hei, itse nyt 22 vuotias ja psori ollu nyt vuoden. Kysynkin teiltä jolla on pisarapsori,että onko se muuttunut myöhemmin ns. pahemmaksi eli läiskäpsoriksi? Tätä pelkään eniten :( Pisarapsori on hyvin poissa valohoidolla, päänahka lääkkeillä ja hilseshamppoolla, taivepsori pysyy pois rasvalla mitä on määrätty ja voi vain hymyillä :) Ainoa huoleni on, että tämä tästä vielä pahentuisi :( muutenkin on kilpirauhasen vajaatoimintaa ja burn outtia ilmassa, läiskäpsori olisi henkisesti liikaa..
kokemuksia ja kysymyksiä
5
1555
Vastaukset
- säälimätön terve
Kyllä saat sen ja 100 muuta paskaa viel lisäksi.
- harmittaa
Aika huono provo aikasemmin, eikö kukaan osaa vastata? Tietääkö kukaan missä olisi hyvä psoriasiskeskustelu internetissä?
- näitä keskusteluja
taida monessakaan paikassa olla. yksi olisi tuo psoriliiton forumi http://www.psori.fi/index.php
- kaisaeee
en ole mikään asiantuntija mutta muistaakseni olen jostain lukenut että on harvinaisempaa että pisarapsori muuttuisi läiskäpsoriksi. yleensä kai se on niin että jos on jo läiskiä, pisara voi tulla vielä kaupan päälle. vaikka on varmaan turha sanoa mutta yritä olla stressaamatta psoriasioista. se kai on melkein paras lääke, auringon ohella.
on tylsää kun ei löydy (ainakaan suomeksi) kunnon keskustelua, varsinkaan kesäisin. muistaakseni tämäkin palsta on ollut edes vähän vilkkaampi talvisin. silloin kun psorikin vaivaa enemmän.- harmittaa
Kiitos kaisaeee, Tämä psori stressistä alkoi, piti ihan ammattikorkeakoulu pistää tauolle, kun psorinkin sain. Nyt sitten burn out sairaslomalla tä mä kesä :( Stressi on inhottava asia, joka seuraa päivittäin. Ehkä kun ikää tulee lisää, osaan rentoutua enemmän. :)
tsemppiä kaikille psorilaisille, Toiv. Psori ei hallitse meitä vaan me sitä, talvellakin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569