näet nyt? *ruttaa uudestaan* ;D

Paremmin kuin eräät *viheltelee* :)))

• ..tylsää..? ;))
      Oikein ihanaa lomaa ja kesän jatkoa sulle toivottelen!
      Päivän paras hetki.. arjen keskellä jokin hauska
      juttu, joka hymyilyttää jälkeenpäinkin.. on se usein myös se,
      kun pääsee unia katselemaan :)

• tuffe

Ei enää niin tylsää, varsinkin kun on eka maanantai-aamu vastassa :)) taidan laittaa kellon soimaan, ja ajatella kaikkia työn raatajia hetken ennen kuin möyhennän tyynyä :)))

Mukavaa kesän jatkoa sullekin, Sanin :)

• päiwää seuraawaan kesälomaan :=))
      ja kyllä se päiwän paras hetki on tuo sama tjn

Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      290
      11362
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      133
      7030
    3. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      100
      5771
    4. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      41
      5141
    5. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      52
      4301
    6. Minne sä aina välillä joudut

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      30
      4009
    7. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      61
      3544
    8. On niin vaikea olla lähelläsi

En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      32
      3521
    9. Nyt peukut pystyyn

Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru
      Kannus
      22
      3055
    10. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      79
      3030
    Aihe