Mistä parvekelasien tiivisteet?

Mimosa2

Mistä löytyy uusi tiivisteitä parvekelasien väliin? Etenkin kulma- ja reunakohtiin tarvitsisi vaihtaa tai lisätä uudet rispaantuneiden tilalle.

Kyseessä ovat kai "sulkatiivisteet", joiden toinen puoli on jotain karvaa tms.

Etsin tiivisteitä pääkaupunkiseudulta.
Bauhausissa oli vain isompia ovien tiivisteitä.

10

10098

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mutta jos

Näet jossain lumon asentajan saatat saada pimeesti halvalla.

• hups

Lumon on ainut toimittaja, jolla myös varaosat laseihin.

Onneks sulla mennyt vaan tiiviste. Mulla erään muun firman lasit ja ei saa osai enää ja koko lasit meni uusiks.

Ei muuten myy LUMON-asentajat pimeästi mitään osia. Kysyin uusia laseja asentajalta ja antoi myyjän kortin ja käski siltä ostamaan.

• Punttis
        hups kirjoitti:

Onneks sulla mennyt vaan tiiviste. Mulla erään muun firman lasit ja ei saa osai enää ja koko lasit meni uusiks.

Ei muuten myy LUMON-asentajat pimeästi mitään osia. Kysyin uusia laseja asentajalta ja antoi myyjän kortin ja käski siltä ostamaan.

kerää vaan lumonin asentajalta tippuneet osat pihalta, niin siinä on jo varaosia tarpeeksi. Meidän talossa laitettiin laseja ja asennuksen jälkeen oli pihalla kaikennäköistä osaa ja vitkutinta missä asentajien kärryt oli seisseet. Taitaa olla aika halpaa tavaraa kun noin jää jälkeen. En maksais mitään.

• Anonyymi
        hups kirjoitti:

:-) kyllä myyn….

• tiivisteet

Soita paikkakuntasi Lumon-edustajalle. Saat uudet tiivisteet varmasti laseihisi, vaikka olisi vahakin lasitus. Nyky tiivisteet ovat silikonia, joten lasituksesi on ilmeisesti vanhempaa mallia.

• hartsa 18

asun kaarinassa ja haluaisin lasien väliin tiivisteet,oisko mitään lumon-edustajan tietoja kellään,missä lähin olisi?

• soita lumonille ei oo kallista. pari euroo metri ja saat oikeanlaiset..

• Jussila89
    • Lumosxhik

30e siivu. Olikohan 2m pätkissä. Kallista.

• NickNailer

15 snt metri suoraan Kiinasta. Kuljetus voi olla hankala, riippuen pituudesta. 20 snt per m magneettilistalla, sopii suihkukaappeihin.

Jos kysyntää on, niin voisin täyttää yhden kontin. Silloin hinnaksi tulee metrihinta ALV osuus kontin kuljetushinnasta

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      172
      6293
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      147
      1744
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1528
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1280
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      46
      962
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      32
      879
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      97
      856
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      5
      809
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      231
      775
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      759
    Aihe