Onko kenelläkään kokemusta Puotilan pvkodeista?Olemme suunnittelemassa muuttoa Puotilaan ja kun olen nyt selvittänyt pvkotitilannetta vaikuttaa että alueella on kaksi pvkotia joissa molemmissa on 100 lasta! Kauhea määrä. Puotila ja Viikinki. Onko kenelläkään kokemusta? Onko paljon maahanmuuttajalapsia?
Puotilan pvkodit Helsinki
4
4324
Vastaukset
- s87
Valitettavasti olen työskennellyt vain ruotsinkielisissä päiväkodeissa tällä alueella, mutta Viikingistä voisin sanoa pari sanaa kun se nyt on tuossa naapurissa :) Tosin sehän ei kerro koko totuutta, enhän ole käynyt sisällä Viikingissä.
Mutta aamuisin tai iltapäivisin kun olen seissyt tarhaa vastapäätä odottamassa bussia on lasten leikki ollut hyvin rauhallista ja hoitajatkin vaikuttavat iloisilta ja rauhallisilta. Eli MINÄ en ole ainakaan nähnyt mitään remu-meininkiä ulko-leikeissä.
Päiväkoti on omakotitalo-alueella eli ihan hyvällä paikalla. Maahanmuuttajalapsista en osaa sanoa,nyt ei ainakaan muistu mieleen että olisin heitä pahemmin pihalla nähnyt. Leluja lapsilla on mutta keinut ja liukumäet ovat aika vähäisiä mielestäni, mutta kyllä niillä hyvin pärjää.
Minä uskaltaisin laittaa lapseni Viikinkiin näkemäni perusteella, mutta tiedä häntä sitten millaista se arki siellä sitten oikeesti on..
Puotilasta en tiedä mitään. - mitä pahaa
niissä maahanmuuttajalapsissa sitten on. antaa sinunkin naperollesi perspektiiviä ja laajempaa käsitystä maailmasta kuin itsellesi on tarjottu (ilmiselvästi). sääli.
- saysay
Maahanmuuttajalapsissa ei ole mitään pahaa ja itse vedät oudot johtopäätökset asettamalleni kysymykselle. Olen asunut Afrikassa ja Aasiassa useita vuosia joten eiköhän piirit ja ajatukset ole pieniä sinun pääkopassasi. Hoh hoijaa...
- Anonyymi
Hei, olisiko kellään nyt ajankohtaista tietoa tai kokemusta päiväkoti viikingistä tai päiväkoti puotilasta ?
Olisi ihana kuulla kaikki risut ja ruusut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.374503- 511946
Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151629Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2521621Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2561578Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ891140Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain481113Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331097- 671063
Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2671061