Onko kenelläkään kokemusta Puotilan pvkodeista?Olemme suunnittelemassa muuttoa Puotilaan ja kun olen nyt selvittänyt pvkotitilannetta vaikuttaa että alueella on kaksi pvkotia joissa molemmissa on 100 lasta! Kauhea määrä. Puotila ja Viikinki. Onko kenelläkään kokemusta? Onko paljon maahanmuuttajalapsia?
Puotilan pvkodit Helsinki
4
3952
Vastaukset
- s87
Valitettavasti olen työskennellyt vain ruotsinkielisissä päiväkodeissa tällä alueella, mutta Viikingistä voisin sanoa pari sanaa kun se nyt on tuossa naapurissa :) Tosin sehän ei kerro koko totuutta, enhän ole käynyt sisällä Viikingissä.
Mutta aamuisin tai iltapäivisin kun olen seissyt tarhaa vastapäätä odottamassa bussia on lasten leikki ollut hyvin rauhallista ja hoitajatkin vaikuttavat iloisilta ja rauhallisilta. Eli MINÄ en ole ainakaan nähnyt mitään remu-meininkiä ulko-leikeissä.
Päiväkoti on omakotitalo-alueella eli ihan hyvällä paikalla. Maahanmuuttajalapsista en osaa sanoa,nyt ei ainakaan muistu mieleen että olisin heitä pahemmin pihalla nähnyt. Leluja lapsilla on mutta keinut ja liukumäet ovat aika vähäisiä mielestäni, mutta kyllä niillä hyvin pärjää.
Minä uskaltaisin laittaa lapseni Viikinkiin näkemäni perusteella, mutta tiedä häntä sitten millaista se arki siellä sitten oikeesti on..
Puotilasta en tiedä mitään. - mitä pahaa
niissä maahanmuuttajalapsissa sitten on. antaa sinunkin naperollesi perspektiiviä ja laajempaa käsitystä maailmasta kuin itsellesi on tarjottu (ilmiselvästi). sääli.
- saysay
Maahanmuuttajalapsissa ei ole mitään pahaa ja itse vedät oudot johtopäätökset asettamalleni kysymykselle. Olen asunut Afrikassa ja Aasiassa useita vuosia joten eiköhän piirit ja ajatukset ole pieniä sinun pääkopassasi. Hoh hoijaa...
- Anonyymi
Hei, olisiko kellään nyt ajankohtaista tietoa tai kokemusta päiväkoti viikingistä tai päiväkoti puotilasta ?
Olisi ihana kuulla kaikki risut ja ruusut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367639Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361893Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251870- 911613
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791535Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104978- 49910
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28810Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4769- 32764