Kaasu pohjassa
ajan luoksesi
ikävä hakkaa sydämessäni
kuin männät sylintereissä
Kohta näen taas sinut
tiedän sun odottavan
Käännän auton pihaan
tuttu talo ja tuttu toivotus
Kiva kun tulit
Odotusta
23
687
Vastaukset
Näin se pitää mennä,
tästä tuntee kaipauksen
ja
elämä hymyilee,
kuten minäkin,tulin niin
hyvälle mielelle:)))- tomppa2006
...silloin mennään, kun on tilanne päällä...
Olen iloinen saadessani sinut hyvälle mielelle. Kiitos marin!
*hymyilee*
- *MURUKULTA*
Lyhyesti ja ytimekäästi
Enkä minä anna sakkoja vaikka mittari pyörähtikin ympäri..
Odotappas,,katson tässä muualle.....noin!
Hymyä pvääsi tomppa ja - - Turvallista matkaa! *Muru huiskuttaa* :D- tomppa2006
...on henkilöitä, joiden ei pidä antaa odottaa...
No hyvä ettet sakota. Ymmärsit varmaan tilanteen vakavuuden.
Sinun päivääsi iloa ja kauneutta - huiskuttaa mennessään ja...
*hymyilee*
- peres
Tuntui mukavalta runosi
kuin ois kokenut itsekkin joskus noin- tomppa2006
...joskus lakia rikkoo, kun jokin tärkeä ja kiireellinen odottaa...
Ikävän tunteen pyrkii poistamaan mahdollisimman nopeasti, jos vain pystyy.
- lindalinda1
nuo hetket itsekkin kokeneena,
voin sanoa tuntevani samoin.
' kiva kun tulit '- tomppa2006
...selvästi silloin mennään, eikä meinata ihmisiä...
Kiitos mukavasta palautteesta. Minä kiitän sinua.
*kumarrus*
-onneksi aita maalattu;kun tälläinen kiire
-onneksi siksikin kun sade päällä
Nyt on aika ne
-asiat sisäistää.
Hyviä hetkiä ja palkintoa
hakemaan jota ei raha
ohjaile,vaan
syvemmät tunnot.- tomppa2006
...täällä ei sada ja on 27°C lämmintä...
Asioiden sisäistäminen ja tärkeys järjestykseen asettaminen ovat merkittäviä tilanteita elämässä.
Kiitos palautteesta ja oikein leveä hymy!
*pyyhkii hikeä* - enkelin-tuli
tomppa2006 kirjoitti:
...täällä ei sada ja on 27°C lämmintä...
Asioiden sisäistäminen ja tärkeys järjestykseen asettaminen ovat merkittäviä tilanteita elämässä.
Kiitos palautteesta ja oikein leveä hymy!
*pyyhkii hikeä*aurinko paistaa
tarvitse ei vaihtaa kaistaa
tähän tulkaa...oli ihan pakko ottaa kantaa
mutta...ihan 27 astetta
taidat löpöä antaa
ukkosta ilmassa. tomppa2006 kirjoitti:
...täällä ei sada ja on 27°C lämmintä...
Asioiden sisäistäminen ja tärkeys järjestykseen asettaminen ovat merkittäviä tilanteita elämässä.
Kiitos palautteesta ja oikein leveä hymy!
*pyyhkii hikeä*Hei...muuten täälläkin paistaa
Sun ja niin komeasti,ettei
tarvitse etelän lämpöön
lähteä.
Jaa, että Porvoolaisia Sinä,
ei ole tullut käytyä Siellä.
Taitaa eräs muukin olla
palstalaisista samassa
kaupungissa.
Jos vaikka muuttaisin sinne,
niin olis useampiakin.
Taitaa olla sitä onnellista
hikeä,sitten vain termostaattia
suuremmalle,niin että
Afrikan hellettä sinne
tuupataan ja tomppa naattiin...
hiukan alkoi tässä hymyilyttää...Hyviä iltoja.- tomppa2006
enkelin-tuli kirjoitti:
aurinko paistaa
tarvitse ei vaihtaa kaistaa
tähän tulkaa...oli ihan pakko ottaa kantaa
mutta...ihan 27 astetta
taidat löpöä antaa
ukkosta ilmassa....kyllä siitä ukkonen tuli...
Mutta suvi-ilmoihin kuuluvat myös pienet sateet raikastamaan luontoa. - tomppa2006
dolan kirjoitti:
Hei...muuten täälläkin paistaa
Sun ja niin komeasti,ettei
tarvitse etelän lämpöön
lähteä.
Jaa, että Porvoolaisia Sinä,
ei ole tullut käytyä Siellä.
Taitaa eräs muukin olla
palstalaisista samassa
kaupungissa.
Jos vaikka muuttaisin sinne,
niin olis useampiakin.
Taitaa olla sitä onnellista
hikeä,sitten vain termostaattia
suuremmalle,niin että
Afrikan hellettä sinne
tuupataan ja tomppa naattiin...
hiukan alkoi tässä hymyilyttää...Hyviä iltoja....Afrikan hellettä, pieni kesäsade raikastaa luontoa ja kesä on mahtava Suomessa.
Vai on palstalla muitakin porvoolaisia? En ole vielä törmännyt, mutta uteliaana jään odottelemaan tapaamista.
*hymyilee* tomppa2006 kirjoitti:
...Afrikan hellettä, pieni kesäsade raikastaa luontoa ja kesä on mahtava Suomessa.
Vai on palstalla muitakin porvoolaisia? En ole vielä törmännyt, mutta uteliaana jään odottelemaan tapaamista.
*hymyilee*Juu ei ihan Afrikkaa kaivata,sillä
tämä riittää ihan hyvin.
Niin-jos useampia vois olla
Porvoon seminaarien
kokous aiheellista
järjestää.
Hyvää Sunnuntaita vaan Porvooseen.
- padme_amidala
..ihanan vauhdikas runo. Voi hyvin kuvitella männät liikkumassa vauhdilla. Mukava on mennä paikkaan, jossa tietää toisen odottavan ja toivottavan lämpimästi tervetulleeksi. Ajelethan kuitenkin varovasti, aarteesi on enemmän mielissään, jos ehyenä pääset perille.
Kiitos lukuhetkestä : )- tomppa2006
...autoiluun liittyvän rakkausruno olevan jotenkin liian miehinen, mutta epäilykseni osoittautui turhaksi...
Olen nähnyt sinun kirjoittavan runoja lähes mahdottomasta ja kaikesta mahdollisesta. Sanotaan nyt, vaikka "sukkapuikko", epäilen sinun halutessasi kirjoittavan runon siitäkin?
Kiitos palautteesta ja extra very large
*hymy*
....Parhaita arkea...
Kauniisti huokaus runon muodossa.
Niiaa ja kiittää=)- tomppa2006
...minä kerron pienen salaisuuden...
Tämän runon syntymiseen edesauttoi Dingo-yhtyeen kappale - Sinä ja minä. Uskon sinunkin tunnistavan kappaleen. Alkusanat menee muistaakseni jotenkin näin:
Tukka pystyssä
katuja astelen
on pillifarkkuni
haaroista ratkenneet
Kappale jäi mieleeni soimaan kuultuani sen radiossa pitkästä aikaa. Siitä sitten vaan runoa rustaamaan. Tuloksena oli tämä.
*hymyilee*
- laudi**
..:)..aika siellä...pellolla.
"...ikävä hakkaa sydämessäni
kuin männät sylintereissä..." ...:)))))))
Missähän kohtaa moottorissa lienevät ne männät...:/...tuo ikävä on kyllä kurja juttu...
..joutuu autokin ...lujille...:(...
Mutta kaupoissa on lisää, jos hajoaa...:))))))))..entinen..- tomppa2006
...siellä on nyt liian märkää...
Jos auto ei kestä kovaa ajoa, niin hajotkoon! Sitten vaihdetaan pirssiin, mutta rakkaan luo on päästävä, hinnalla millä hyvänsä, heh.
- Minänoita
Ihana tervetulleeksi
toivottava runo sinulta!
Jes sanoo noita !- tomppa2006
...sinulle, luin jostakin että olet reissuun lähdössä...
Palautteesta lämpimästi kiittäen, oli ihan yes!
*hymyilee*
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791756
- 108987
- 94874
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19683- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41567Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164523Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä24475Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466