tuskanlyömät haavat,,,

kaviokuume

ikävän laineet lyövät,
elämäni autiorantaan,
sydämmeeni koskee
kun tunnen surun,
surun,
niin polttavan.

tuskanlyömät haavat vain
jäivät sydämmeeni asumaan,
tahdoin vain,sinua,
sinua,
rakastaa ja kanssasi
elää,,,

miksi
meille kävi niin ?

7

323

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lindalinda1

      sydämen kipua, surua.

      Runossasi kulkee kauniit, koskettavat säkeet.
      ' miksi meille kävi niin ' kysymys, jonka edessä
      on moni pari joutunut miettimään rakkauttaan.
      Toivon Sinulle myötuulta tulevissa päivissäsi,
      rakkauttakin.

      • kaviokuume

        niin olet oikeassa linda,
        lause(miksi meille kävi näin)
        niin monen huulilla soi
        tuskan haikeana.
        liian myöhäinen on herätys,
        karikolla ollaan
        ja syvällä.

        minun päiväni...
        odottavin mielin uuteen huomiseen,
        hymyssä suin,, :)
        toivo elää huomisessä.
        *kiitos sinulle ja hyvää viikonloppua sinulle,toivotan:)


    • Tämä runosi avaa muistoja
      nuoruuden lähteiltäni,joihin
      on niin helppo matkustaa
      -nyt turvallisesti.

      Olen niin monesti sanonut,että
      surullisista runoista
      -saa Kauniin runon-
      mutta saako se aina
      arvoisensa - Arvon.

      Hyvää Sinulle kuin toivoa
      johonkin uuteen ja kestävään.

      • kaviokuume

        niin se on,ihmeellistä,
        aika
        aika parantaa haavat sydämmen
        katkeruus,haihtuu,,,ainakin hieman,,, :)
        luulen niin..

        sinä runoilijana tiedät
        kuinka haikeutta käsitellään runoissa
        arvostusta ainakin saa niiltä jota
        runo koskettaa..

        lauluissa olen huomannut,
        kuinka haikeus menee kuulijaan,
        pysäyttää kuulijan,
        monesti olen kiitosta saanut kappaleista
        joita esitän,valitettavasti kyynelsilmin,,

        kiitoksia sinulle ja toivon sinulle
        hyvää viikonloppua.


      • kaviokuume kirjoitti:

        niin se on,ihmeellistä,
        aika
        aika parantaa haavat sydämmen
        katkeruus,haihtuu,,,ainakin hieman,,, :)
        luulen niin..

        sinä runoilijana tiedät
        kuinka haikeutta käsitellään runoissa
        arvostusta ainakin saa niiltä jota
        runo koskettaa..

        lauluissa olen huomannut,
        kuinka haikeus menee kuulijaan,
        pysäyttää kuulijan,
        monesti olen kiitosta saanut kappaleista
        joita esitän,valitettavasti kyynelsilmin,,

        kiitoksia sinulle ja toivon sinulle
        hyvää viikonloppua.

        Aurinko se täällä nyt hymyilee
        toivon mukaan sielläkin
        valoa luomaan.

        Yleensä tuo sanonta,että aika
        parantaa,ehkä niinkin on,mutta
        jättää jälkiään tuonne
        muisti lokeroon
        -ikäänkuin elämään.

        Muista kun aikoinani kirjoitinkin
        paljon haiku runoja kuin myös
        lukiessani runokirjoista niitä.
        Tuntuu - että niistä ehkä ne
        koskettavimmat runot tehdään
        ...vai onko "syy"melankolia
        luonteen piirteestä.

        Lauluista - sen on varmaan juuri
        noin,sillä niissä virtaa
        voimakas tunnelataus ja jos
        osuu kuulijan sydänmieleen
        - Sillä on hurjakin voima.

        Musiikki kuin esim.Runous
        yhdistettynä ja hyvin esitettynä
        on Taidetta parhaimmillaan
        - ei puutu kuin Taidemaalaus
        taustalta.

        Hienoa jos Sinulla on nuo
        ominaisuudet- Toivon sitä.

        Kiitän Sinua ja Hyvää kuin
        terveen herkkää viikonloppua.


    • Elämä ei aina ole oikeudenmukaista,
      mutta jokaisella tapahtumalla ja ihmisellä,
      jonka kohtaamme matkallamme,
      on merkitystä.
      Sen jos jaksaa muistaa, niin jaksaa taas.
      Ja aina jää kysymyksiä ilman järkevää vastausta.

      Runosi sisältö oli kaipaavan tuskainen,
      vetosi minuun.

      • kaviokuume

        voi kiitos..
        olet oikeassa,
        sanasi,ajatuksesi,,luovat kauniinpaa,
        parempaa huomista kuin tulevaakin..
        sitä toivon.

        sydämmestäni,
        kiitän sinua.


    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1955
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      109
      1035
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      633
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      556
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe