Eikös syys / lokakuu ole vielä sadekausi ? Sataako paljon ? Ja onko silloin hyttysiä enemmän kuin esim: talvikautena ? Riittävätkö perus rokotukset ? Olemme menossa lokakuun alussa eka kertaa paikkana siis Hua Hin.
Hua Hin syys / lokakuu
7
1901
Vastaukset
- löytyy
kaikki tarpeellinen tieto.
Silloin sataa kaikkein eniten. - Rapu
Tervetuloa kerhoon, me olemme aina olleet syys- ja lokakuussa Huassa ja ilmat on olleet hyvät. Jos sataa , sataa hetken kaatamalla ja sen jälkeen paistaa. Aina hyvä rusketus jos sitä haet. Tosin siellä on muutakin nähtävää kun itsensä paahtaminen altaalla tai rannalla. Älä usko mihinkään netin säätietoihin Hua on Thaimaan vähän sateisinta seutua sadekaudella, ei siellä todellakaan tule vettä paljon, eihän kunkkukaan viettäisi lomiaan siellä jos silloin sataisi kaatamalla. ( Yleensä Hän on siellä lomalla just sillon, tiedät sen siitä että armeijan laivat ovat lahdella partioimassa. Tosin Hän on aika huonossa kunnossa ollut, kun on ikää jo aika paljon, mutta kuningasperheen muut jäsenet ovat siellä heidän kesäpalatsissaan). Monen vuoden kokemus kyseisestä paikasta, ole huoleti ja nauti lomastasi, voin taata että aurinkoa riittää. Ps. Olemme menossa Huaan lokakuun 10 päivä 3 viikoa hotelli Hilton, Jo 8 kerta ja aina sama aika. Hyvät säät.
- Kuulla
Olemme (2aikuista) myös enskuussa lähdössä, tosin heti alussa ja ensikertalaisia thaimaanmatkaajia =) Olen myös ajatellut tuota sadekautta ja justiinsa kytännyt nettisääilmoituksia ja melkeen masentunut siitä että siellähän vain sataa =D
Ehkä törmäämme hotellissa, asutaan meinaa kanssa Hiltonissa!
Hauskaa matkaa ja varsinkin sitä odotusta!!! Olen itse iiiihan kauheessa matkakuumeessa! =D
- pire
Olemme menossa lokakuun puolenvälin jälkeen. Rokotuksista A-hepatiitti olisi hyvä olla. Kokemuksesta voin sanoa,ett jos on herkkä hyttysen pistoille, kannattaa kotona jo aloittaa allergialääkitys. Sivustolla rokote.fi tietoa rokotustarpeesta aasiassa. Hua Hiniin ei tarvitse malaria estolääkitystä.
Sateen takia meinasimme mennä johonkin muuhun lomakohteeseen. Aivan hyvin siellä voi välillä sataa,mutta yhtä hyvin aurinkokin paistaa.
Joten eikun hyvillä mielin lomalle! - raijaelise
meidän perhe ottaa mukaan sadevarusteet:kumpparit ja sadepuvut,on sitten kivempi kun ei kastu kun sitä vettä tulee olan takaa,ja suojaa ne iltaisin itikoiltakin kun kävelee esim. markkinoilla,tahtoo iltaisin olla itikoita ja sääkin viilenee sopivasti,ollaan aina samassa paikassa lomalla
- Viiriläinen
Laukussa aina kertakäyttöiset sadetakit ja jokaiselle omat sateenvarjot,ei paina paljoa mutta tarpeen joka reissulla.Siellä sataa tuhottomasti ja sitten on tosi likaista kun sadevedet tippuu katoksista alas linnunpaskoineen,siltä pitää suojautua,yök se inhottaa.ja kun jalat kastuu likaveteen,mitähän bakteereja siinä saa iholle,se mietityttää aina kun sataa,yleensä olenkin hotellin sisällä suurimman ajan,siten en kastu.
Tuktukitkin ryöstävät sateella turistit.
Otti viimeksi tavaratalosta Sofiteliin 500
- valtov
Ei sadetakeista ja kumppareista ole mitään hyötyä.
Vettä on kadulla välillä enemmän kuin mitä saappaissa on varsia :-) Jotkut jalkineet on silti hyvä olla sillä et tiedä mihin astut. Sateesta tai kastumisesta ei sinänsä ole mitän haittaa kun on niin lämmintä, joku muovipussi tms. on silti hyvä olla taskussa etei kamera, kännykkä jne. kastu.
Sateet ovat kuuroja , aurinko paistaa suurimman osan päivästä. Yöllä voi olla tosi komeita ukonilmoja. Perusrokotukset riittävät jos lasket Havriksin mukaan niihin. Kuvia Hua Hinista: http://www.saunalahti.fi/~vavauh/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as643202Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232974- 512862
- 562678
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582558Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532311Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 692088
- 452082