Moips! Minkä ikäisenä kani on täysikasvuinen? Omistan pienen saksanlupan, joka on nyt vuoden ja noin 2 kuukauden ikäinen. Onko kani siis jo aikuinen? Kyseessä on poikakani.
milloin kani on aikuinen
6
5714
Vastaukset
- zeta-
En tiedä mitä tuo aikuinen tarkoittaa eläimillä sillä niillä sellaista ei ole.mutta kaneilla on sukukypsyys joka on melkein sama asia ja se on 6 kuukauden ikäisenä.
- Ruusu28
Kasvun lopettaneen kanin, eli n. 9kk. Ne voivat muuten henkilöstä riippuen olla sukukypsiä jo neljä kuisena. Vaikka ovatkin vielä pentuja silloin.
- Ruusu28
Kanit ovat aikuisia 9kk. Eli kanisi on aikuinen. Jos et tiennyt milloin se on aikuinen, niin tiedätkö kuitenkin kaiken kaninhoidosta, tai siis kaiken tarpeellisen? Esim sen että kuivaruokaa eli pellettiä tai siemensekoitusta, annetaan kuuden kuukauden jälkeen tiettynä kellon aikana kerran päivässä 2rkl.
- Anonyymi
Pupuille ei kuuluisi antaa siemensekoituksia pellettiä suositellaqn se ei ole pakollista plus 1ruokqlusikka per 1kilo :) tiedätkö itse mitään
- Anonyymi
Siemensekotusta ei saa antaa kaneille koska siellä on aivan liikaa rasvaa joka on kanille pahaksi ja tarpeetonta että kannattaa kaikkien uudestaan googlettaa kani ohjeet
- Anonyymi
0-6kk on nuori kani 1-3 aikuinen/teini
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt243817Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.441922Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö361221- 721097
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.251056Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi321039Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä41933Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173841- 56813
Pub Marjuskan grillibileet
Pub marjuskassa ilmainen makkara tarjoilu ja jakaa parille sadalle aurinko laseja. Miten tälläistä. Saako popittaa ja ja12733