Tänään he tulevat,
kaatavat talon nurkalta pohjoisen rouvan
maata hyväilevät hiukset.
Tuleksi kuultava runko on pilkottava,
anastettava pinoksi
tämän tarinan sisäinen lämpö.
Minä kierrän talon
ja vielä kerran sinua kosketan:
unesta havahtunutta
makeana vuotavaa kylkeni syvää haavaa.
Carpe diem
7
249
Vastaukset
- Mysteriet
"Istuta vielä se omenapuu!"
Melkein pääsi parku, mutta mitään en tunnusta!- Flau
Mä en osaa istuttaa muuta kuin takapuoleni hiljaa koko taivaan pimentämään työtuoliin. Lomani on lomailtu ja paljon on kastuttu paleltu.
Terveisiä kaikille Novija Zemljalta. Alkaa olla aika siirtyä takaisin Helsingin nopeana sykkivään rauhaan ja jättää tämä maailmalla haahuilu sikseen :)
(ja itse asiassa tuossa on jo omenapuu... ja näyttää olevan pieniä omenanalkujakin)
- peres
Mutisen tässä niin niin
Vaikka tiedän että joskus
Runon pitää minusta tältä tuntua
Kiitos - lindalinda1
Jos edellinen runosi olikin upeus,
niin tässä on jotain - jotain todella syvää ja
satuttavaa.
' carpe diem ' aivan ! Mikä hemmetin tunnevamma Sinulla
on josta mainitsit,vai jos se
onkin minulla.
Sillä tämä runokin kertoo
tunteiden määrästä
- puunkaadostakin
tunteeksi elämään.
Toisaalta se tuottaa lämpöä
ehkä myös tunteen lämpöä
ja vielä elävä
ihminen samassa
tunne verkossa.
Hienon upea runo Sinulta.- padme_amidala
..suu ammollaan ihmetyksestä en osaa muuta sanoa. Ihan tavallisia sanoja, mutta ihmeellinen keskinäinen valinta.
Että tämmönen, pysähdyttäva runo sinulta:)
Huh...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol6182561Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis4162033Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H231960JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran191556- 671489
Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641488- 1241243
Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka221050Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.181002Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti16978