Varoituksen sana

Morkkiksesta aitoon masennu...

Tämä varoituksen viestinä kaikille, jotka tietävät, että muuttuvat toiseksi ihmiseksi viinaa juodessaan ja kontrolli häviää totaalisesti. Minulle kävi todella ikävästi. Juon todella harvoin, mutta tässä muutama kuukausi sitten olin pitkästä aikaa juhlimassa hyvällä porukalla. Join koko päivän (aamusta asti), join ja join. Lopuksi vielä viinaa raakana yöllä. Otin naistenvessassa joltain jonkun tabletin, mutta en muista miksi ja tähän varsinainen tapahtumakulun muistaminen sitten loppuukin. Olen huumeiden vastainen, enkä koskaan ole sellaisia edes nähnyt (ennen). En tiedä miksi tabletin otin tai miksi sitä ylipäänsä tarjottiin tai saati sitten kuka sen tarjosi. Seuraava selkeä kuva on naisten vessasta, kun joku tuntematon nainen antaa suuseksiä mulle (tähän tarkennus, että mäkin olen nainen). Muistan "heränneeni" asiaan ja lopetin homman heti, koska muistan selvästi jäätävän etovan tunteen. Olen naimisissa ja minulla on perhe. Haahuilin pilleripäissäni pitkin yökerhoa, kunnes onneksi ystäväni löysi minut ja vei nukkumaan luoksensa. Olin kuulemma todella sekava. Kerroin tietenkin asiasta kotona seuraavana aamuna, koska tällaista asiaa ei voi olla kertomatta tai ajatella, että olipa "kamala kännimoka". Mieheni pettyi minuun syvästi, mutta sääli niin paljon, että sanoi pääsevänsä asiasta ylitse - aikahan sen lopulta vasta näyttää. Itse jouduin psykologin juttusille asiasta, koska kyseisestä illasta painajaiset piinaavat minua jatkuvasti ja lisäksi kuvioon on tullut unettomuutta. Olen luultavasti tapahtuneesta vaipunut masennukseen. Olen perusluonteeltani ollut aina iloinen, mutta nyt tapahtumasta alkaa olla sen verran jo aikaa ja en pääse asiasta ylitse. Tällaista saati sitten tämän suuntaista ei varmasti ole sattunut kenellekkään. Mä elän häpeässä, enkä pysty antamaan itselleni anteeksi. Viinaan en enää koskaan koske eikä kyllä ole tullut mietoihinkaan koskettua tapahtuneen jälkeen. Mä en selviä tästä asiasta koskaan.

Toivottavasti kukaan ei joudu vastaavaan häpeään koskaan. Olkaan järkeviä ja varovaisia.

5

1953

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • etolehuono888

      ... vaan huono ja roisto on se, joka sinulle tuon pillerin tuputti ! Niin usein kuulee (itsellä onneksi kokematta) että juuri pienessä pöhnässä (ja sinun tapauksessasi amatöörijuhlijan kännissä) nuo käärmeet tulevat jauheitaan/pillereitään tarjoamaan...

      Olet joutunut kansainvälisen huumekaupan ravintoketjun viimeiseksi lenkiksi, ei sen enempää...

      Mutta ihanaa lukea oma selväjärkinen analyysisi asiasta, ja perheesi suhtautuminen...

      Voi kuinka onnekas oletkaan !

      Katso ympärilläsi olevia rakkaita ja unohda tuo satunnainen hairahdus, jolla meinasi olla vakava jatko..

      Vielä on kesää !

    • onneli

      Todella ikävää.Mutta tiedätkös mitä,ymmärrän kun sanot ettet pääse asian yli koskaan tai että sinusta tuntuu siltä.

      Ulkopuolisena kun asiaa lukee,tuo ei kullosta ollenkaan niin karmealle,mitä itse koet.Tarkoitan,yhtään vähättelemättä tapahtunutta,että olet jotenkin jumittunut tuohon tapahtuneeseen,etkä pääse siitä omin voimin ylös.

      Kuitenkaan mitään peruuttamatonta ei kai tapahtunut?Voin kuvitella jos itselleni kävisi noin,ajattelisin kuten sinä,jäisin jauhamaan ja häpeämään ja unohtaisin elää nykyhetkeä.Elämässä sattuu ja tapahtuu itse kullekkin,kyllä sinä tuon yli pääset.Älä ole liian ankara itsellesi,armahda itsesi vaikka sen psykologin avulla.Voimia.

    • Kaikkea kokenut

      Yleensä niin kauan kun ei joudu virkavallan kanssa tekemisiin negatiivisessa mielessä tai saa sukupuolitautia tms. niin näissä kuvaillun kaltaisissa tarinoissa se häpeä tulee enimmäkseen siitä että huomaa että ei ole ollut "itse puikoissa", ja se on kieltämättä tosi ikävä tunne.
      Silloin tulee mieleen kaikki mahdolliset asiat, mitä voisikaan tapahtua, kun kontrolli katoaa ihan totaalisesti.
      Olisihan se "aika hauskaa" esim. herätä putkasta ja kuulla puukottaneensa jonkun hengiltä, mielentilassa, mistä ei itse edes muista mitään.

      Siinä mielessä sanonkin, että pääsit todella helpolla, ja voit tuon episodin mielestäni rauhassa unohtaa. Mieti sitä mitä olisi VOINUT käydä...

    • Raaka totuudenpuhuja

      Ei pitäis mokistaan missään nimessä kertoa puolisolleen, jos on tollasta tehnyt, missä on seksiä kolmansien osapuolien kanssa. Ne muistaa ikuisesti, ja antaa vasta vuosien jälkeen anteeksi - jos antaa.

      Pitäis olla joku muu, jolle kertoa, että jaksaa asian kanssa. Kertomalla puolisolleen ei paranna omaa tilannettaan, mutta haavoittaa myös tätä.

      • sun mielipiteesi

        Ei kaikki ihmiset ole samanlaisia kuin sun petetyt puolisosi.

        Tässä ketjussa aloittajalle on tehty asioita vasten tämän tahtoa. Se on rikos, eikä siitä ole mitään syytä olla puhumatta. Jos aloittajan mies asiasta pahastuisi, olisi se vähintäänkin outoa.

        Itse olen sitä mieltä, että jos on itse hairahtunut seksuaalihurjasteluihin suhteen ulkopuolisten kanssa, olisi siitä syytä kertoa sille puolisolle. Oma ukkoni säätää paraikaa jotain, en vaan yhtään tiedä että mitä. Kysyttäessä mokoma ei mukama tiedä mitään.

        Sellainen valehtelu ja kertomattomuus loukkaa paljon enemmän kuin mokansa myöntäminen. Itsestäni on ruvennut tuntumaan siltä, että vaikka tuo mun mieheni olisi vain kavereittensa kanssa aivan viattomissa puuhissa, tää meidän kymmenen vuotta kestänut suhde katkeaa nyt tähän luottamuspulaan.

        Mikä siinä pettämisessä oikein on... Miksi pitää pitää sitä vanhaa suhdetta edelleen pystyssä? Jos haluaa käydä vieraissa, on syytä päästää puolisokin vapaille markkinoille.
        Ohi aiheen, sori.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      2001
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1908
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      145
      1495
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1194
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1163
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1128
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1119
    Aihe