Keskiviikko 30.7.2008

Pa.pio

Raitis keskiviikko tänään.

9

483

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juoppotrolli

raittiina tänään

• Vain kahvia ja muita virvokkeita ilman alkoholia.

• Hamara

On joo.

• vanemoinen

Myönnetään, että tänäänkin on alkanut iloinen ja raitis päivä, ja on suuri vaara, että jatkuukin!

• Oolofi

Elämää nimittäin. Oon kyllästynyt nimittäin kaikenmaailman pillereiden popsimisiin, reseptien uusimiseen/kerjäämiseen, kaljan litkimiseen ja siihen että siihen saakelin kaljaan menee kaikki rahatkin. Ja oon myös kyllästynyt niihin ''fiboihin'' ja oloihin'' joita viime aikoina oon saanut sekakäytön takia. Jos mun naapuri dokaa, niin ei mun silti tarvii dokaa.

Jos olo tulee tarpeeksi pahaksi, niin menee sitten hoitoon, muttei yritä vaan lääkitä itteään kaljalla. Se on jännä juttu, miten sitä kunnon kaljasieppo(puhun itestäni) ei raaski ostaa edes ruokaa, jos on vähän rahaa ja pitää vaan saada kaljaa, joka menee etusijalle. Mutta sitten sitä vasta kusinen olo onkin, kun on kaikki loppu. Ei latin latia, ei huikan huikkaa, ei tupakin tupakkaa, ei mielenrauhaa, on vaan niitä ''oloja''.

Prkl, musta tuntuu että olen viimeinkin tulossa järkiini. Päivä kerrallaan kuitenkin.

• Saniliina

Raitis keskiviikko tänään. Eikä edes ole tuottanut vaikeuksia. Ehkä minäkin olen tullut järkiini, kuten Oolofikin totesi tulleensa.

• johnny boy

ai että vielä huominen ja sitten alkaisi vapaat.
      yksi hyvä asia tässä raittius hommassa on se että saa unenpäästä kiinni, nukahtaa. iltakaljojen jälkeen sai hikoilla ja pyöriä sängyssä aamuyöhön, miettien kaikkia elämän tosiasioita ja aamulla vätsytti iha hirviästi.

• Päihteetön keskiviikko tuli vietettyy täälänniin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      22
      2798
    2. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1912
    3. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      67
      1769
    4. Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?

Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.
      Puolanka
      52
      1765
    5. Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen

Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      97
      1683
    6. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      121
      1674
    7. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      70
      1450
    8. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      400
      1245
    9. Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"

Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1198
    10. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      31
      1198
    Aihe