VIHDOIN LÖYSIN AVUN PÄÄNAHKAAN!

PSORIKERTTU

Olen kärsinyt psorista jo noin 8 vuotta. koko kroppa on läikillä, juuri sellaisilla pienillä joita on vaikea rasvata ettei mene terveelle iholle. Ihon hilseilyä olen jotenkuten saanut pidettyä kurissa mutta päänahka on ollut todellinen ongelma, ja siitä syystä myös stressaan paljon. Mutta nyt vihdoin löysin TODELLA TOIMIVAN AVUN. Apteekeissa on myytävänä SYSTEM 4-SARJAA. Ja siitä shamppoo numero 2. Se maksaa noin 14 €. Jo parin pesun jälkeen se auttoi päänahkaani. Tätä voisi sanoa jo ihmeeksi sillä päänahkani on ollut ihan kauheassa kunnossa koko tuon ajan. (apteekissa pitävät yleensä sitä shamppoota joissain laatikoissa ("piilossa"), joten kannattaa kysyä apteekkarilta sitä. Saavat myös tilattua sitä)
KOKEILKAA IHMEESSÄ RAKKAAT SIELUNVELJET JA -SISARET TUOTA! JA KERTOKAA MINULLE OLIKO TEILLE SIITÄ APUA.

7

3003

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ostin

      System 4-sarjaa myy myös kampaamotkin, kannattaa kysyä kumpi myy edullisemmin apteekki vai kampaamo. Ostin sitä nro 1 pitää vielä koettaa 2.

      • mainitusta

        sarjasta-tonic neste sekä öljyhoito, joten voi vaihdella tarpeen mukaan.
        Neste jätetään hiuspohjaan, mutta hoito huuhdellaan pois vaikutusajan jälkeen.


      • psorikerttu
        mainitusta kirjoitti:

        sarjasta-tonic neste sekä öljyhoito, joten voi vaihdella tarpeen mukaan.
        Neste jätetään hiuspohjaan, mutta hoito huuhdellaan pois vaikutusajan jälkeen.

        .. en pidä sellaisista öljyhoidoista yms. Tuolla shamppoolla pesu on helpompaa.. Lääkäriltäni sain jotain ihme rasvaista tököttiä, niin en ruennut edes laittamaan sitä päänähkaani.. Hiukset rasvaiset ja monimutkaista.En tiennytkään että kampaamoistakin saa. Ompas kumma kun kävin kampaajalla ja kysyin että onko niillä mitään tuotteita hilseilyyn. Jytäkämpiä kuin tavan kaupoissa. Ei olevinaan ollu. Tai sitten eivät vaan tiedä asioista. Mutta minulla tuo toimii ja se on hyvä. Yks pölvästi apteekkarikaan ei tainnu tietää psorista hölkäsen pöläystä vaan kehotti minun kokeilemaan heidän hilseshamppoitaan.. (nizoralin halvempi versio).. minähän hyvässä uskossa kokeilin ja paskan latvat..

        Muutoin yritän noita koko kehon länttejä pitää kurissa sandimmunilla.. ei mikään hirveän miellyttävä lääke. Mahaa polttelee ja munuaisiin koskee, vaikka arvot ei kuitenkaan ole nousseet


      • Toimii!
        psorikerttu kirjoitti:

        .. en pidä sellaisista öljyhoidoista yms. Tuolla shamppoolla pesu on helpompaa.. Lääkäriltäni sain jotain ihme rasvaista tököttiä, niin en ruennut edes laittamaan sitä päänähkaani.. Hiukset rasvaiset ja monimutkaista.En tiennytkään että kampaamoistakin saa. Ompas kumma kun kävin kampaajalla ja kysyin että onko niillä mitään tuotteita hilseilyyn. Jytäkämpiä kuin tavan kaupoissa. Ei olevinaan ollu. Tai sitten eivät vaan tiedä asioista. Mutta minulla tuo toimii ja se on hyvä. Yks pölvästi apteekkarikaan ei tainnu tietää psorista hölkäsen pöläystä vaan kehotti minun kokeilemaan heidän hilseshamppoitaan.. (nizoralin halvempi versio).. minähän hyvässä uskossa kokeilin ja paskan latvat..

        Muutoin yritän noita koko kehon länttejä pitää kurissa sandimmunilla.. ei mikään hirveän miellyttävä lääke. Mahaa polttelee ja munuaisiin koskee, vaikka arvot ei kuitenkaan ole nousseet

        System 4 -sarja ja erityisesti öljyhoito on oman päänahkani pelastus. Olen ollut uskollinen käyttäjä jo vuosia, ja myös mieheni on hurahtanut kyseisiin tuotteisiin vaikkei hänellä psoria olekaan.

        Sana "öljyhoito" on hiukan harhaanjohtava, koska kysehän ei ole mistään öljyisestä tökötistä vaan koostumukseltaan ihan tavallista hoitoainetta muistuttavasta tehohoidosta, joka toimii hyvin saman sarjan shampoiden kanssa ja tukee niiden vaikutusta.

        Käytän öljyhoitoa yleensä kerran pari viikossa. Hieron aineen hiuksiin, suojaan pään pyyhkeellä ja annan vaikuttaa samalla kun rentoudun saunan lämmössä. :)


    • system4

      Myös minä löysin avun todella pahaan päänahan psoriin tuosta shampoosta. Kerroin keväällä tällä samalla palstalla oman kokemukseni ko. tuotteista.
      Itse tilasin tuotteet netistä Villikiharan sivuilta. Silloin shampoo nro 2 oli tarjouksessa 6,50. Normaalihinta heillä on 9 euroa. Nopea toimituskin oli ja aion hommata sieltä jatkossakin, jos tarbitsee.

      • psorikerttu

        Kiitokset tiedosta! onhan tuo shamppoo aika kallista apteekeissa ainakin mutta kyllä se tehokastakin on niin pakko kärsiä sen verran.. nyt siis villikiharan sivuille :D

        Stressi on kyllä minulla ihan kauhean pahaa myrkkyä psorille. Töissä on kaikenlaista skeidaa ni heti alkaa kukkimaan. Ja luulenpa että olen tullut vastustuskykyiseksi myös sandimmunille koska ei enää auta kovin hyvin.


    • laikkuneiti

      Eilen ostin samaa shampoota, kerran pesin hiukset ja nyt jo huomaan vaikutuksen. Mulla on pahoja psoriläiskiä päässä, lääkäri määräsi diprosalicia, mutta ei se auta kuin hetkellisesti.

      Ihanaa jos nämä läiskät häviävät! Kehtaa mennä kampaajallekin:)

      Kiitos!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 154
      4453
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      115
      4040
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2720
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1764
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1659
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      21
      1643
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1571
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1553
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe