Jälleen yksi päivä pellolla ohi
päivä venyi pitkäksi
maanäytteitä piti ottaa paljon
salaojitusta lisätä
Hm..
agrologilla oli ihmeen
ruskeat silmät
melkein mustat
kuin kekäleet
..
voisin kyllä olla huomennakin ...
pitempään..
Odotusta :)
10
552
Vastaukset
- lindalinda1
tää oli hyvä Laudi, ja taidat viivähtää huomenna
pidenmpään.- laudi**
Olla, että menee pitempään...:))))..
niin, ja fosforin tilanne pitää kyllä ehdottomasti...:)))) selvittää tuon viljavuustutkimuksen yhteydessä..:)))))..
kesannon osuus ..jne..
joten "asiaa" on...
*lämmin halaus runoystäväni*
Tässä sen näkee,että päivän
pienistäkin saattaa löytyä
jotain - tavoiteltavaa.
Kuin myös laatia
kevyen ja kesäisen
runon.
Nyt en käytä huumoria,etten
vain tuota tahatonta
mieltä.
Laudille hyviä ilmoja
kuin hetkiäkin.Piste.- laudi**
...ja lannoitesäkit..
hyvin arkisia asioita arjessa
..
"Silmät tummat niin kuin syksyinen yö...mulle rauhaa anna ei..." :))))...niin.
Tosiasia on, että työstään saa olla kiitollinen
...oli se sitten mitä tahansa
Kovan elämänkoulun olen käynyt itsekin, mutta aina silloin tällöin pitää laskea huumoria...
sää viilenee dolan tästä, ja se on hyvä asia monelle..
*uniaika lähestyy joten palaillaan* laudi** kirjoitti:
...ja lannoitesäkit..
hyvin arkisia asioita arjessa
..
"Silmät tummat niin kuin syksyinen yö...mulle rauhaa anna ei..." :))))...niin.
Tosiasia on, että työstään saa olla kiitollinen
...oli se sitten mitä tahansa
Kovan elämänkoulun olen käynyt itsekin, mutta aina silloin tällöin pitää laskea huumoria...
sää viilenee dolan tästä, ja se on hyvä asia monelle..
*uniaika lähestyy joten palaillaan*Kiitän hienosta vastauksestasi,
sitä on ilo lukea.
Tuosta työstä olet ihan
oikeassa,etenkin jos se
tuottaa hyvää oloa ja
nautintoakin...eri
juttu onko sellaista.
Kyllä elämä kohtelee toisia
liiankin kanssa,mutta jotenkin
niistä vain olisi selvittävä,
kun periksi antaminen
voi jo muodostua liian
huonoksi vaihto ehdoksi.
Viilenee...ja tietenkin taas
sadetta,mutta ei saa valittaa
- joten sade tervetuloa.
Makoisaa ja palauttavaa
uniaikaa Sinulle- Oikein hyvää.
Wau!
Mikä vinkkaus,
loistava:)- laudi**
Sinulle tarkoittamani viesti meni alas..:(
- tomppa2006
...että olet kirjoittanut hienon runon...
Pidin kovasti taatusti tästä hetkestä ja tähän aikaan kirjoitetusta runostasi.
PS. Kirjoitan seuraavaksi täsmälleen samannimisen runon, mutta kyse on ainoastaan sattumasta. Nimesin oman runoni jo eilen ennenkuin sinun runosi ilmestyi ja hymyilin miten voi käydä näin.- laudi**
Marinia...nuo säkit on painavia...:)))))))
aja traktori pellolle sitten valmiiksi :)
Lähtekää kotiin sitten..
aamuun hei!
- laudi**
:)..
Voisit raahata kaurasäkit tuolta peräkärryn lavalta..Käyn vielä agrologin ...:)))))))) kanssa pellolla kierroksen..
Ota Tomppa kaveriksi...:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1821800
- 108997
- 94884
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19703- 52674
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m172534Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä26511Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466