Neitsyet

epätasapainoisia ihmisiä?

Olen kiinnittänyt huomiota, että Neitsyet usein epäonnistuvat parisuhteissaan ja ratkeavat helposti ryyppäämään ym. Moni julkisuuden henkilökin on tästä oiva esimerkki. En nyt mitenkään halua loukata Neitsyitä, mutta oletteko huomanneet samaa? Ja mistä tällainen asia johtuu? Ovatko jotenkin erityisen herkkiä ihmisiä? Tuttavapiirissäkin muutama Neitsyt on ja kyllähän se vähän pahalta tuntuu katsella, kun heillä aina tuntuu asiat menevän pieleen.

24

4632

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neitsyt pyrkii täydellisyyteen

      Kun se sitten ei olekaan niin eikä onnistu, niin neitsyt romahtaa. Tosin tuon myöntämiseen menee neitsyellä kauan. Moni ei myönnä ikinä olevansa vajavainen.

      Sitten kun neitsyt ryhtyy ryypäämään tekee hän senkin parhaiten - pohjamutien kautta!

      Surkeudessaankin neitsyt on siinä muita parempi!

      Kenelläkään ei ole niin huonosti ja kurjaa kuin neitsyellä!

    • vastaa

      Kyllä, olen usein epäonnistunut parisuhteessa. Eipä mies ollutkaan niin täydellinen kuin alussa tuntui - no sai kenkää. Yleensä olen itse miehet jättänyt niin ei oo sydänsuruja ollut. En siis ole katkeroitunut - ei muuta kun paanalle niin hetkessä on uusi mies roikkumassa hihassa. Miehet vaan jotenkin minuun ihastuu suunnattomasti ja varsinkin miehet jotka saavat minusta itsetuntonsa kohentajan.

      Kyllä, bisse maistuu lahes päivittäin. Mutta en juo suruuni vaan on kiva tavata muita juoppoja esim. vaakoja,vesimiehiä,rapuja (aina valittamassa kohtaloaan), kauriita, leijonia (leijona muijat tosi hyvii bailaa), skorppiooneja...Mulla on tosi paljon frendejä:) ja hauskaa on...

      Jees...taidan lähtee baariin:D

      • kuin itsensä

        itsetuntoa!

        Ehkä hetken huumassa voi näin kuvitella, mutta ei.

        Neitsyt vie ja syö lopunkin itsekunnioituksen kahlitsemiltaan ihmisiltä.


      • Miss Blue
        kuin itsensä kirjoitti:

        itsetuntoa!

        Ehkä hetken huumassa voi näin kuvitella, mutta ei.

        Neitsyt vie ja syö lopunkin itsekunnioituksen kahlitsemiltaan ihmisiltä.

        tiedättekö, tämä palsta olisi rutkasti hauskempi, jos keksisitte edes jotain uutta...en tarkoita ettette saisi mollata meitä, mutta miettikää nyt vähän, kyllä te ootte takuulla sen verran fiksuja että löydätte jonkun uuden vian meistä.Tsemppiä!


      • tavallisia, että
        Miss Blue kirjoitti:

        tiedättekö, tämä palsta olisi rutkasti hauskempi, jos keksisitte edes jotain uutta...en tarkoita ettette saisi mollata meitä, mutta miettikää nyt vähän, kyllä te ootte takuulla sen verran fiksuja että löydätte jonkun uuden vian meistä.Tsemppiä!

        ei niistä mitään uutta hyvää/pahaa sanottavaa löydy!

        Neitsyet ovat todellakin rutiineihinsa kangistuneita! Ikäviä ihmisiä!


      • mielestäni
        kuin itsensä kirjoitti:

        itsetuntoa!

        Ehkä hetken huumassa voi näin kuvitella, mutta ei.

        Neitsyt vie ja syö lopunkin itsekunnioituksen kahlitsemiltaan ihmisiltä.

        en ole kahlinnut koskaan ketään! Pitäs varmaan kysyä mielipidettä niiltä miehiltä kenen kanssa olen seurustellut.

        Ennemminkin on niin päin että miehet ovat ripustautuneet minuun ja vielä vuosienkin päästä soittavat ja haluavat uudelleen aloittaa suhteen kanssani.


      • nii mullakiii
        mielestäni kirjoitti:

        en ole kahlinnut koskaan ketään! Pitäs varmaan kysyä mielipidettä niiltä miehiltä kenen kanssa olen seurustellut.

        Ennemminkin on niin päin että miehet ovat ripustautuneet minuun ja vielä vuosienkin päästä soittavat ja haluavat uudelleen aloittaa suhteen kanssani.

        sama juttu minulla. Olen kuulemma niin hauska ja hyväntuulinen,et minuun on helppo rakastua.Höm..mutta,jos jokin menee pieleen niin osaan olla oikea piru :/ Minun suhteeni ovat kaatuneet siihen,kun mies ei osaa elää tätä päivää.Aina pitää muistella sitä X:ää.Kuinka se teki samassa tilanteessa ja vau,sinä teetkin noin..hohhojjaa.Minun mieheni ovat olleet kaikki samanlaisia,huomionkipeitä ja itsetunnottomia.Minä kun kaipaisin juuri sellaista miestä joka voisi minun mielialaani ja itsetuntoani toisinaan pönkittää... Noh,ehkä joskus :)


      • vaan
        nii mullakiii kirjoitti:

        sama juttu minulla. Olen kuulemma niin hauska ja hyväntuulinen,et minuun on helppo rakastua.Höm..mutta,jos jokin menee pieleen niin osaan olla oikea piru :/ Minun suhteeni ovat kaatuneet siihen,kun mies ei osaa elää tätä päivää.Aina pitää muistella sitä X:ää.Kuinka se teki samassa tilanteessa ja vau,sinä teetkin noin..hohhojjaa.Minun mieheni ovat olleet kaikki samanlaisia,huomionkipeitä ja itsetunnottomia.Minä kun kaipaisin juuri sellaista miestä joka voisi minun mielialaani ja itsetuntoani toisinaan pönkittää... Noh,ehkä joskus :)

        toivoa, että sellainen mies löytyy. Nytkin olen tavannut miehen joka aliarvio itseään...No minä siihen että: " kyllä sä oot ihan hyvä tyyppi ". Onkohan meillä kohtalona löytää tuollaisia ihmisiä ympärille?:)


    • yksi neitsykäinen

      niin taitaa olla...

    • unileipuri

      Hei joo,
      toi on niin-in totta! En tiedä neitsyiden epätasapainoisuudesta, mutta hemmetinmoisia "millilillejä ja millikillejä" ovat. Kauheeta elää semmosten kanssa, vaikka osaavat olla ihan mukaviakin -aikansa!

    • mää2

      olen neitsyt naikkonen,välillä kun elämä potkii päähän ja tän täydellisyyttä tavottelevan persoonan asiat ei mene just niin kun haluaa,tää ottaa kunnon kumarat ja taas elo voittaa. Ryyppyputkia ei oo ikinä ollu, 31v mutta en lasiin syljekkään. en tiedä johtuuko se siitä pikkutarkasta luonteesta/herkkyydestä että olen melko kovapäinen ja pikkuasiat ei kyllä pahemmin hetkauta. asioilla on tapana järjestyä. rakastunut en ole ollut 10v,sen jälkeen kun mua petettiin ja rankasti,mutta elämä on ollut todellakin laiffii,lainatakseni NykäsMasaa joka myös taitaa olla neitsyt....kaikissa meissä omat pikku vikamme,mut sehän tekee elämästä elämisen arvosta.

      • N N

        Nykänen on kylläkin syntynyt 17 heinäkuuta, elikkäs eipä se mikään Neitsyt ole ikinä ollut vaan Rapu!!


      • neitsyellä
        N N kirjoitti:

        Nykänen on kylläkin syntynyt 17 heinäkuuta, elikkäs eipä se mikään Neitsyt ole ikinä ollut vaan Rapu!!

        Mun tuntemat neitsyet ei kyl oo vaikuttanut epätasapainoisille, ainakaan näin päällisin puolin (kulissit kunnossa??). Mutta toiseaalta jos ja kun heillä on tapana puuttua toisten elämään (kontrolloida tai muuten vain tehdä meidän elämälleen heille sopivat suunnitelmat!!) niin ehkä se vaikuttaa siihen että he vaikuttavat epätasapainoisille; onhan se vaikea pitää monia lankoja kädessä... ;) En pahalla, puhun vain kokemuksesta.
        Eräs päivä minulle selkeni entisen työkaverini käytös; minulla oli omia projekteja, liittyen työhömme mutta ei ollut työtehtäviämme (tein vapaa-aikanani) ja tämä eräs mies oli moneen otteeseen voivottelemassa ja taivastelemassa tekemisiäni, vaikka ei hänelle kuulunutkaan. Koska hän itse ei niin tekisi, niin se oli hänelle niin kamalaa!! Selvisi että hän on neitsyt, yllätys!


    • neitsyt -tyttö

      Olen kyllä huomannut itsessä juuri nuo piirteet, ei mun elämä olis mitään ellen lois siihen tasasin väliajoin pientä draamaa.

    • Klaara*

      Minä olen ilmeisesti hyvin epänormaali sekä neitsyenä että ylipäätään ihmisenä, koska en koskaan kerro kenellekkään, jos elämä tuntuu työläältä. Mietiskelen asiat läpi kaikessa rauhassa ja teen omat johtopäätökseni. Viihdyn törkeän hyvin yksin ja silti elämässäni on ihmisiä, jotka rakastavat minua ja päinvastoin. Olen esim. kihloissa. Ehkä itsekäs on sana, joka kuvaa minua. Toisaalta... en koskaan käännä selkää, jos joku tarvitsee minua. Älkää ihmiset rakkaat mollatko meitä neitsyitä, olemme kuitenkin niitä ihmisiä, jotka eivät hylkää hädässä.

    • - tärkeintä

      Neitsyille vapaus on tärkeintä elämässä. Ryyppämistähän pidetään paheellisena asiana, mutta neitsyt katsoo, että se on hänen oma asiansa - hän ei kysele lupaa muilta. Juhliminen on nautinto, ja vaikka se johtaisi turmioon, niin se on kuitenkin ollut oma valinta. Neitsyt ei pohjimmiltaan koskaan myöskään mieti, mitä muut hänestä ajattelevat.

      Ja mitä tulee suhteisiin, neitsyt lähtee suhteesta, kun toinen alkaa olla liian omistava. Vaikutelmaksi saattaa tulla, että neitsyet epäonnistuvat usein suhteissaan, mutta jos todella kysyisit neitsyiltä itseltään päättyneistä suhteista, niin huomaisit, että neitsyt on itse tehnyt päätöksen lähtemisestä. Hän ei vain tee asiasta numeroa.

      Neitsyt-naisissa on eniten vapaaehtoisesti naimattomia. Joten avioliitto ei ole kaikkien neitsyiden ykköshaave elämässä. Tämä on hyvä tietää, kun arvioi neitsyiden suhteiden laatua/määrää. Mieluummin useampi lyhyempi suhde kuin yksi ahdistava pitkä suhde.

    • Tiikkukolo

      Olen neitsytnainen, epäonnistunut kaikissa parisuhteissani ja olen jokseenkin epätasapainoinen. Ryyppäämistä en kylläkään juuri harrasta.

      En tiedä onko neitsyen mieli yleisesti hauras ja halposti heittelehtivä vai onko se vaan minä... Tasainen mieli olisi kyllä ihan jees. Vinkkejä? :)

      • *nasukka*

        "tasainen mieli" olisi toiveenasi?! mitä tarkoitat tällä?!

        olen itse neitsyt ja tiedän, että neitsyt kuuluu jousimiehen, kalojen ja kaksosen kanssa alati muuttviin merkkeihin. nämä levottomat sielut eivät onnistu keskenään suhteissaan, tarvitsevat vakaamman kumppanin parisuhteeseen.

        en ikinä haluaisi olla 'tasainen', koska se tarkoittaisi myös luovuuden puutetta. koen elämän siten että kaikki on aina muuttumassa ja epävarmaa, ja se juuri tekee elämästä mielenkiintoisen ja haastavan. kyllästyn myös nopeasti, mikä on myös yksi neitsyen piirre. 'tasaisen tappava turvallisuus' on se mitä eniten kammoan.


      • Tiikkukolo
        *nasukka* kirjoitti:

        "tasainen mieli" olisi toiveenasi?! mitä tarkoitat tällä?!

        olen itse neitsyt ja tiedän, että neitsyt kuuluu jousimiehen, kalojen ja kaksosen kanssa alati muuttviin merkkeihin. nämä levottomat sielut eivät onnistu keskenään suhteissaan, tarvitsevat vakaamman kumppanin parisuhteeseen.

        en ikinä haluaisi olla 'tasainen', koska se tarkoittaisi myös luovuuden puutetta. koen elämän siten että kaikki on aina muuttumassa ja epävarmaa, ja se juuri tekee elämästä mielenkiintoisen ja haastavan. kyllästyn myös nopeasti, mikä on myös yksi neitsyen piirre. 'tasaisen tappava turvallisuus' on se mitä eniten kammoan.

        Voih, kylla! Olen tosissani! Tasaisella mielella tarkoitan, etta voisin iloista pienista asioista, enka murenisi pieniksi palasiksi jokaisesta vastoinkaymisesta eika mieleni hyppelisi edestakaisin hyvan, huono ja kammottavan valilla. Valitsisin mieluummin hieman tylsemman ja luovattoman mielen kuin tallaisen hyppypomppumielen joka on niin kuluttavaa etta olen vasynyt pelkasta omasta ajatustyostani.

        Ja kylla, kyllastyn minakin nopeasti. Maat, paikkakunnat ja tyopaikat vaihtuvat kuin sukat konsanaan, mutta mieleni haluaisin pitaa tasaisena.


      • Neitsytnainen
        *nasukka* kirjoitti:

        "tasainen mieli" olisi toiveenasi?! mitä tarkoitat tällä?!

        olen itse neitsyt ja tiedän, että neitsyt kuuluu jousimiehen, kalojen ja kaksosen kanssa alati muuttviin merkkeihin. nämä levottomat sielut eivät onnistu keskenään suhteissaan, tarvitsevat vakaamman kumppanin parisuhteeseen.

        en ikinä haluaisi olla 'tasainen', koska se tarkoittaisi myös luovuuden puutetta. koen elämän siten että kaikki on aina muuttumassa ja epävarmaa, ja se juuri tekee elämästä mielenkiintoisen ja haastavan. kyllästyn myös nopeasti, mikä on myös yksi neitsyen piirre. 'tasaisen tappava turvallisuus' on se mitä eniten kammoan.

        tollanen. En voi sietää tasaista menoa ja pysähtyneisyyttä. Haluan olla liikkeellä ja kokea maailmaa, sillä elämä on vaan niin ihana seikkailu.

        Olin 8 vuotta avoliitossa ja siitä viisi vuotta aivan kuollut. Ahdistun jos elämä on liian ennalta arvattavissa.


      • *nasukka*
        Tiikkukolo kirjoitti:

        Voih, kylla! Olen tosissani! Tasaisella mielella tarkoitan, etta voisin iloista pienista asioista, enka murenisi pieniksi palasiksi jokaisesta vastoinkaymisesta eika mieleni hyppelisi edestakaisin hyvan, huono ja kammottavan valilla. Valitsisin mieluummin hieman tylsemman ja luovattoman mielen kuin tallaisen hyppypomppumielen joka on niin kuluttavaa etta olen vasynyt pelkasta omasta ajatustyostani.

        Ja kylla, kyllastyn minakin nopeasti. Maat, paikkakunnat ja tyopaikat vaihtuvat kuin sukat konsanaan, mutta mieleni haluaisin pitaa tasaisena.

        Oletkohan nuori ihminen vielä? Neitsythän on ns. nuori merkki, joka kehittyy koko elämänsä ajan. Tämä tarkoittaa myös sitä, että neitsyt on vitaalinen ja oppimiskykyinen vanhanakin.

        Opettele ihan tietoisesti ottamaan rennommin. Anna asioiden tapahtua ja katso, muserrutko oikeasti kaiken alle. Älä vaadi itseltäsi (äläkä muilta) "täydellistä" suoritusta kaikessa. Ole välillä "heikko" ja ole välillä vähemmän "hyvä" ihminen. Katso mitä tapahtuu itsellesi ja ympäristöllesi silloin. Tuskin maailma siihen kaatuu.

        Ymmärrän miltä sinusta tuntuu, olenhan itsekin neitsyt. Neitsyt ei aina näe metsää puilta. Yksityiskohtiin takertuminen on sisäsyntyistä ja usein kuluttavaa.

        Toivotan tsemppiä ja parempia hetkiä!


      • Tiikkukolo
        *nasukka* kirjoitti:

        Oletkohan nuori ihminen vielä? Neitsythän on ns. nuori merkki, joka kehittyy koko elämänsä ajan. Tämä tarkoittaa myös sitä, että neitsyt on vitaalinen ja oppimiskykyinen vanhanakin.

        Opettele ihan tietoisesti ottamaan rennommin. Anna asioiden tapahtua ja katso, muserrutko oikeasti kaiken alle. Älä vaadi itseltäsi (äläkä muilta) "täydellistä" suoritusta kaikessa. Ole välillä "heikko" ja ole välillä vähemmän "hyvä" ihminen. Katso mitä tapahtuu itsellesi ja ympäristöllesi silloin. Tuskin maailma siihen kaatuu.

        Ymmärrän miltä sinusta tuntuu, olenhan itsekin neitsyt. Neitsyt ei aina näe metsää puilta. Yksityiskohtiin takertuminen on sisäsyntyistä ja usein kuluttavaa.

        Toivotan tsemppiä ja parempia hetkiä!

        Kiitos vinkeistä. Olenkin yrittänyt monia niitä noudattaa jo jonkin aikaa... on vain kovin vaikeaa päästä omista jutuistaan ja toimintatavoistaan eroon. Vaikka se pidemmän päälle olisikin helpompaa ja vähän vähemmän kuluttavaa.

        Noh, nuori ja nuori. Alle kolmekymppinen olen. Mutta oppia ikä kaikki. Ehkäpä seuraavassa kymmenessä vuodessa löydän tasapainon. ;)


    • Kaksos--Mies

      Ei kai nyt horoskooppi sentään epätasapainoisuutta selitä, kyllä se taitaa olla pikemminkin yksilön ominaisuus. Toisaalta jokainen merkki pyrkii tasapainoon omalla tavallaan, ja ehkä sun mielestä jonkun pyrkimykset vaan näyttää epätasapainosuudelta, vaikkei ne oliskaan. Mikä merkki muuten oot?

      parisuhde voi olla lyhyt tai pitkä, ei se välttämättä kerro suoranaisesti epäonnistumisesta. Mulla on useita lyhyitä suhteita. syy: vaihteluhalu. Et meit on moneen junaan...

      Mulla on useita neitsyttuttuja. Ovat sen verran itseriittosta porukkaa et toi sun kuvaus 'reppana-neityistä' ei kyl istu heihin ollenkaan. neitsyet ovat mieluummin ilman suhdetta kun huonossa suhteessa.

      kalat on merkeistä varmaankin se herkin ja haurain. Taiteilijoissa on paljon kaloja, etenki runoilijoissa.

      • myös neit.......

        mieluummin yksin kuin huonossa suhteessa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      112
      8751
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2623
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      128
      2361
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1989
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1736
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1540
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1487
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1427
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1296
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1219
    Aihe