Raitis keskiviikko tänään.
Vastaukset 9
- juoppotrolli
raittiina tänään
Vain kahvia ja muita virvokkeita ilman alkoholia.
- Hamara
On joo.
- vanemoinen
Myönnetään, että tänäänkin on alkanut iloinen ja raitis päivä, ja on suuri vaara, että jatkuukin!
- Oolofi
Elämää nimittäin. Oon kyllästynyt nimittäin kaikenmaailman pillereiden popsimisiin, reseptien uusimiseen/kerjäämiseen, kaljan litkimiseen ja siihen että siihen saakelin kaljaan menee kaikki rahatkin. Ja oon myös kyllästynyt niihin ''fiboihin'' ja oloihin'' joita viime aikoina oon saanut sekakäytön takia. Jos mun naapuri dokaa, niin ei mun silti tarvii dokaa.
Jos olo tulee tarpeeksi pahaksi, niin menee sitten hoitoon, muttei yritä vaan lääkitä itteään kaljalla. Se on jännä juttu, miten sitä kunnon kaljasieppo(puhun itestäni) ei raaski ostaa edes ruokaa, jos on vähän rahaa ja pitää vaan saada kaljaa, joka menee etusijalle. Mutta sitten sitä vasta kusinen olo onkin, kun on kaikki loppu. Ei latin latia, ei huikan huikkaa, ei tupakin tupakkaa, ei mielenrauhaa, on vaan niitä ''oloja''.
Prkl, musta tuntuu että olen viimeinkin tulossa järkiini. Päivä kerrallaan kuitenkin. - Saniliina
Raitis keskiviikko tänään. Eikä edes ole tuottanut vaikeuksia. Ehkä minäkin olen tullut järkiini, kuten Oolofikin totesi tulleensa.
- johnny boy
ai että vielä huominen ja sitten alkaisi vapaat.
yksi hyvä asia tässä raittius hommassa on se että saa unenpäästä kiinni, nukahtaa. iltakaljojen jälkeen sai hikoilla ja pyöriä sängyssä aamuyöhön, miettien kaikkia elämän tosiasioita ja aamulla vätsytti iha hirviästi. Päihteetön keskiviikko tuli vietettyy täälänniin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2052029
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,481186Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te1741082- 81976
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56861- 69772
- 100772
Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?77737Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.338677- 26661