Odotusta :)

Laudi

Jälleen yksi päivä pellolla ohi

päivä venyi pitkäksi
maanäytteitä piti ottaa paljon
salaojitusta lisätä


Hm..
agrologilla oli ihmeen
ruskeat silmät
melkein mustat
kuin kekäleet

..
voisin kyllä olla huomennakin ...
pitempään..

10

552

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lindalinda1

      tää oli hyvä Laudi, ja taidat viivähtää huomenna
      pidenmpään.

      • laudi**

        Olla, että menee pitempään...:))))..
        niin, ja fosforin tilanne pitää kyllä ehdottomasti...:)))) selvittää tuon viljavuustutkimuksen yhteydessä..:)))))..
        kesannon osuus ..jne..
        joten "asiaa" on...

        *lämmin halaus runoystäväni*


    • Tässä sen näkee,että päivän
      pienistäkin saattaa löytyä
      jotain - tavoiteltavaa.
      Kuin myös laatia
      kevyen ja kesäisen
      runon.

      Nyt en käytä huumoria,etten
      vain tuota tahatonta
      mieltä.

      Laudille hyviä ilmoja
      kuin hetkiäkin.Piste.

      • laudi**

        ...ja lannoitesäkit..
        hyvin arkisia asioita arjessa
        ..

        "Silmät tummat niin kuin syksyinen yö...mulle rauhaa anna ei..." :))))...niin.
        Tosiasia on, että työstään saa olla kiitollinen
        ...oli se sitten mitä tahansa
        Kovan elämänkoulun olen käynyt itsekin, mutta aina silloin tällöin pitää laskea huumoria...

        sää viilenee dolan tästä, ja se on hyvä asia monelle..

        *uniaika lähestyy joten palaillaan*


      • laudi** kirjoitti:

        ...ja lannoitesäkit..
        hyvin arkisia asioita arjessa
        ..

        "Silmät tummat niin kuin syksyinen yö...mulle rauhaa anna ei..." :))))...niin.
        Tosiasia on, että työstään saa olla kiitollinen
        ...oli se sitten mitä tahansa
        Kovan elämänkoulun olen käynyt itsekin, mutta aina silloin tällöin pitää laskea huumoria...

        sää viilenee dolan tästä, ja se on hyvä asia monelle..

        *uniaika lähestyy joten palaillaan*

        Kiitän hienosta vastauksestasi,
        sitä on ilo lukea.

        Tuosta työstä olet ihan
        oikeassa,etenkin jos se
        tuottaa hyvää oloa ja
        nautintoakin...eri
        juttu onko sellaista.

        Kyllä elämä kohtelee toisia
        liiankin kanssa,mutta jotenkin
        niistä vain olisi selvittävä,
        kun periksi antaminen
        voi jo muodostua liian
        huonoksi vaihto ehdoksi.

        Viilenee...ja tietenkin taas
        sadetta,mutta ei saa valittaa
        - joten sade tervetuloa.

        Makoisaa ja palauttavaa
        uniaikaa Sinulle- Oikein hyvää.


    • Wau!

      Mikä vinkkaus,
      loistava:)

      • laudi**

        Sinulle tarkoittamani viesti meni alas..:(


    • tomppa2006

      ...että olet kirjoittanut hienon runon...

      Pidin kovasti taatusti tästä hetkestä ja tähän aikaan kirjoitetusta runostasi.

      PS. Kirjoitan seuraavaksi täsmälleen samannimisen runon, mutta kyse on ainoastaan sattumasta. Nimesin oman runoni jo eilen ennenkuin sinun runosi ilmestyi ja hymyilin miten voi käydä näin.

      • laudi**

        Marinia...nuo säkit on painavia...:)))))))
        aja traktori pellolle sitten valmiiksi :)
        Lähtekää kotiin sitten..
        aamuun hei!


    • laudi**

      :)..
      Voisit raahata kaurasäkit tuolta peräkärryn lavalta..Käyn vielä agrologin ...:)))))))) kanssa pellolla kierroksen..
      Ota Tomppa kaveriksi...:)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      182
      1800
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      997
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      884
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      703
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      172
      534
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      26
      511
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe