Kysymys?

Jos lada olisi auto, niin mikä auto se olisi?

10

388

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se olisi

      ja hyvä siihen tarkoitukseen

      • Että latoko?

        Onko ladasta edes kulkuneuvoksi? Minun kokemuksieni mukaan se ei ole oikein sopiva edes siihen. Kyllä sillä yleensä pääsee sinne minne on menossa ja aika usein myös takaisin, mutta silti sen epäluotettavuus on niin suuri, että ei sitä voi kulkuneuvoksi kutsua. Jonkinlainen harrasteluväline jolla voi myös siirtyä paikasta toiseen mikäli perillepääsyn luotettavuudesta voidaan tinkiä.

        Omakohtainen kokemus 80-luvulta kun poika päätti syntyä viikon myöhässä ja tuli keskellä kauneinta kesäyötä lähtö laitokselle. Puolivuotta vanha Siperian Seisoja oli pihassa tankattuna ja kaikin puolin kunnossa, mutta ei inahtanutkaan kun piti lähteä. Naapurin 60-luvun kupla pelasi niin kun pitikin ja ehdittiin ajoissa vaikka tarkalle meni.
        Seuraavana aamuna Se Paska kyllä starttasi ihan kun pitikin. Silloin ajoin ladalla toistaiseksi viimeistä kertaa, suoraan VAG:lle. Poika pääsi telakalta kotiin kunnon kyydillä.


      • Poikien syntyessä
        Että latoko? kirjoitti:

        Onko ladasta edes kulkuneuvoksi? Minun kokemuksieni mukaan se ei ole oikein sopiva edes siihen. Kyllä sillä yleensä pääsee sinne minne on menossa ja aika usein myös takaisin, mutta silti sen epäluotettavuus on niin suuri, että ei sitä voi kulkuneuvoksi kutsua. Jonkinlainen harrasteluväline jolla voi myös siirtyä paikasta toiseen mikäli perillepääsyn luotettavuudesta voidaan tinkiä.

        Omakohtainen kokemus 80-luvulta kun poika päätti syntyä viikon myöhässä ja tuli keskellä kauneinta kesäyötä lähtö laitokselle. Puolivuotta vanha Siperian Seisoja oli pihassa tankattuna ja kaikin puolin kunnossa, mutta ei inahtanutkaan kun piti lähteä. Naapurin 60-luvun kupla pelasi niin kun pitikin ja ehdittiin ajoissa vaikka tarkalle meni.
        Seuraavana aamuna Se Paska kyllä starttasi ihan kun pitikin. Silloin ajoin ladalla toistaiseksi viimeistä kertaa, suoraan VAG:lle. Poika pääsi telakalta kotiin kunnon kyydillä.

        Mulla oli silloin 1980 Saab 9000 ems kokeiltavana, ja se ei lähtenyt käyntiin, ei kun akka taksiin ja telakalle. Ja terve poikahan sieltä tuli, eikä Saabismi joka ainakin tuolloin oli kuulemma vakava sairaus tarttunut isään eikä poikaan, terveitä miehiä muutenkin ollaan, koska meillä molemmilla on välistä pahanlaatuinen autokuume akkojen harmiksi. Ensimmäiseksi autoksi poika sitten omillaan osti Ladan sen pyöreälamppuisen, ja sehän vaan pelitti monta vuotta. Nyttemmin ajelee Bemulla. Itse toimin aikonani Ladakauppiaana, ja niissä oli hyviä ja huonoja yksilöitä. Joskus pappa toi vaihtoon paremman vuoden ikäisen Latukan, kuin sai uudesta mukaansa. Ei siitä sen jälkeen meille perheautoa tullut.


      • Olikohan vaan
        Poikien syntyessä kirjoitti:

        Mulla oli silloin 1980 Saab 9000 ems kokeiltavana, ja se ei lähtenyt käyntiin, ei kun akka taksiin ja telakalle. Ja terve poikahan sieltä tuli, eikä Saabismi joka ainakin tuolloin oli kuulemma vakava sairaus tarttunut isään eikä poikaan, terveitä miehiä muutenkin ollaan, koska meillä molemmilla on välistä pahanlaatuinen autokuume akkojen harmiksi. Ensimmäiseksi autoksi poika sitten omillaan osti Ladan sen pyöreälamppuisen, ja sehän vaan pelitti monta vuotta. Nyttemmin ajelee Bemulla. Itse toimin aikonani Ladakauppiaana, ja niissä oli hyviä ja huonoja yksilöitä. Joskus pappa toi vaihtoon paremman vuoden ikäisen Latukan, kuin sai uudesta mukaansa. Ei siitä sen jälkeen meille perheautoa tullut.

        Lieneekö tarinassasi perää edes siteeksi. Saab 9000 ems:ää ei ole ikinä ollutkaan, ei ainakaan vielä vuonna 1980. Enkä tarkoitit Saab 900-mallia, mikä ymmärrettävä kirjoitusvirhe olisikin.

        Mutta että olet toiminut Lada kauppiaana on suhteellisen uskomaton väite. Kauppias on henkilö joka omistaa kaupan. Ja ladaa ei Suomessa ole myyneet muut kun Konela ja Delta. Omistitko jommankumman näistä yrityksistä?

        Jos tarkoitit olleesi lada-myyjänä, niin luulisi sinun tietävän oletko todella ollut kauppias vaiko vain myyjä


      • ja myyjänä
        Poikien syntyessä kirjoitti:

        Mulla oli silloin 1980 Saab 9000 ems kokeiltavana, ja se ei lähtenyt käyntiin, ei kun akka taksiin ja telakalle. Ja terve poikahan sieltä tuli, eikä Saabismi joka ainakin tuolloin oli kuulemma vakava sairaus tarttunut isään eikä poikaan, terveitä miehiä muutenkin ollaan, koska meillä molemmilla on välistä pahanlaatuinen autokuume akkojen harmiksi. Ensimmäiseksi autoksi poika sitten omillaan osti Ladan sen pyöreälamppuisen, ja sehän vaan pelitti monta vuotta. Nyttemmin ajelee Bemulla. Itse toimin aikonani Ladakauppiaana, ja niissä oli hyviä ja huonoja yksilöitä. Joskus pappa toi vaihtoon paremman vuoden ikäisen Latukan, kuin sai uudesta mukaansa. Ei siitä sen jälkeen meille perheautoa tullut.

        oletko nyt tyytyväinen.


    • tietysti

      Mosse. Jaa mutta eihän sekään mikään oikea auto ole.

    • antai

      jos ja kun , taistos on erittäin tyhmä.niin kuinka tyhmä voi olla.noin tyhmä kun tollasia kirjoittelee.

    • se olisi

      No tietenkin se olisi Fiat 126 vm. -64.
      Mutta kun ei ole.

    • tunnistaja

      Työtävieroksuva verenimijä joka elää työläisen selkänahassa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      332
      2858
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      105
      2140
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1620
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1154
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1032
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      993
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      950
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      148
      924
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      842
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      754
    Aihe