Moips! Minkä ikäisenä kani on täysikasvuinen? Omistan pienen saksanlupan, joka on nyt vuoden ja noin 2 kuukauden ikäinen. Onko kani siis jo aikuinen? Kyseessä on poikakani.
Vastaukset 6
- zeta-
En tiedä mitä tuo aikuinen tarkoittaa eläimillä sillä niillä sellaista ei ole.mutta kaneilla on sukukypsyys joka on melkein sama asia ja se on 6 kuukauden ikäisenä.
- Ruusu28
Kasvun lopettaneen kanin, eli n. 9kk. Ne voivat muuten henkilöstä riippuen olla sukukypsiä jo neljä kuisena. Vaikka ovatkin vielä pentuja silloin.
- Ruusu28
Kanit ovat aikuisia 9kk. Eli kanisi on aikuinen. Jos et tiennyt milloin se on aikuinen, niin tiedätkö kuitenkin kaiken kaninhoidosta, tai siis kaiken tarpeellisen? Esim sen että kuivaruokaa eli pellettiä tai siemensekoitusta, annetaan kuuden kuukauden jälkeen tiettynä kellon aikana kerran päivässä 2rkl.
- Anonyymi
Pupuille ei kuuluisi antaa siemensekoituksia pellettiä suositellaqn se ei ole pakollista plus 1ruokqlusikka per 1kilo :) tiedätkö itse mitään
- Anonyymi
Siemensekotusta ei saa antaa kaneille koska siellä on aivan liikaa rasvaa joka on kanille pahaksi ja tarpeetonta että kannattaa kaikkien uudestaan googlettaa kani ohjeet
- Anonyymi
0-6kk on nuori kani 1-3 aikuinen/teini
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K11813- 41776
- 62748
- 60740
En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o42713- 50626
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49577- 59572
- 67536
Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.28488- 29485
SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.18477- 44475
- 95452
- 40437
- 27426
- 17410
- 54404
- 43397
- 22397