Ei ole tungosta
sydämeni sopukoissa
vaikka tilaa olisi
en väljyyttä nää
muistoja vaalin
herkistä ajoista
yhteisistä hetkistä
rakkauden retkistä
vain yksi -
sydämeni oven avannut
vain yhtä minä rakastan
Sinua
se olet sinä
vain sinua
jo nuoruus vuosilta
sinua minä rakastan.
Se olet sinä
13
467
Vastaukset
- laudi**
Tulivat silmiini runoasi lukiessani..
ja itketti..
Niin. Vain yksi..
kaunista luettavaa Sinulta :)...jälleen
*kiitos*Kauniit ovat sanasi
jos runo lukijaa koskettaa
on runo silloin saavuttanut lukijan.
Kiitos kuuluu sinulle !
- Muuan mies
Aina kun tuon kummullesi
kukan ja kumarrun itkuun.
Kun ikävä sinua koskettaa
syvimmältä.
Aina silloin tunnen kuin
sinun tutun kätesi poskellani.
Kuulisin sanasi:rakas,
minä olen sinussa.
Älä itke.Älä kannas surua.
Minä suutelen pois kyyneleesi.
Sinä olet minulle ikuisuus.
Minun ainoa rakkaus.
Ja vaikka siinä kummulla olen
yksin,tuntuu että hän on
täynnä minussa.Ja hän auttaa,
että jaksan elää.Jatkaa.
Joka kerta kummulla rakastun
häneen uudestaan.Jokainen uusi
rakkaus on elämän ihme.
Kiitos runostasi.
Ilman ylettömiä ihanuuksia,ne ei
tähän tilaan kertakaikkiaan sovi,
runosi osui minuun.Oli hyvä
runo.
Rakkauden todellisuutta.Kestävää rakkautta
vaikka kivikot
ja karikotkin käyneenä
silti palaten takaisin
ja huomaten, että
vain hän –
ainoastaan hän -
on se
jota sydämestään rakastaa.
Kiitos vastarunostasi…
Ikävän tunne
suru
rakkaan kosketus
ilo
nuo tunteet ovat meillä kaikilla
aina vain uudestaan ja uudestaan
niihin tarrautuen, niihin rakastuen
rakastaen häntä. elämää ja sen ihmeellisyyttä!
Runoosi - Kaunis sukupuolen
edustaja.
Ajattelen- mitä jos rakastuu jo hyvin
nuorena ensimmäisen kerran
ja saavutaan liiton satamaan.
Ja se kestää vuosikymmenet
kaiken.
Silloin voi sanoa jotain
todellista aitoutta
- kyllä se voi olla
mahdollista.
Tuo todella Ensi rakkaus
-henkinen että fyysinen.
Rakkaus - on se aika veitikka,kuin
luonto olisi sen jo
tähtiin kirjoittanut.
Se olet Sinä Diinaliin.Ruusu rintaasi.Rakkaus on kiva veitikka, sinä sen sanoit,
sen varmaan tähtiinkin on luonto kirjoittanut. :)
Ensirakkaus hmmm…
niinpä, niinkin voisi olla
mutta on kuitenkin melkein…
onko 16v vai 18v nuoria molemmilla iällä.
Vuosikymmeniä kestänyt
lapset, lapsenlapsetkin jo ehtinyt
kaiken ihanuuden kokenut
joskus reitiltäkin poikennut
kuitenkin rakkaus…
on aina kaiken kestänyt.
Kiitos ruususta Dolan. *hymy*diinaliin1 kirjoitti:
Rakkaus on kiva veitikka, sinä sen sanoit,
sen varmaan tähtiinkin on luonto kirjoittanut. :)
Ensirakkaus hmmm…
niinpä, niinkin voisi olla
mutta on kuitenkin melkein…
onko 16v vai 18v nuoria molemmilla iällä.
Vuosikymmeniä kestänyt
lapset, lapsenlapsetkin jo ehtinyt
kaiken ihanuuden kokenut
joskus reitiltäkin poikennut
kuitenkin rakkaus…
on aina kaiken kestänyt.
Kiitos ruususta Dolan. *hymy*Se on seikka,jota on nykyään
syytä kunnioittaa ja arvostaa.
Ja myös tavoittaa.
Minä otan ruususi
hymyillen vastaan
ja - Kiitän Sinua.
Nuku levollinen yö.
- tomppa2006
...riittää, ei tarvita enempää...
Pidän tavasti kirjoittaa, selkeää ja ytimekästä! Tykkäsin runostasi.Yksikin rakkaus voi riittää
ollakseen onnellinen
pitkä kestävä rakkaus
siihen voi olla tyytyväinen.
Kiitos tomppa jos tykkäsit. :)
- lindalinda1
on tilaa vain yhdelle kerrallaan.
Rakkaus voi loppua omaan mahdottomuuteensa, tai
sitten Luoja ottaa toisen rinnalta pois. Silloin
jää jäljelle vain muistot, joita vaalia. Mutta
sydän on valmis vastaanottamaan uuden rakkauden,
silti se säilyttää ikuisuuteen sen ensimmäisen.
Runosi on kaunis, elämänmakuinen niin kuin ne
yleensäkin kirjoittaminasi ovat Diinuskainen.että sydämessä on tilaa
vain yhdelle rakkaudelle kerrallaan
ja toki rakkaus voi loppua myös
omaan mahdottomuuteensa
kuin myös sydän pystyy
vastaanottamaan uuden rakkauden
tarvitsematta poistaa
edellisen rakkauden muistoja.
Meillä jokaisella on erilaisia tilanteita
on mahdollista
että yksi rakkaus kulkee läpi elämän
jollain toisella taas
on useampi rakkaus
jokainen voimakkaita omalla sarallaan.
Kiitos sanoistasi Lindalein. :)
- runo64-1
..sydämessäsi voikaan
olla tungosta kun "tytönhupakkona"
ollessasi tuli se joka sydämesi täytti
pullolleen,
laitoja ja ääriä myöten täyteen.
ikuisen rakkauden runo!!!
hyvän mielen tuova runo!!!
hyvä diinaliin!!!ilon tuoja, niin hauska oli kommenttisi runooni. :)
Niinpä, ei voi olla tungosta sydämessä, kun jo
tytönhupakkona, nuorena rakastuin, vaikka…
on sydämessä tilaa kahdelle mummin mussukalle.
He ovat kyllä tällä hetkellä aika kokonaisvaltaisesti
valloittaneet sydämeni, ihan oikeasti.
Runon kuitenkin halusin tehdä aikuisten rakkaudesta. :)
Kiitos vierailustasi. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1861850
- 1121016
- 97912
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20717- 52684
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174536Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä28534Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;199473
