Moikka!
Olen ystäväni kanssa lähdössä talvella parin kuukauden reissulle akselille thaimaa-malesia-singapore-australia ja uusi seelanti.
Nyt haluaisimme kokeneilta reissaajilta neuvoja miten hoitaa matkalla raha-asiat. Oletteko verkkopankin avulla siirrelleet rahaa käyttö-/korttitilille ja entä jos avainlukulista tai pankkikortti katoaa reissussa? Miten kortin sulkemisen jälkeen kannattaa toimia?
Reissulle kun tarvitaan jonkin kokoinen nippu tuohta niin ei sitä viitsisi siellä taskussa pitää.... :D
Kiitos niille jotka neuvovat! :)))
Muutkin käytännön neuvot ovat enemmän kuin tervetulleita!
Rahan käyttö reissussa
Reppunen
1
465
Vastaukset
Kannattaa ottaa huomioon, että Sampopankin nykyinen verkkopankki ei välttämättä toimi miltä tahansa tietokoneelta, kun se vaatii, että koneeseen ladataan ensin heidän java-ohjelmansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 317028
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04708- 623939
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292968Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon362913Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452566Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262515- 401863
- 261845
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731777