Leikkaa itse hiukset

juippie

Oman tukkansa leikkaaminen on yllättävän helppoo. Naurattaa että tuollaisestakin hommasta rohkenee parturit kyniä 20-30 euroa. Sitäpaitsi saa juuri sellaisen voguen kuin itse haluaa.

5

1481

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • helvetillisiä

      ideoita oikein satelee, mistä keksitkin...mene töihin!

      • mutta...

        On tuossa vinkissä silti ideaa.

        Kampaajalla käynti ei tunnetusti ole edullista etenkään naisihmisille, ja jos haluaa ylläpitää jonkinlaista kampausta, niin siellä täytynee kulkea jokseenkin säännöllisesti.

        En leikkaa hiuksiani *itse*, mutta onneksi äiti on kiltti ja leikkaa jos hoksaan sitä pyytää käydessäni. Samaten vanhempani leikkaavat toistensa hiukset.

        Ja jos haluaisi vaihtaa tyyliä enemmän, niin eikös lehdissä haeta aina välillä hiusmalleja. ;) Sieltä muodonmuutos ilmaiseksi.


      • Kauhistus!
        mutta... kirjoitti:

        On tuossa vinkissä silti ideaa.

        Kampaajalla käynti ei tunnetusti ole edullista etenkään naisihmisille, ja jos haluaa ylläpitää jonkinlaista kampausta, niin siellä täytynee kulkea jokseenkin säännöllisesti.

        En leikkaa hiuksiani *itse*, mutta onneksi äiti on kiltti ja leikkaa jos hoksaan sitä pyytää käydessäni. Samaten vanhempani leikkaavat toistensa hiukset.

        Ja jos haluaisi vaihtaa tyyliä enemmän, niin eikös lehdissä haeta aina välillä hiusmalleja. ;) Sieltä muodonmuutos ilmaiseksi.

        No ne hiusmalli jutut on kyllä tosi hurjia ei sitä kannata kokeilla ellei ole valmis vihreä pinkkiin, kaljuja kohtia, siiliä, siellätäällä pitkiä, irokeesi. Ja siinä et itse voi sanoa mitään sinun täytyy olla valmis mihin vain.


      • hiusten jakauksesta
        Kauhistus! kirjoitti:

        No ne hiusmalli jutut on kyllä tosi hurjia ei sitä kannata kokeilla ellei ole valmis vihreä pinkkiin, kaljuja kohtia, siiliä, siellätäällä pitkiä, irokeesi. Ja siinä et itse voi sanoa mitään sinun täytyy olla valmis mihin vain.

        Sinäns ihan oookoo ehdotus, itse käyn kampaajalla.
        Tosin malli on aikaa kestävä ja siinä välillä leikkaan itse etuhiukseni,kyllä se kerran kärsii leikata ja saa taas lisäaikaa.
        Noin kolmen kuukauden välein käyn ja kyllä se sen kaksikymmentä aina maksaa.

        Niin, tuosta mallin valinnasta!
        Olin aikoinani ihan uudessa kampaamossa ja olihan se aikamoinen härveli koko putiikki.
        Ihan uusi ja pöllönä en sitten ollenkaan tutustunut hinnastoon.
        Noh, kauhea lasku tuli ja sitä siinä hämmästelin ja pyysin selontekoa mistä se hinta nyt oikein muodostuikaan ja sain sen.

        Kysyin siltä kampaajalta mielipidettä hiusten jakauksesta jne. Kampaaja selitti kyllä sen ehdotukseni minulle sopivan ja vielä lisäsi omasta päästää sen pituuden.

        Mutta, sen hiusten jakauksen määrittäminen oli sen laskun mukaan suunnitellut se kampaaja itse ja siitä tuli maksu erikseen. Vaikka itse ehdotin.
        Hinnastossa luki kyllä selvästi että mallin suunittelusta menee hinta, mutta kun sen itse suunnittelin että siitäkin sain sitten maksaa!


    • on tiedossa akikilla täysjä...

      taviksilla. 15v itseleikattuna. 45e kahteen koneeseen. 4-3 parturia eläissäni. mikä on säästö?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8336
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2539
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1929
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1664
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe