Odotusta

tomppa2006

Kaasu pohjassa
ajan luoksesi
ikävä hakkaa sydämessäni
kuin männät sylintereissä

Kohta näen taas sinut
tiedän sun odottavan
Käännän auton pihaan
tuttu talo ja tuttu toivotus

Kiva kun tulit

23

687

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näin se pitää mennä,
      tästä tuntee kaipauksen
      ja
      elämä hymyilee,
      kuten minäkin,tulin niin
      hyvälle mielelle:)))

      • tomppa2006

        ...silloin mennään, kun on tilanne päällä...

        Olen iloinen saadessani sinut hyvälle mielelle. Kiitos marin!

        *hymyilee*


    • *MURUKULTA*

      Lyhyesti ja ytimekäästi
      Enkä minä anna sakkoja vaikka mittari pyörähtikin ympäri..
      Odotappas,,katson tässä muualle.....noin!

      Hymyä pvääsi tomppa ja - - Turvallista matkaa! *Muru huiskuttaa* :D

      • tomppa2006

        ...on henkilöitä, joiden ei pidä antaa odottaa...

        No hyvä ettet sakota. Ymmärsit varmaan tilanteen vakavuuden.

        Sinun päivääsi iloa ja kauneutta - huiskuttaa mennessään ja...

        *hymyilee*


    • peres

      Tuntui mukavalta runosi
      kuin ois kokenut itsekkin joskus noin

      • tomppa2006

        ...joskus lakia rikkoo, kun jokin tärkeä ja kiireellinen odottaa...

        Ikävän tunteen pyrkii poistamaan mahdollisimman nopeasti, jos vain pystyy.


    • lindalinda1

      nuo hetket itsekkin kokeneena,
      voin sanoa tuntevani samoin.

      ' kiva kun tulit '

      • tomppa2006

        ...selvästi silloin mennään, eikä meinata ihmisiä...

        Kiitos mukavasta palautteesta. Minä kiitän sinua.

        *kumarrus*


    • -onneksi aita maalattu;kun tälläinen kiire
      -onneksi siksikin kun sade päällä

      Nyt on aika ne
      -asiat sisäistää.

      Hyviä hetkiä ja palkintoa
      hakemaan jota ei raha
      ohjaile,vaan
      syvemmät tunnot.

      • tomppa2006

        ...täällä ei sada ja on 27°C lämmintä...

        Asioiden sisäistäminen ja tärkeys järjestykseen asettaminen ovat merkittäviä tilanteita elämässä.

        Kiitos palautteesta ja oikein leveä hymy!

        *pyyhkii hikeä*


      • enkelin-tuli
        tomppa2006 kirjoitti:

        ...täällä ei sada ja on 27°C lämmintä...

        Asioiden sisäistäminen ja tärkeys järjestykseen asettaminen ovat merkittäviä tilanteita elämässä.

        Kiitos palautteesta ja oikein leveä hymy!

        *pyyhkii hikeä*

        aurinko paistaa
        tarvitse ei vaihtaa kaistaa
        tähän tulkaa...oli ihan pakko ottaa kantaa
        mutta...ihan 27 astetta
        taidat löpöä antaa
        ukkosta ilmassa.


      • dolan
        tomppa2006 kirjoitti:

        ...täällä ei sada ja on 27°C lämmintä...

        Asioiden sisäistäminen ja tärkeys järjestykseen asettaminen ovat merkittäviä tilanteita elämässä.

        Kiitos palautteesta ja oikein leveä hymy!

        *pyyhkii hikeä*

        Hei...muuten täälläkin paistaa
        Sun ja niin komeasti,ettei
        tarvitse etelän lämpöön
        lähteä.

        Jaa, että Porvoolaisia Sinä,
        ei ole tullut käytyä Siellä.
        Taitaa eräs muukin olla
        palstalaisista samassa
        kaupungissa.
        Jos vaikka muuttaisin sinne,
        niin olis useampiakin.

        Taitaa olla sitä onnellista
        hikeä,sitten vain termostaattia
        suuremmalle,niin että
        Afrikan hellettä sinne
        tuupataan ja tomppa naattiin...
        hiukan alkoi tässä hymyilyttää...Hyviä iltoja.


      • tomppa2006
        enkelin-tuli kirjoitti:

        aurinko paistaa
        tarvitse ei vaihtaa kaistaa
        tähän tulkaa...oli ihan pakko ottaa kantaa
        mutta...ihan 27 astetta
        taidat löpöä antaa
        ukkosta ilmassa.

        ...kyllä siitä ukkonen tuli...

        Mutta suvi-ilmoihin kuuluvat myös pienet sateet raikastamaan luontoa.


      • tomppa2006
        dolan kirjoitti:

        Hei...muuten täälläkin paistaa
        Sun ja niin komeasti,ettei
        tarvitse etelän lämpöön
        lähteä.

        Jaa, että Porvoolaisia Sinä,
        ei ole tullut käytyä Siellä.
        Taitaa eräs muukin olla
        palstalaisista samassa
        kaupungissa.
        Jos vaikka muuttaisin sinne,
        niin olis useampiakin.

        Taitaa olla sitä onnellista
        hikeä,sitten vain termostaattia
        suuremmalle,niin että
        Afrikan hellettä sinne
        tuupataan ja tomppa naattiin...
        hiukan alkoi tässä hymyilyttää...Hyviä iltoja.

        ...Afrikan hellettä, pieni kesäsade raikastaa luontoa ja kesä on mahtava Suomessa.

        Vai on palstalla muitakin porvoolaisia? En ole vielä törmännyt, mutta uteliaana jään odottelemaan tapaamista.

        *hymyilee*


      • tomppa2006 kirjoitti:

        ...Afrikan hellettä, pieni kesäsade raikastaa luontoa ja kesä on mahtava Suomessa.

        Vai on palstalla muitakin porvoolaisia? En ole vielä törmännyt, mutta uteliaana jään odottelemaan tapaamista.

        *hymyilee*

        Juu ei ihan Afrikkaa kaivata,sillä
        tämä riittää ihan hyvin.

        Niin-jos useampia vois olla
        Porvoon seminaarien
        kokous aiheellista
        järjestää.

        Hyvää Sunnuntaita vaan Porvooseen.


    • padme_amidala

      ..ihanan vauhdikas runo. Voi hyvin kuvitella männät liikkumassa vauhdilla. Mukava on mennä paikkaan, jossa tietää toisen odottavan ja toivottavan lämpimästi tervetulleeksi. Ajelethan kuitenkin varovasti, aarteesi on enemmän mielissään, jos ehyenä pääset perille.

      Kiitos lukuhetkestä : )

      • tomppa2006

        ...autoiluun liittyvän rakkausruno olevan jotenkin liian miehinen, mutta epäilykseni osoittautui turhaksi...

        Olen nähnyt sinun kirjoittavan runoja lähes mahdottomasta ja kaikesta mahdollisesta. Sanotaan nyt, vaikka "sukkapuikko", epäilen sinun halutessasi kirjoittavan runon siitäkin?

        Kiitos palautteesta ja extra very large

        *hymy*


    • ....Parhaita arkea...
      Kauniisti huokaus runon muodossa.
      Niiaa ja kiittää=)

      • tomppa2006

        ...minä kerron pienen salaisuuden...

        Tämän runon syntymiseen edesauttoi Dingo-yhtyeen kappale - Sinä ja minä. Uskon sinunkin tunnistavan kappaleen. Alkusanat menee muistaakseni jotenkin näin:

        Tukka pystyssä
        katuja astelen
        on pillifarkkuni
        haaroista ratkenneet

        Kappale jäi mieleeni soimaan kuultuani sen radiossa pitkästä aikaa. Siitä sitten vaan runoa rustaamaan. Tuloksena oli tämä.

        *hymyilee*


    • laudi**

      ..:)..aika siellä...pellolla.

      "...ikävä hakkaa sydämessäni
      kuin männät sylintereissä..." ...:)))))))
      Missähän kohtaa moottorissa lienevät ne männät...:/...tuo ikävä on kyllä kurja juttu...
      ..joutuu autokin ...lujille...:(...
      Mutta kaupoissa on lisää, jos hajoaa...:))))))))..entinen..

      • tomppa2006

        ...siellä on nyt liian märkää...

        Jos auto ei kestä kovaa ajoa, niin hajotkoon! Sitten vaihdetaan pirssiin, mutta rakkaan luo on päästävä, hinnalla millä hyvänsä, heh.


    • Minänoita

      Ihana tervetulleeksi
      toivottava runo sinulta!
      Jes sanoo noita !

      • tomppa2006

        ...sinulle, luin jostakin että olet reissuun lähdössä...

        Palautteesta lämpimästi kiittäen, oli ihan yes!

        *hymyilee*


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      186
      1837
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      997
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      894
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      707
    5. 52
      684
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      536
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      27
      515
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      194
      471
    Aihe