kokemuksia ja kysymyksiä

harmittaa

hei, itse nyt 22 vuotias ja psori ollu nyt vuoden. Kysynkin teiltä jolla on pisarapsori,että onko se muuttunut myöhemmin ns. pahemmaksi eli läiskäpsoriksi? Tätä pelkään eniten :( Pisarapsori on hyvin poissa valohoidolla, päänahka lääkkeillä ja hilseshamppoolla, taivepsori pysyy pois rasvalla mitä on määrätty ja voi vain hymyillä :) Ainoa huoleni on, että tämä tästä vielä pahentuisi :( muutenkin on kilpirauhasen vajaatoimintaa ja burn outtia ilmassa, läiskäpsori olisi henkisesti liikaa..

5

1596

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • säälimätön terve

Kyllä saat sen ja 100 muuta paskaa viel lisäksi.

• harmittaa

Aika huono provo aikasemmin, eikö kukaan osaa vastata? Tietääkö kukaan missä olisi hyvä psoriasiskeskustelu internetissä?

• kaisaeee

en ole mikään asiantuntija mutta muistaakseni olen jostain lukenut että on harvinaisempaa että pisarapsori muuttuisi läiskäpsoriksi. yleensä kai se on niin että jos on jo läiskiä, pisara voi tulla vielä kaupan päälle. vaikka on varmaan turha sanoa mutta yritä olla stressaamatta psoriasioista. se kai on melkein paras lääke, auringon ohella.

on tylsää kun ei löydy (ainakaan suomeksi) kunnon keskustelua, varsinkaan kesäisin. muistaakseni tämäkin palsta on ollut edes vähän vilkkaampi talvisin. silloin kun psorikin vaivaa enemmän.

• harmittaa

Kiitos kaisaeee, Tämä psori stressistä alkoi, piti ihan ammattikorkeakoulu pistää tauolle, kun psorinkin sain. Nyt sitten burn out sairaslomalla tä mä kesä :( Stressi on inhottava asia, joka seuraa päivittäin. Ehkä kun ikää tulee lisää, osaan rentoutua enemmän. :)

tsemppiä kaikille psorilaisille, Toiv. Psori ei hallitse meitä vaan me sitä, talvellakin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      160
      2720
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      201
      1997
    3. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1736
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1648
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1461
    6. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      42
      1457
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      78
      1143
    8. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1060
    9. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1019
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      193
      976
    Aihe