ikävän laineet lyövät,
elämäni autiorantaan,
sydämmeeni koskee
kun tunnen surun,
surun,
niin polttavan.
tuskanlyömät haavat vain
jäivät sydämmeeni asumaan,
tahdoin vain,sinua,
sinua,
rakastaa ja kanssasi
elää,,,
miksi
meille kävi niin ?
tuskanlyömät haavat,,,
7
323
Vastaukset
- lindalinda1
sydämen kipua, surua.
Runossasi kulkee kauniit, koskettavat säkeet.
' miksi meille kävi niin ' kysymys, jonka edessä
on moni pari joutunut miettimään rakkauttaan.
Toivon Sinulle myötuulta tulevissa päivissäsi,
rakkauttakin.- kaviokuume
niin olet oikeassa linda,
lause(miksi meille kävi näin)
niin monen huulilla soi
tuskan haikeana.
liian myöhäinen on herätys,
karikolla ollaan
ja syvällä.
minun päiväni...
odottavin mielin uuteen huomiseen,
hymyssä suin,, :)
toivo elää huomisessä.
*kiitos sinulle ja hyvää viikonloppua sinulle,toivotan:)
Tämä runosi avaa muistoja
nuoruuden lähteiltäni,joihin
on niin helppo matkustaa
-nyt turvallisesti.
Olen niin monesti sanonut,että
surullisista runoista
-saa Kauniin runon-
mutta saako se aina
arvoisensa - Arvon.
Hyvää Sinulle kuin toivoa
johonkin uuteen ja kestävään.- kaviokuume
niin se on,ihmeellistä,
aika
aika parantaa haavat sydämmen
katkeruus,haihtuu,,,ainakin hieman,,, :)
luulen niin..
sinä runoilijana tiedät
kuinka haikeutta käsitellään runoissa
arvostusta ainakin saa niiltä jota
runo koskettaa..
lauluissa olen huomannut,
kuinka haikeus menee kuulijaan,
pysäyttää kuulijan,
monesti olen kiitosta saanut kappaleista
joita esitän,valitettavasti kyynelsilmin,,
kiitoksia sinulle ja toivon sinulle
hyvää viikonloppua. kaviokuume kirjoitti:
niin se on,ihmeellistä,
aika
aika parantaa haavat sydämmen
katkeruus,haihtuu,,,ainakin hieman,,, :)
luulen niin..
sinä runoilijana tiedät
kuinka haikeutta käsitellään runoissa
arvostusta ainakin saa niiltä jota
runo koskettaa..
lauluissa olen huomannut,
kuinka haikeus menee kuulijaan,
pysäyttää kuulijan,
monesti olen kiitosta saanut kappaleista
joita esitän,valitettavasti kyynelsilmin,,
kiitoksia sinulle ja toivon sinulle
hyvää viikonloppua.Aurinko se täällä nyt hymyilee
toivon mukaan sielläkin
valoa luomaan.
Yleensä tuo sanonta,että aika
parantaa,ehkä niinkin on,mutta
jättää jälkiään tuonne
muisti lokeroon
-ikäänkuin elämään.
Muista kun aikoinani kirjoitinkin
paljon haiku runoja kuin myös
lukiessani runokirjoista niitä.
Tuntuu - että niistä ehkä ne
koskettavimmat runot tehdään
...vai onko "syy"melankolia
luonteen piirteestä.
Lauluista - sen on varmaan juuri
noin,sillä niissä virtaa
voimakas tunnelataus ja jos
osuu kuulijan sydänmieleen
- Sillä on hurjakin voima.
Musiikki kuin esim.Runous
yhdistettynä ja hyvin esitettynä
on Taidetta parhaimmillaan
- ei puutu kuin Taidemaalaus
taustalta.
Hienoa jos Sinulla on nuo
ominaisuudet- Toivon sitä.
Kiitän Sinua ja Hyvää kuin
terveen herkkää viikonloppua.
Elämä ei aina ole oikeudenmukaista,
mutta jokaisella tapahtumalla ja ihmisellä,
jonka kohtaamme matkallamme,
on merkitystä.
Sen jos jaksaa muistaa, niin jaksaa taas.
Ja aina jää kysymyksiä ilman järkevää vastausta.
Runosi sisältö oli kaipaavan tuskainen,
vetosi minuun.- kaviokuume
voi kiitos..
olet oikeassa,
sanasi,ajatuksesi,,luovat kauniinpaa,
parempaa huomista kuin tulevaakin..
sitä toivon.
sydämmestäni,
kiitän sinua.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671623
- 104941
- 75753
- 51645
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa18641ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429