Moips! Minkä ikäisenä kani on täysikasvuinen? Omistan pienen saksanlupan, joka on nyt vuoden ja noin 2 kuukauden ikäinen. Onko kani siis jo aikuinen? Kyseessä on poikakani.
Vastaukset 6
- zeta-
En tiedä mitä tuo aikuinen tarkoittaa eläimillä sillä niillä sellaista ei ole.mutta kaneilla on sukukypsyys joka on melkein sama asia ja se on 6 kuukauden ikäisenä.
- Ruusu28
Kasvun lopettaneen kanin, eli n. 9kk. Ne voivat muuten henkilöstä riippuen olla sukukypsiä jo neljä kuisena. Vaikka ovatkin vielä pentuja silloin.
- Ruusu28
Kanit ovat aikuisia 9kk. Eli kanisi on aikuinen. Jos et tiennyt milloin se on aikuinen, niin tiedätkö kuitenkin kaiken kaninhoidosta, tai siis kaiken tarpeellisen? Esim sen että kuivaruokaa eli pellettiä tai siemensekoitusta, annetaan kuuden kuukauden jälkeen tiettynä kellon aikana kerran päivässä 2rkl.
- Anonyymi
Pupuille ei kuuluisi antaa siemensekoituksia pellettiä suositellaqn se ei ole pakollista plus 1ruokqlusikka per 1kilo :) tiedätkö itse mitään
- Anonyymi
Siemensekotusta ei saa antaa kaneille koska siellä on aivan liikaa rasvaa joka on kanille pahaksi ja tarpeetonta että kannattaa kaikkien uudestaan googlettaa kani ohjeet
- Anonyymi
0-6kk on nuori kani 1-3 aikuinen/teini
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas uusi PS:n rasismiKOHU!
Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a6491414- 1131349
Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta198919Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo
Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.327865Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.
Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä230805- 58723
Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!
Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht232677Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!
Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o175671Katotaan miten jaksat tätä
Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.88630Tiedätkö mitä mies
Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut21581