kaksi kaksosta

ninnuwii

onko kenelläkään samanlaista tilannetta??

minä ja avopuolisoni olemme molemmat täysin kaksosen malli esimerkkejä. kunnon jääräpäitä eikä kumpikaan halua antaa periksi. Onko kukaan koskaan ollut tällaisessa suhteessa ja miten onnistui?

Kaikki luulevat meidän aina olevan toistemme kurkussa kiinni ja lyövät jopa vetoa suhteemme päättymis ajankohdasta. Oikeasti kumpikaan ei vain halua antaa periksi oli sitten kysymyksessä kuinka pieni asia tahansa aina pitää saada pieni väittely aikaan.. Olemme puhuneet tästä ja oikeastaan kumpikin nautimme siitä, mutta on se pidemmään päälle raskasta.

Kaikkilla on hyvät hetkensä niin myös meillä, mieheni on romantikko enemmän kuin minä ja saattaa herättää minut aamuyöstä katselemaan auringon nousua.

Joskus tämä ikuinen jääräpäisyys on liikaa, kun haluan oikeasti tahtoni läpi mieheni ajattelee samoin, vaikka tämä on harvinaista huutaminen voi jatkua tunteja ja aamulla hävettää kun on yö huudettu eikä kukaan ole saanut nukuttua takiamme, myös äkkipikaisuus koettelee suhdettamme, teemme salamana päätöksiä välttämättä ilmoittamatta toisillemme.

Olemme kaikesta tästä huolimatta onnellisia yhdessä vaikka suhde on vaikea ja me molemmat vaikeita persoonia..

kellään samanlaisia kokemuksia?

3

807

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vika

      Tällainen suhde on niin vaikean ihana,jos jaksat,siitä vaan!

    • Mielestäni mahdoton yhtälö

      Moi. Itse olen 50 vuotta elänyt kaksosnaikkosena, kokemusta on sillee, et sattumalta mun sisko on kaksonen, arvaa, montako tulista taistelua on väh. 2 x kk, suututan siskon, "Jos ei ole muutakaan tekemistä", kun hän taas osaa tään vittuilemis-hiljaisuus-psykologian puhelimessa. Monta kertaa olen uhannut mielessäni, et ton ämmän kun sais kilon palasina jolleen joulukinkuks. Mut asiaan, tunnen kaksikin kaksosmiestä, suhdetta piti vääntää,ei onnistunut.Ilmiselvästi luki mun ajatukset jo äänensävystä, joka on aika hyvä taito, keplotteli ja väisteli kysymykseen vastausta, ei ainakaan mun kanssa onnannut. Härkämies oli kaikkein kauhein,aika lähellä, valitettavasti omaa luonnettani. Vuosi melkein onnistui ns.lähemmin(??) ja nyt ollaan pelkästään kamuja. Mut kaksonen mies ja kaksonen nainen?? Ei ainakaan mulla synkannut. Nyt löysin ihastuttavan luonnollisen skorpionimiehen, kovasti vetää tämän miehen energiat vaakatasoon, siinäpä taas kaksosnaiselle haastetta--!

    • anne24

      hei, minä seurustelen kaksosmiehen kanssa ja näemme vkl.olemme kumpikin kuitenkin luonteeltamme erillaisia, hän on koti ihminen minä en , mutta hyvin tulemme keskenämme, ei ole mitäänkummempaa, jatkakaa vaan yhdessä oloa jos vain pidätte toisistanne , kaksoset kyllä pärjäävät

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      296
      3058
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      217
      1930
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1582
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1370
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      79
      1251
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      266
      1188
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1052
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1041
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      981
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      144
      847
    Aihe