Raitis keskiviikko tänään.
Keskiviikko 30.7.2008
9
477
Vastaukset
- juoppotrolli
raittiina tänään
Vain kahvia ja muita virvokkeita ilman alkoholia.
- Hamara
On joo.
- vanemoinen
Myönnetään, että tänäänkin on alkanut iloinen ja raitis päivä, ja on suuri vaara, että jatkuukin!
- Oolofi
Elämää nimittäin. Oon kyllästynyt nimittäin kaikenmaailman pillereiden popsimisiin, reseptien uusimiseen/kerjäämiseen, kaljan litkimiseen ja siihen että siihen saakelin kaljaan menee kaikki rahatkin. Ja oon myös kyllästynyt niihin ''fiboihin'' ja oloihin'' joita viime aikoina oon saanut sekakäytön takia. Jos mun naapuri dokaa, niin ei mun silti tarvii dokaa.
Jos olo tulee tarpeeksi pahaksi, niin menee sitten hoitoon, muttei yritä vaan lääkitä itteään kaljalla. Se on jännä juttu, miten sitä kunnon kaljasieppo(puhun itestäni) ei raaski ostaa edes ruokaa, jos on vähän rahaa ja pitää vaan saada kaljaa, joka menee etusijalle. Mutta sitten sitä vasta kusinen olo onkin, kun on kaikki loppu. Ei latin latia, ei huikan huikkaa, ei tupakin tupakkaa, ei mielenrauhaa, on vaan niitä ''oloja''.
Prkl, musta tuntuu että olen viimeinkin tulossa järkiini. Päivä kerrallaan kuitenkin. - Saniliina
Raitis keskiviikko tänään. Eikä edes ole tuottanut vaikeuksia. Ehkä minäkin olen tullut järkiini, kuten Oolofikin totesi tulleensa.
- johnny boy
ai että vielä huominen ja sitten alkaisi vapaat.
yksi hyvä asia tässä raittius hommassa on se että saa unenpäästä kiinni, nukahtaa. iltakaljojen jälkeen sai hikoilla ja pyöriä sängyssä aamuyöhön, miettien kaikkia elämän tosiasioita ja aamulla vätsytti iha hirviästi. Päihteetön keskiviikko tuli vietettyy täälänniin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1235173Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303688No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241564- 411560
- 231451
- 141312
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv301299- 281251