Vampyyri

runo64

Olen matkallani tapaamaan
sinua.
Kuinka vannoinkaan
edellisen kerran jaavän
viimeiseksi
mutta ruumiini on heikko
sinun kutsusi edessä.

Siinä missä joku kauneuden
sinussa näkee
minä näen sydämesi rumuuden.
Jos joku sanoisi kuinka sinua rakastaisi
minä siihen;"hyvä ihminen!!!
hän ei sen arvoinen".

Kärsimättömyys huokuu sinusta
kuljetat minut läpi kaiken
pakollisen.
Tyhjenen täyttäessä sinua
ja sinä olet loputon.
Kalpeutesi vaihtaa omistajaa
sinä hehkut punaisia sävyjä
ja minä olen taas itseni myynyt
halusi vaatimuksissa.

Sellainen sinä olet
se sinä olet
...rakkauden vampyyri
ja minä astia jota tyhjennät.

13

409

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eikös Sinun pitänyt mennä
      hillasoille,ja nyt matkaat
      Vampyyrin luo...onko
      kaikki kunnossa...

      ...hän yrittää
      huumorilla taasen.

      Olet aika oman minäsi
      analysoija kuin ajattelija.

      Sinä olet elämän labyrinteillä
      elävä mies ja kerrot
      monisäikeistä vyyhteä
      syvältäkin kuin punniten
      jokaista risahdusta.

      Tuo viimeinen lauseesi
      on nasta lopetus...
      ei kai nyt Lapissa sentään.
      Tai tiedä mitä Lock Nessiä
      siellä on kun yksin tarpoo.

      Jänskä runo kerrassaan.

      • runo64-1

        ..sitä näkee kun on väsynyt pää
        kun on soilla juossut vaikka
        monikultuurista hillan poimintakin on,
        aluksi tuli venäläisiä naisia vastaa,
        sitten törmäsin thaimaalaisiin mutta kun
        alkoi sataa oikein kunnolla niin en kerinnyt
        törmäämään kolmansiin.
        no tässäkin runossa on paljon totta
        ja tämäkin on kertomus kohtalokkaasta
        törmäyksestä erääseen joka olisi pitänyt
        kiertää kaukaa ja eikä heti yrittää alkaa
        selättämään.
        kiitos kun poikkesit
        ja kaikkea hyvää iltaasi.


      • runo64-1 kirjoitti:

        ..sitä näkee kun on väsynyt pää
        kun on soilla juossut vaikka
        monikultuurista hillan poimintakin on,
        aluksi tuli venäläisiä naisia vastaa,
        sitten törmäsin thaimaalaisiin mutta kun
        alkoi sataa oikein kunnolla niin en kerinnyt
        törmäämään kolmansiin.
        no tässäkin runossa on paljon totta
        ja tämäkin on kertomus kohtalokkaasta
        törmäyksestä erääseen joka olisi pitänyt
        kiertää kaukaa ja eikä heti yrittää alkaa
        selättämään.
        kiitos kun poikkesit
        ja kaikkea hyvää iltaasi.

        Huomenta runoniekka.
        Pirskatti on ollut monenlaisia
        kulttuurin marjaa tienoollasi.
        Kyllä siinä Vampyyreitä
        näkee jo unissaankin
        samoilevan
        - häkyltäähän siinä
        pohjan ujo poika.

        Mielenkiintoista tapahtumia
        tunnut viettävän alias
        "Lönroth"samoilun sydän
        mailla.Ihan pikantti makua.

        Kaikkea hyvää taasen
        tähänkin päivääsi.


    • risu

      ..tämä kumman raadollinen.
      Ja siitä huolimatta tai ehkä juuri siksi niin vangitseva. Pitkästä aikaa jäin runoosi kiinni.

      • runo64-1

        ..hyvä kun onnistuin
        vangitsmaan huomioisi
        kun sinä olet vahvojen runojen
        tekijä
        ja sinussa on paljon koskettavaa
        riipaivaisuutta tai miten sen sanoisi
        -meni kieli solmuun.
        no tämäkin on eräänlainen tositarina.
        pitää sanoa että paljon iloa toit
        josta kiitän kuten vieraillustasi
        ja kaikkea hyvää iltaasi toivotan.


    • kaaru

      ...kirjoitat,
      kirjoitat hyvin
      ja näin se joskus on

      hyvä runo64
      nyt mulla kiire
      vieraat saapuu
      minä hetkenä tahansa
      ja kiirettä sitten
      pitää:)

      • runo64-1

        ..sitten vilu?
        no eräänlainen tositarina
        tämäkin ja olisihan tietysti
        otsikon voinut paremmin valita
        mutta se on todella kuvaava
        eräästä ystävästäni vuosien takaa.
        kiitos kun poikkesit
        ja kaikkea hyvää viikonlopun
        aatto päivääsi.


    • Yhtään valhtelematta, tämä on kyllä
      tähänastisista
      paras runosi!

      • runo64-1

        ..on vaikea sanoa mitään
        mutta itse mielestäni en saanut
        kaikkia tuntemuksia esille niin kuin
        ajattelin.
        ehkä tämä olisi paljon raadollisempi
        kuten risutar sanoi mutta on
        tässä paljon totta vaikka ei verta
        imetä mutta viedään paljon muuta esim.
        elämäniloa yms.
        kiitos kun poikkesit
        no myönnetään ikäväkin
        ja toivotan kaikkea hyvää päivääsi.


    • lindalinda1

      vahvaa, todella vahvaa tekstiä.
      Kirjoitettu paatoksella, erittäin hyvä runo
      Sinulta alusta loppuun.

      Ehkä vaikuttavin säkeistö on toiseksi viimeinen,
      mutta en sillä kumoa muidenkaan vaikuttavuutta.
      Kymmenen pistettä.

      • runo64-1

        ..jos annat kymmenen pistettä
        niin minne papukaijamerkki jäi?
        no en onnistunut mielestäni omien
        tuntemusten kuvailussa kovin hyvin.
        tositarina tavallaan
        ja elämä on ihmeellistä
        kuin satua.
        kiitos rakas oppimestari kun kunnioitit
        vierailullasi ja siitä iloisena toivotan
        kaikkea hyvää,kaunistakin viikonlopun
        aatto päivääsi.


    • Mienoita

      Upea runo sinulta!
      Nyt mie sanon jotta
      HYVÄ SIE!

      • runo64-1

        ..runo tämä
        vaikka onkin eräänlainen
        tositarina tämäkin.
        sattumuksia elämästä
        ja nyt iloisena sinua kiitän
        kun poikkesit
        ja hyviä viikonloppuja
        toivotan sinulle.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      186
      1837
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      997
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      894
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      707
    5. 52
      684
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      536
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      27
      515
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      194
      471
    Aihe