Rengaslasista

muilla vastaavia kokemuksia ?

Ostin Rengaslasi Oy itäväylän kupeesta uudet

ATP 17"x7" ja Good Year Exellence 225/45 Zr 17

Asennutyöt vaativat 135 grammaa tasapainoja renkaaseen, joka ravistaa eniten.

Tuolla painomäärällä saa jo isommankin pystyheiton
korjattua (tasap.koneessa).

Ajaminen taas on asia erikseen.
Asennuksen jälkeisenä aamuna menin takaisin, ja
korjasivat työnsä. (Ei paljoa auttanut).

Hyvä puoli on ettei paljoa tule ohiteltua (EDES REKKOJA) kun ravistus alkaa siinä 80-90 nurkilla,
ja 120 nopeudessa ei paljoa viitsi pitää ratista kiinni.

Onneksi on kaksi autoa, joista toinen on luonnollisesta syystä kaupunkiauto.....


EN TODELLAKAAN VOI SUOSITELLA Ko. PULJUA


Toisessa rengas liikkeessä asiaa tiedustelin,
sanoivat että saattaa olla ettei ko. rengas vain yksinkertaisesti sovi sille vanteelle...

37

9866

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • apua

      kuluttajasuojaihmisiltä.

      Jos tuote on viallinen niin sinulla on oikeus saada virheetön tilalle.

      Hopoti hop ja nyt liikkeelle ja ja vaadit oikeuksiasi.

      Täällä on turha itkeä.

      • Anonyymi

        Juuri niin 😁😁😁😁👍👍


    • En asioi Rengaslasissa

      Jos kerran vikaa on jo yritetty korjata ja ilman kunnollista tulosta, niin lienee syytä pyytää/vaatia uusi vanne tai rengas viallisen tilalle. Uusilla tuotteilla on takuu, joten asian ei pitäisi olla ongelma edes Rengaslasille.

      Tuli mieleen lasinvaihtoepisodi vuosien takaa. Tilasin ajan tuulilasin vaihtoon ja sainkin sen haluamani päivänä klo. 14.00. Ajoin paikan päälle, ilmoittauduin ja odottelin tovin.

      Sen jälkeen odottelin toisenkin tovin. Puolen tunnin päästä sanoin, että aika oli klo. 14.00 ja koskahan saisi lasin vaihdettua. Korjaamohäiskän puheesta ei saanut oikein tolkkua, joten odottelin lisää.

      Kyselin taas varovasti puolen tunnin päästä, että jokohan olisi aika. Samaa muminaa taas, mutta sain sen verran selvää, selvää että on kiire. Niin oli minullakin, mutta se ei kiinnostanut korjaamohäiskää

      Kun vielä parin tunnin päästäkään ei lasi ollut vaihdettu, päätin lähteä vittuun koko paikasta. Jätin kyllä lähtiessäni varsin tuliset terveiset paikan toiminnasta. Sen koomin en ole kussutkaan Rengaslasin suuntaan.

    • se on

      kuules kun renkaassa on pysty heittoa niin sitä ei kyllä painottamalla pois saa vaikka pistäis500g rengasta pitää yrittää kääntää vanteella ja jos ei auta on rengas vaihdettava

      • Rengaslasi Oy

        ON päässyt KULUTTAJARIITALAUTAKUNNAN MUSTALLE LISTALLE


        HS 25.11 sivu D2



        LoL


      • minä vain

        olisko ollut harjoittelija/kesätyöläinen vai muuten vain kokematon asentaja?

        renkaan todellakin saa tasapainoitettua väärin, varsinkin jos on vanha kone ja vähän kolhuinen vanne tai rengas epätasapainoinen niin kone voi pyytää joka kerran jälkeen lisää painoja, kun sitä testaa.

        kyseisestä ongelmasta kokenut asentaja selviää painoja siirtelemällä, eikä lisäämällä niitä monta kiloa, joskus tosin painoja pitää laittaa muutama eri puolille.

        voi tosin olla että renkaan rungossa/vanteessa paha heitto.


      • paikallinen

        Nyt on asiakaspalvelu hieman kohdentunut. Yksi varmasti monille tuttu henkilö oli äärimäisen tyly.
        Eräältä asentajalta joka on nykyisinkin siellä työssä kysyin aukioloaikaa niin vastasi. Mitä v... a kyselet katso ovesta.

        Ei ole jäänyt kovin hyvä maku asiakaspalvelusta aika ajoin tässä liikkeessä. Käytännön syistä olen kyllä käyttänyt talon palveluja varm,aan 15 vuotta ja ostanut monet renkaatkin sieltä


      • Anonyymi

        Ehkä se pystyheitto on vanteessa.??😁😁😁👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä se pystyheitto on vanteessa.??😁😁😁👍

        Kiitos älykkäästä panoksestasi tähän kovin tuoreeseen ketjuun.
        Olet nero ja kultturelli ihminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos älykkäästä panoksestasi tähän kovin tuoreeseen ketjuun.
        Olet nero ja kultturelli ihminen.

        Rengaslasi oy oli hyvä firma silloin kun siellä pomoili se siilitukkainen n. 180 cm pitkä herra. Silloin jo oli duunissa tämä lyhyempi bodari siilitukka, jonka asiakaspalvelunäkemys on melko omintakeinen.
        Firma on muuttunut vuosien myötä kovin möhlöksi. Itse ollut asiakkaana 1980-luvulta saakka. Ostanut vanteet, rekaita ja yhden tuulilasin. Näkemystä on. Nyt suosin Hertsigan Vianoria. Hinta ei ole kaikki kaikessa. Ikävä jos aina kokee olevansa yks paska eikä asiakas.


    • P.... liike ja firma

      Joo en suosittele kyseistä puljua kellekkään oli todella asiatonta palvelua, jo kun varasin aikaa tuulilasin vaihtoon. Nyt todella toivon että lasi pysyy edes paikallaan. Siellä jätettiin pissapumpun johto irti ja kerkesi sotkea konehuonetta sekä teipit jätettiin ikkunoihin niin että niitä sai irrotella katosta ja toivoa ettei jätä jälkiä maalipintaan, ja kaiken lisäksi repsikan penkiltä löytyi heidän silikoniliimauksia..

    • Renkaat uusiksi

      Minä olen vaihdattanut siellä haljenneen tuulilasin. Sain sieltä halvimman tarjouksen ja olin palveluun tyytyväinen. Pyysin tarjousta monelta eri firmalta, ja tämän firman tarjous oli selvästi halvin.

      Olen ostanut sieltä myös kesärenkaat vuonna 2009. Renkaat olivat 215/55R16 Nokia Hakka H TL 97 H XL ja kaikkien neljän renkaan hinta töineen oli 969 euroa. Oliko kallis vai halpa?

      Nyt pitäisi uusia talvirenkaat. Mitä putiikkia suosittelette Itä-Helsingissä?

      • deomondeo

        Eihän tuossa ole kuin 300 euroa eroa turengin pikku rengasfirmaan,ja koko ja rengas täysin sama eli 215/55/16" hakka h.autona ford mondeo farkku.Toki ostovuosi oli 10 kevät ja tarkka hinta 650.


    • Renkaat uusiksi

      "Olen ostanut sieltä myös kesärenkaat vuonna 2009."

      Sori. Renkaat olikin siitä melkein naapurista eli Euromasterilta Linnavuorentieltä.

    • mcy1

      TODELLA SURKEAA PALVELUA!

      Soitin iltapäivällä 5.2.2013 kyseiseen liikkeeseen ( Rengaslasi OY) ja tiedustelin Suzukiin käytettyjä talvirenkaita. Sellaiset löytyikin ja vielä sopu hintaan, 220€ alle laitettuna. Tiedusteltuani ajan varausta puhelimessa sanottiin reteesti että tänne vaan niin pistetään alle. Sanoin tulevani samana päivänä ja varmistin vielä mihin asti ovat auki ja puhelimessa henkilö sanoi että kello 18.00 asti.

      Hain lapset päiväkodista ja odotin, että emäntä tulee töistä, niin pääsin lähtemään Pukinmäestä kello 17.25 kohti Mellunkylää. Olin pihassa kello 17.47 liukasteltuani lumipyryssä huonoilla talvirenkailla. Tiskin takana istui kolme miestä ja neljäs nojasi asiakas puolella tiskiin. Kerroin ripästi asiani, jolloin heistä selvästi "vanhin ja viisain" tokaisi, että puhuin hänen kanssaan puhelimessa ja viimeisteli lauseensa äärimmäistä asiakaspalvelu ystävällisyyttä käyttäen, että katsoppas kelloa. He eivät pysty niitä enää alle laittamaan sillä liike sulkeutuu kello 18.00.

      Siihen sitten ihmettelin, että puhelimessa asiasta ei ollut mitään ongelmaa ja lupasivat alle laittaa, mutta tämä vanhin ja viisain asikaspalvelija rupesi käsin osoittelemaan kelloa ja tehosti asiaa kääntymällä sitä kohti, jotta ymmärtäisin yskän. Lopuksi hän sanoi sitten että voivat myydä ne minulle, mutta alla eivät kerkeä laittamaan. Poistuin liikkeestä ja sanoi kertovani ainakin Helsingin Pelastuslaitoksen henkilöstölle heidän ystävällisestä asiakaspalvelusta. Tähän em. henkilö vaan tokaisi joopa joo.

      Ajoin kotiinpäin lumipyryssä todella tuohtuneena asiasta. En todellakaan ole missään ikinä saanut yhtä huonoa asiakaspalvelua. Tiedän itsekin yrittäjänä, että voi olla huonoja päiviä, mutta tämä kyllä oli pohja noteeraus. Jos mitään hyvitystä anteeksi pyynnön lisäksi tule, niin minä en ainakaan vie yritykseni ajoneuvoja kaksi pakettiautoa, peräkärryä ja henkilö kohtaisia ajoneuvoja (auto ja asuntovaunu telillä) kyseiseen yritykseen renkaiden vaihtoon enkä varmasti suosittele Rengaslasi Oy:tä missään tapauksessa.

      • jetsons

        kuluttaja yritys tai kuluttajasuoja asioita kaikki nämä.

        Ei pitäisi nettiforumeilla kertoa vain omaa kokemustaan asiasta ja mustamaalata, monesti oma kokemus on vahvasti puolueellinen (esim. klo 17:47-18:00 eli 13 minuutissa ei ole mahdollista tehdä rengastöitä 4 renkaalle, maalaisjärjellä tietää tuon).

        En edusta ko. yritystä eikä tarve heitä puolustaa.

        Esim. tuulilasi hinnat erittäin ok.


      • Kossi777
        jetsons kirjoitti:

        kuluttaja yritys tai kuluttajasuoja asioita kaikki nämä.

        Ei pitäisi nettiforumeilla kertoa vain omaa kokemustaan asiasta ja mustamaalata, monesti oma kokemus on vahvasti puolueellinen (esim. klo 17:47-18:00 eli 13 minuutissa ei ole mahdollista tehdä rengastöitä 4 renkaalle, maalaisjärjellä tietää tuon).

        En edusta ko. yritystä eikä tarve heitä puolustaa.

        Esim. tuulilasi hinnat erittäin ok.

        Minulle tehtiin rengastyö ja meni 10 minuuttia Sienitien poikkitiellä, hyvä ja nopea!


      • Anonyymi
        jetsons kirjoitti:

        kuluttaja yritys tai kuluttajasuoja asioita kaikki nämä.

        Ei pitäisi nettiforumeilla kertoa vain omaa kokemustaan asiasta ja mustamaalata, monesti oma kokemus on vahvasti puolueellinen (esim. klo 17:47-18:00 eli 13 minuutissa ei ole mahdollista tehdä rengastöitä 4 renkaalle, maalaisjärjellä tietää tuon).

        En edusta ko. yritystä eikä tarve heitä puolustaa.

        Esim. tuulilasi hinnat erittäin ok.

        Mutta ne tuulilasit ovat halpaversioita. Oma C5:n tuulilasi muualla alkuperäinen 600-700 € Rengaslasi vaihtoi lssin 220 €. Kuitenkin uusi lasi on nyt noin 60-70 % ohuempi kuin jos olisin originalin lasin ostanut oikein lasifirmasta. Lasi on kantava rakenne. C5:n tuulilasi on iso. Takuutoiedot Rengaslsin hemmo huusi perään suullisina. Kirjoitin ne kynällä laskuun muistiin.


    • Palvelua, kiitos!

      Nimenomaan PITÄÄ kertoa omat, hyvät ja huonot kokemuksensa asiakaspalvelusta ja työn laadusta, jotta mahdolliset asiakkaat saavat mainospuheita rehellisemmän kuvan yrityksistä ja näin ehkäpä yrittäjätkin saadaan skarppaamaan ja Suomessa voidaan vihdoin alkaa puhua asiakaspalvelusta.
      Kyvykäs ja fiksu yrittäjä vetää johtopäätökset eikä kiukuttele ja lähde kuittailemaan asiakkaille vaan panostaa palveluun ja työnlaatuun niin, että teot todellakin puhuvat puolestaan.
      Sanotaan, että huono kello kauas kaikaa (ja nykyään se todellakin kaikaa ja kauas), mutta yhtä tehokkaasti se hyväkin kello toimii.
      Eli kertokaapa vain lisää kokemuksianne tästä ja muista yrityksistä!

    • Mene muualle

      Ei se hyvä kello kaikaa yhtä hyvin valitettavasti. Rengaslasiin itsekin pettynyt, mutta onhan noita laadukkaampiakin liikkeitä. Musta suomessa saa aika hyvää asiakaspalvelua. Mutta suomalaiset on aika paskoja asiakkaita, eli keskimäärin persaukisia, mutta vaativia :D

    • Itä-Stadi, ghetto

      Minä kävin Tuusulan toimipisteessä viime keväänä, sesonkiaikaan. Auto samantien sisään, kahvit odotellessa, renkaat vanhoille vanteille (olivat jo alla), kaikkineen 30min. Ei valittamista.

      Itis on itis.

    • toimiiiiii

      www.teknopyora.fi pitemmittä puheitta......

    • osaaminenhakusessa

      Tuo pulju ei osaa/halua tasapainottaa renkaita. Joka ikinen kerta homma mennyt pieleen ja ollut pakko viedä renkaat toiseen firmaan tasapainotettaviksi. Nyt on viisainta ostaa renkaat saksalaisesta nettikaupasta ja asetuttaa alle luotettavassa firmassa. Moni on saanut tarpeekseen suomalaisten rengasliikkeiden systemaattisesta kusetuksesta/ammattitaidottomuudesta.

      • Niintotta

        tuo.
        Toki ei ole kokemusta
        Kyseisestä firmasta.
        Semmosta se on tässä rengasmaailmassa.


    • VKa

      Olen ostanut Rengaslasista uudet renkaat viimeksi kuukausi sitten. Ei vikaa tasapainotuksessa tms. Olen ostanut Rengaslasista ainakin kolmet renkaat ja myös asennuttanut siellä Saksasta tilaamani renkaat. Lisäksi olen vaihdattanut siellä tuulilasin muutama vuosi sitten, ei suhinoita tms.

    • Pettynyt_Rengaslasi_OY

      En todellakaan voi suositella Rengaslasi Oy:tä.

      Kun rekkuloin kadonneista osista, hän sanoi puhelimitse että "katsotaan sitä myöhemmin" (varmaan toivoo että jätän asian tähän tyytyväisenä), "nyt on kädet täynnä hommia", ja sitten tuli heti vihainen sanatulva "ÄLÄKÄ KOROTA ÄÄNTÄSI" kun ei voitu asiaa nyt sopia. Piti kuulema eka tilata itte ne osat mitkä he olivat jollakin kontsilla hukanneet ja sanoivat että katsotaan sitä myöhemmin mitä me maksetaan.

      Paskan marjat ne mitään maksa, viimeinen kerta kun käytin tota liikettä!

    • pudz

      Aivan luokaton pulju. Olen omistanut yli 20 autoa, ajanut yli 500 000 km ja käyttänyt huoltoihin, korjauksiin, renkastöihin jne. eri paikoissa ehkä n. 50 000 €. Kerran olen asioinut tuolla ja toisen kerran yrittänyt.

      Ensimmäisellä kerralla, vähän nuorempana, kävin ohikulkumatkalla kysymässä uusia nastarenkaita. Sellaiset löytyivätkin, mutta laatu oli aivan täyttä roskaa. Mitään pitoa ei ollut ja renkaat kuluivat täysin normaalilla ajolla loppuun yhdessä talvessa. Niiden kehuttiin olevan "hyvät talvirenkaat siinä missä muutkin".

      Toisen kerran kävin kyselemässä aikataulua tuulilasin vaihtoon. Krapulaisen oloinen "asiakaspalvelija" tenttasi, onko minulla lasivakuutusta ja missä yhtiössä se on. Olin juuri vaihtanut vakuutusyhtiötä ja sanoin ensin vanhan vakuutusyhtiön nimen, ja sen jälkeen nykyisen. Tämä oli kuitenkin näköjään liikaa ja "asiakaspalvelija" käveli pois sanoen: "palataan sitte asiaan, ku tiedät mitä oot hakemassa".

      Ei tänne enää ikinä.

      • mieOonVähänTyhmä

        Ensin ostat halvat paskat renkaat ja sitten et tiedä vakuutusyhtiötäsi?
        Kenen syy jos menee hommat pieleen?


    • Kohey

      Jep. En suosittele. Asiakaspalvelu luokatonta, sekä työn jälki.

    • Exrengaslasi

      Outo rengasfirma. Kävin siellä kääntymässä pari viikkoa sitten. Siellä tiskin takana sellainen ylimielisen näköinen korsto, jolta ei saanut kunnon
      vastausta selvään kysymykseen. Oisko ollu krapulapäivä.

      • Uudetgummit

        Ei ole pelkästään ylimielisen näköinen vaan myös sen oloinen. Ei minkäänlaista pahoittelua asiaan vaikka tein ylimääräisen parin tunnin reissun heidän virheen vuoksi. Olivat pistäneet neljästä renkaasta yhden pyörimään väärään suuntaan.


    • Greijus

      Olen ostanut kyseisestä liikkeestä useat renkaat, korjannut tuulilasin ja aina saanut todella hyvää ja nopeaa palvelua. Eikö metsä vastaa kuten sinne huudetaan.

      • pissuluistin

        Goodyear vipottaa kesät talvet!


      • Anonyymi

        Sekundat vanteet ja renkaat myyty, priimana?


    • Anonyymi

      Paskalasin jättäisin väliin...

      • Anonyymi

        Eikös tuo pulju ole jo konkkakypsä nykyään?


    • Luin ketjun ensimmäistä kertaa lävitse.
      Olen käyttänyt ao liikkeen palveluja vajaat kahdeksan vuotta, koska asun lähistöllä, mutta en kylläkään kaikkea sanottua voi allekirjoittaa.
      En virheettömäksikään voi sanoa, mutta tämä on riittänyt minulle, kuten monissa muissakin elämän asioissa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      55
      1796
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      43
      1583
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      49
      1539
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1485
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1468
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      5
      1384
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      7
      1298
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      10
      1260
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1132
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      3
      1113
    Aihe