Nii kertokaapa kuka tietää,että miten tuota voi virittää,jos ei halua käyttää rahaa kovin paljon? ja rikkaa ei ollut.
Sym orbit 50 skootterin viritys
21
11611
Vastaukset
- ilmeisesti
rikalla rajoitinta vai?
- adklnvlaksd
jjoo(kait).itehän en oikee näistä virityksistä ym skoottereista tajua, mutta ku sitä vähä säädettii niin se ku otti variaattorin irti ja sen hammasrattaan takana niin siellä ei ollut sitä prikkaa.
- helppo homma.
adklnvlaksd kirjoitti:
jjoo(kait).itehän en oikee näistä virityksistä ym skoottereista tajua, mutta ku sitä vähä säädettii niin se ku otti variaattorin irti ja sen hammasrattaan takana niin siellä ei ollut sitä prikkaa.
Kyllä se sieltä kuitenkin löytyy.
Itse poistin rajoittimen kun maahantuoja faxasi ohjeet.
Hieman kuitenkin varoitan. Nopeus voi kasvaa 80km tunnissa ja kannattaa vähän "sisäänajaa" ettei hihnat katkea tai muuta.
Tuli mieleen että ehkei säätäjä halunnut löytää sitä "prikkaa".
Vaikka virittely on laitonta en halua jäädä liikenteen jalkoihin. Kiusallista kun autoilija tööttäilee takana kun pääsee vain 50km.
En aja kevyen liikenteen väylää koska siellä on suurempi vaara törmätä jalankulkijoihin vaikka olisikin mopoille sallittu.
Yleensä ajan laillista nopeutta mutta lisäpotku on joskus tarpeellinen. - adklnvlaksd
helppo homma. kirjoitti:
Kyllä se sieltä kuitenkin löytyy.
Itse poistin rajoittimen kun maahantuoja faxasi ohjeet.
Hieman kuitenkin varoitan. Nopeus voi kasvaa 80km tunnissa ja kannattaa vähän "sisäänajaa" ettei hihnat katkea tai muuta.
Tuli mieleen että ehkei säätäjä halunnut löytää sitä "prikkaa".
Vaikka virittely on laitonta en halua jäädä liikenteen jalkoihin. Kiusallista kun autoilija tööttäilee takana kun pääsee vain 50km.
En aja kevyen liikenteen väylää koska siellä on suurempi vaara törmätä jalankulkijoihin vaikka olisikin mopoille sallittu.
Yleensä ajan laillista nopeutta mutta lisäpotku on joskus tarpeellinen.okei, pitääpä vielä yrittää.
- pelleee999
helppo homma. kirjoitti:
Kyllä se sieltä kuitenkin löytyy.
Itse poistin rajoittimen kun maahantuoja faxasi ohjeet.
Hieman kuitenkin varoitan. Nopeus voi kasvaa 80km tunnissa ja kannattaa vähän "sisäänajaa" ettei hihnat katkea tai muuta.
Tuli mieleen että ehkei säätäjä halunnut löytää sitä "prikkaa".
Vaikka virittely on laitonta en halua jäädä liikenteen jalkoihin. Kiusallista kun autoilija tööttäilee takana kun pääsee vain 50km.
En aja kevyen liikenteen väylää koska siellä on suurempi vaara törmätä jalankulkijoihin vaikka olisikin mopoille sallittu.
Yleensä ajan laillista nopeutta mutta lisäpotku on joskus tarpeellinen.miten rajottimen saa symistä pois ja missä se on ? onko helppoa ottaa rajotin pois ?
- Grimn
helppo homma. kirjoitti:
Kyllä se sieltä kuitenkin löytyy.
Itse poistin rajoittimen kun maahantuoja faxasi ohjeet.
Hieman kuitenkin varoitan. Nopeus voi kasvaa 80km tunnissa ja kannattaa vähän "sisäänajaa" ettei hihnat katkea tai muuta.
Tuli mieleen että ehkei säätäjä halunnut löytää sitä "prikkaa".
Vaikka virittely on laitonta en halua jäädä liikenteen jalkoihin. Kiusallista kun autoilija tööttäilee takana kun pääsee vain 50km.
En aja kevyen liikenteen väylää koska siellä on suurempi vaara törmätä jalankulkijoihin vaikka olisikin mopoille sallittu.
Yleensä ajan laillista nopeutta mutta lisäpotku on joskus tarpeellinen.Maahantuoja ei suostu lähettämään ohjeita :S Saisko niitä mistään muualta?
- 54964613
helppo homma. kirjoitti:
Kyllä se sieltä kuitenkin löytyy.
Itse poistin rajoittimen kun maahantuoja faxasi ohjeet.
Hieman kuitenkin varoitan. Nopeus voi kasvaa 80km tunnissa ja kannattaa vähän "sisäänajaa" ettei hihnat katkea tai muuta.
Tuli mieleen että ehkei säätäjä halunnut löytää sitä "prikkaa".
Vaikka virittely on laitonta en halua jäädä liikenteen jalkoihin. Kiusallista kun autoilija tööttäilee takana kun pääsee vain 50km.
En aja kevyen liikenteen väylää koska siellä on suurempi vaara törmätä jalankulkijoihin vaikka olisikin mopoille sallittu.
Yleensä ajan laillista nopeutta mutta lisäpotku on joskus tarpeellinen.saanko cdi-boksista ohitettua rajotinta mitenkää poraamalla ??
- MoonRiser
helppo homma. kirjoitti:
Kyllä se sieltä kuitenkin löytyy.
Itse poistin rajoittimen kun maahantuoja faxasi ohjeet.
Hieman kuitenkin varoitan. Nopeus voi kasvaa 80km tunnissa ja kannattaa vähän "sisäänajaa" ettei hihnat katkea tai muuta.
Tuli mieleen että ehkei säätäjä halunnut löytää sitä "prikkaa".
Vaikka virittely on laitonta en halua jäädä liikenteen jalkoihin. Kiusallista kun autoilija tööttäilee takana kun pääsee vain 50km.
En aja kevyen liikenteen väylää koska siellä on suurempi vaara törmätä jalankulkijoihin vaikka olisikin mopoille sallittu.
Yleensä ajan laillista nopeutta mutta lisäpotku on joskus tarpeellinen.Hyvä! just näin pitää tehdä! vaikka virittely onkin laitonta niin lisäpotku tarvittaessa voi jopa vähentää vaara tilanteita.
itsekkin meinasin prikan irrottaa kun ei oikein jaksa kajaaniin 100km pörryttää 40km/h... - Tack!
helppo homma. kirjoitti:
Kyllä se sieltä kuitenkin löytyy.
Itse poistin rajoittimen kun maahantuoja faxasi ohjeet.
Hieman kuitenkin varoitan. Nopeus voi kasvaa 80km tunnissa ja kannattaa vähän "sisäänajaa" ettei hihnat katkea tai muuta.
Tuli mieleen että ehkei säätäjä halunnut löytää sitä "prikkaa".
Vaikka virittely on laitonta en halua jäädä liikenteen jalkoihin. Kiusallista kun autoilija tööttäilee takana kun pääsee vain 50km.
En aja kevyen liikenteen väylää koska siellä on suurempi vaara törmätä jalankulkijoihin vaikka olisikin mopoille sallittu.
Yleensä ajan laillista nopeutta mutta lisäpotku on joskus tarpeellinen.Voitko lähettää nuita ohejita vaikka S-postilla tai vastaavaa ku ei oikein haluais/jaksais ettiä maahantuojaa
- Kyllä lähtee
Pirralla kanavat auki, laske kantta, tee ite tehoputki laske ensin pakoaukon koko, suurenna rullien keskireikää 1.5mm eli tulee noin '
6-grammaset ja ota prikka pois. Noilla mulla ottaa lähelle noin 90km/h. ja ei paljoa rahaa palanut kun ite teki työt. Ainoastaan tarvikkeet jonnin verran.- virittelijä...
Vai missä? Kun en tiedä näistä nykymopoista. Ennen vanhaan kaikki oli paljon yksinkertaisempaa. Jos prikka on hammasrattaan takana niin miten sen hammasrattaan saa irti kun pyörii mukana? Saako jotenkin lukittua vai tarviiko mutterimopon tms.?
- toiselta
virittelijä... kirjoitti:
Vai missä? Kun en tiedä näistä nykymopoista. Ennen vanhaan kaikki oli paljon yksinkertaisempaa. Jos prikka on hammasrattaan takana niin miten sen hammasrattaan saa irti kun pyörii mukana? Saako jotenkin lukittua vai tarviiko mutterimopon tms.?
puolelta. Laittaa räikän sinne jumiksiin.
Onko siellä variaattorin takahihnapyörässä jotain rajoitinta ette jousi pääse aukeemaan kunnolla? - symmmmm
toiselta kirjoitti:
puolelta. Laittaa räikän sinne jumiksiin.
Onko siellä variaattorin takahihnapyörässä jotain rajoitinta ette jousi pääse aukeemaan kunnolla?eipä se prikan ottamine palioa vaikuttanu ko kulukee kilsan enemmä ::D
- hggds
symmmmm kirjoitti:
eipä se prikan ottamine palioa vaikuttanu ko kulukee kilsan enemmä ::D
jos prikan poistolla MITTARIIN menee 80 niin mittari kusettaa ja paljon. oikeaa nopeutta menee noin 60km/h. jos prikka on niin se on sen hammas kehän takana. se voi olla kiinni siinä holkissa. symissähän on vissiin suunnilleen sama moottori kuin baotianeissa eli luultavasti menee vaikka baotiain holkki. jos ei ole prikkaa niin kato rulla kupin takaa onko sinne laitettu semmosta kehikkoa mikä estää sen että etu vari ei pääse kiinni. ja jos löytyy prikka niin sitä ei tarvi "sisääajaa" ei se vaikuta mtn.
joku taisi mainita että prikan poistolla ja rullien keventämisellä meni 90 niin käytä ny järkeä, ei todellakaan kulje vaikka mittari näyttää mitä. mittari yleensä valehtelee noin 5-25km/h, riippii moposta: ). oikean nopeuden voi kokeilla että käske joku vaikka autolla ajaa vieree ja kattoo auton mittarista.
helposti ja halvalla saat kiihtymään ja kulkemaan ihan hyvin kun otat prikan pois jos on. jos ei ole niin sit on kiekka rajotin. cdi boksista tulee joku johto, voi mennä variaattoriin. variaattorissa sillon on lohkossa kiinni semmonen höskä missä on mangeetti. ja kytkin kellossa on sit semmonen kohouma mistä se nuuskii kierrokset. nappaat poikki sen johdon ja alkaa ottaa kierroksia enemmän. joissakin on rajoitettu johonkin 10000 kierrokseen että kone ei hajoita itteään eli sillon ei kannata ottaa pois.
onko tuo skootteri muuten 2 vai 4t´? jos on 2t niin putkestä lähtee hukka putki. sen kun rälläköi poikki ja tukkii sen niin taas kiihtyy paremmin. hukka putki sekottaa pakokaasun virtauksen tietyllä kierros alueella. mutta suosittelen ostamaan tehoputken. ei tarvi kallista vakioputkea tärvellä ja teharilla lähtee enemmän tehoa.
jos on 4t niin putkessa ei ole kuristuksia.. eikä 4t kannata vaihtaa putkea koska siinä ei virtukset niin vaikuta kuin 2t.
joissakin voi pako aukkoo olla kuristettu, mutta siis 2 tahteissa vaan. otat sylkän irti ja vaikka dremelissä vetelet sen kokoseksi sen mitä se normaalisti on, tai vaikka vähä isommaksi niin pääsee pako kaasut paremmi ulos ;) samoilla tulilla otat männän kulmasta pakoaukon puolelta vähän pois niin pääsee vielä nopeempaa pako kaasut vekee. sillon jo alkaa vehe kiihtymään : ) ja samalla kantta vähän viilaa niin tulee puristuksii. : ) sillon alkaa jo symi kulkemaan : )
joissakin kinukskeissa ainakin on kaasuttimesssa siitä muovisessa kannessa semmonen messinkinen tappi niin se pois nii saa enemmän bensaa : )
kytkin jouset ois hyvä vaihtaa jäykempiin niin lähtee paremmin : ). kytkin ottaa kytkinkelloon kiinni myöhemmin koska jouset ei päästä paloja laajentumaan ja ottamaan kiinni kytkinkelloon heti pienillä kierroksilla.
Toivottavasti oli apua : ) - pööööääääääää
hggds kirjoitti:
jos prikan poistolla MITTARIIN menee 80 niin mittari kusettaa ja paljon. oikeaa nopeutta menee noin 60km/h. jos prikka on niin se on sen hammas kehän takana. se voi olla kiinni siinä holkissa. symissähän on vissiin suunnilleen sama moottori kuin baotianeissa eli luultavasti menee vaikka baotiain holkki. jos ei ole prikkaa niin kato rulla kupin takaa onko sinne laitettu semmosta kehikkoa mikä estää sen että etu vari ei pääse kiinni. ja jos löytyy prikka niin sitä ei tarvi "sisääajaa" ei se vaikuta mtn.
joku taisi mainita että prikan poistolla ja rullien keventämisellä meni 90 niin käytä ny järkeä, ei todellakaan kulje vaikka mittari näyttää mitä. mittari yleensä valehtelee noin 5-25km/h, riippii moposta: ). oikean nopeuden voi kokeilla että käske joku vaikka autolla ajaa vieree ja kattoo auton mittarista.
helposti ja halvalla saat kiihtymään ja kulkemaan ihan hyvin kun otat prikan pois jos on. jos ei ole niin sit on kiekka rajotin. cdi boksista tulee joku johto, voi mennä variaattoriin. variaattorissa sillon on lohkossa kiinni semmonen höskä missä on mangeetti. ja kytkin kellossa on sit semmonen kohouma mistä se nuuskii kierrokset. nappaat poikki sen johdon ja alkaa ottaa kierroksia enemmän. joissakin on rajoitettu johonkin 10000 kierrokseen että kone ei hajoita itteään eli sillon ei kannata ottaa pois.
onko tuo skootteri muuten 2 vai 4t´? jos on 2t niin putkestä lähtee hukka putki. sen kun rälläköi poikki ja tukkii sen niin taas kiihtyy paremmin. hukka putki sekottaa pakokaasun virtauksen tietyllä kierros alueella. mutta suosittelen ostamaan tehoputken. ei tarvi kallista vakioputkea tärvellä ja teharilla lähtee enemmän tehoa.
jos on 4t niin putkessa ei ole kuristuksia.. eikä 4t kannata vaihtaa putkea koska siinä ei virtukset niin vaikuta kuin 2t.
joissakin voi pako aukkoo olla kuristettu, mutta siis 2 tahteissa vaan. otat sylkän irti ja vaikka dremelissä vetelet sen kokoseksi sen mitä se normaalisti on, tai vaikka vähä isommaksi niin pääsee pako kaasut paremmi ulos ;) samoilla tulilla otat männän kulmasta pakoaukon puolelta vähän pois niin pääsee vielä nopeempaa pako kaasut vekee. sillon jo alkaa vehe kiihtymään : ) ja samalla kantta vähän viilaa niin tulee puristuksii. : ) sillon alkaa jo symi kulkemaan : )
joissakin kinukskeissa ainakin on kaasuttimesssa siitä muovisessa kannessa semmonen messinkinen tappi niin se pois nii saa enemmän bensaa : )
kytkin jouset ois hyvä vaihtaa jäykempiin niin lähtee paremmin : ). kytkin ottaa kytkinkelloon kiinni myöhemmin koska jouset ei päästä paloja laajentumaan ja ottamaan kiinni kytkinkelloon heti pienillä kierroksilla.
Toivottavasti oli apua : )se on rajoitettu tasan yhdellä prikalla joka kuluu pois, ja cdi boxin vaihto rajoittamattomaan..
- asdasw
pööööääääääää kirjoitti:
se on rajoitettu tasan yhdellä prikalla joka kuluu pois, ja cdi boxin vaihto rajoittamattomaan..
Ilmankos oma symi vaan piristyy sitä mukaa kun kilsoja kertyy.. hyvä niin.
- vaahtizz
eikös sen cdi boksin rajottimen saa ohitettua ns. rajottimen ohittimella joita myydään moposportissa ja mistä nyt ikinä katsookin.
- orbit5,0
Miten ton sähköisen rajoittimen saa pois helpoiten?
- SYM Jet SportX 50 S
voisiko joku kertoa miten saisin tuollaisen SYM Jet SportX 50 S kulkemaan noin:60-70 km/h? =)
- Symskäpillu0304
Pojat pojat. Miten helevetissä saa tuosta sym orbit 51stä ton rajoittimen pois. Ku 2tahtipojat huutelee vieressä.
- Vamma
Ostakaa rajottamaton cdi ja prikka helevettii ;) lähtee ku vammanen makuupussista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
eerikäinen novassa sanoi ei kukaan enää aja manuaalivaihteilla
meillä on 3 autoa talissa ja kaikissa manuaalilaatikot, on meillä vielä tämmöiset vaikka toisin puhutaan.2512847- 701851
Ilo, joka nousee silmiisi saakka
kun katseemme kohtaavat. Olet energinen, aito, ihana. Välillä tuijotat suoraan silmiini - enkä hämmenny, katson takaisin691846Jokaisella on omat syntinsä
Minä olisin niin mielelläni sinun. Ehkä joskus viittasitkin siihen. Olet nainen ajatuksissani jatkuvasti ja taidat tietä901697En oikeasti
Tiennyt että sinulla on ollut vaikeuksia ja huonoja aikoja. Olen oikeasti pahoillani, ja olisin myös toiminut eritavoin1741661Vakava varoitus perussuomalaisista!
Keskustan Annika Saarikolta veret seisauttavaa tekstiä, lukekaa uutinen kokonaisuudessaan, tässä siitä maistiainen: ”Ke290146290-luvulla maa syöksyi lamaan, ja silloinkin oli syypäinä samat tahot kuin nyt
Laman aiheuttajat olivat demarivetoinen virheellinen finanssipolitiikka, sekä ay-liikkeen taipumattomuus tilanteessa mik1511383Olisitko ihminen minulle. Ihan ihminen vain.
Tiedätkö, että saan kyyneleet silmiini, niin syvästi sinua kaipaan. Meidän välillä on jotain todella syvää, kaunista ja581035- 1731017
Mä olisin niin iloinen
Jos vielä joskus nähtäis.. Ollaanko tulkittu mies toisiamme väärin?. Kumpikin luuli ettei toinen tykkää, vaikka molemmat63898