Onko kokemusta - pliiis kertokaa,,,
Saako unix-peräisen Solaris käyttiksen mac:n rinnalle ?
5
579
Vastaukset
näemmä. Googletapas itse.;)
- erittäin kiitollinen
Voisit vasta joka ikisien viestiin: "Googletapas itse!" niin asiallisten ja hyödyllisten viestien määrä kaksinkertaistuu ja pippelisi kasvaa metrillä.
erittäin kiitollinen kirjoitti:
Voisit vasta joka ikisien viestiin: "Googletapas itse!" niin asiallisten ja hyödyllisten viestien määrä kaksinkertaistuu ja pippelisi kasvaa metrillä.
"kiitollinen", eihän meillä ole mitään keskustelua ollut tietääkseni missään enkä sinulle ole mitään vastannut.
Minkä helvetin takia minun pitäisi jonkun patalaiskan puolesta alkaa googlettaa? Jos ei itse viitsi, asia ei liene edes tärkeä.
- niin miksi ei
Kyllä kai se toimii koneessa, jos siinä windowskin toimii, Eli uusi Intelkone, mutta wanhaan Mackiin lienee turha yrittää.
http://www.sun.com/software/solaris/index.jsp - jason-blue
http://mysqldatabaseadministration.blogspot.com/2007/05/installing-solaris-10-on-mac-book-using.html
Löytyi ekalta sivulta 2 minuutissa - Google on ystävä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392487
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381363- 841323
- 631201
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40949Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.123842- 31761
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait0750Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi25623Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58596