KATKERA

matonna

Oli kesä ilta ja kävelimme ystävättäreni kanssa kylän halki ja näin auton ajavan ohi ja siellä oli joku mies josta tiesin kaikkea mahdollista... enimmillään negatiivisia asioita. Netissä hän otti minuun yhteyttä ja pyysi numeroani ja aloimme olla ystäviä, hän oli todella mukava enkä voinut uskoa mitä hänestä puhuttiin. Hän oli herkkä mies, tavalaan taiteilija sielu joka kosketti minua niin syvästi että olin pakahtua rakkaudesta häneen! Eräänä iltana hän sanoi pitävänsä minusta enemmän kuin vain ihastumisen tasolla ja todella ihastumisen tavalla... kaikki oli niin sekaisin.
Loppujen lopuksi sain hänen tyttöystävänsä niskaani ja hänen ystävänsä enkä tiennyt mistä oli kyse kunnes ystäväni sanoi nähneensä heidät yhdessä, mutta ei ollut varma. Viikonlopun olin kotona kun en kulkenut baareissa, niinseuraavana päivänä tuli pelkkä viesti "olen pahoillani kaikesta pahasta mitä sulle aiheutin".... Jaa!

No ei siinä mitään.. he menivät exänsä kanssa yhteen ja minä jäin rannalle ruikuttamaan, enkä voinut uskoa sitä, vihasin heitä niin ankarasti mutta kuten sanotaan viha ja rakkaus kulkevat käsi kädessä. Vuoteen en puhunut hänelle, kunnes he erosivat ja hän paöasi elämääni ja olimme taas ns. "onnellisia" mutta hän petti taas ja petti myös kolmannen kerran... joten jos ymmärrätte kuinka suuri oli katkeruuskertoimeni siihen aikaan!! Mutta nyt olen päässyt yli ja olen vieläkin sinkku koska miehiin ei voi luottaa, ikävä fakta.

2

587

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vanha paavo--------_____

      luulen että sä olet aika nuori. eikö vain.
      säästä tätä kirjoituksesi.
      ja lue se kun olet vanhempi.
      silloin sua ehkä jo naurattaa.
      en sano että tekstisi on mitenkään "naurettava",
      mutta siitä vain paistaa se läpi että olet nuori.
      (ja naivius)
      me kaikki syyllistytään siihen joskus.

      kyllä sä miehiin voit vielä luottaa.
      ja se on myös fakta ettei niihin aina voi luottaa..

      • matonna

        Olenhan minä aikanuori... Mutta kolmevuotta vanhempi kuin siihen aikaan. Itseasiassa minua on naurattanut jo melko kauan tämä sama lätinä mutta ajattelin jakaa sen täällä muillekkin, jotka ovat kokeneet tämän "karmean katkeruuden" tunteen :D
        Ihminen on ihminen ja jokainen tekee omat virheensä.. (et varmaan halunnut viestiä asiaa näin mutta näin haluan sen ymmärtää.. Heh)
        Tulen varmastikkin luottamaan miehiin kun rakkaus osuu kohdalle mutta varmasti tulen saamaan ÄLYTTÖMIÄ mustasukkaisuus kohtauksia.
        Mutta elämä tuo sen mitä se on tuodakseen ja sillä sipuli :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5454
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2416
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1947
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      47
      1658
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1581
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1378
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1287
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1259
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1229
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe