Koittaa aika lähdön,
levyt viimeistään soittaa.
Suureen laivaan lastattuina
kynäni jo kuivuneet.
Kaihoisa viipynyt katse
kyyneleistään kasvanut.
Sieluuni suljettuun
rakkautesi tutkimaton.
Kun arvoituksen ratkaisen
takaisin palaan.
Kolmen vuoden tutkimusretki
uskoansa valaa.
Adios amigos,
Mexico
is calling.
-------------------------------------------------
Kiitos kaikille: lukijoille, kehujille, kriitikoille, kissoille, koirille...
Häivyn vuosiksi jonnekin...? Ehkä palaan ensi vuosikymmenellä, ehkä en...
Pysykää ihmisinä, sulassa sovussa.
Peace
Lähtö
3
164
Vastaukset
Onko tämä runosi jäähyväis
sellainen,jota puet itsesi
kuin meidän lukijoiden
päälle---mihin lienee
moinen hoppusi.
Vai haluatko pitää
meidät best sellerissä
odottaen pikaista jatkoa.
Lähtösi ilmeisesti
suuntautuu elämäsi
tutkimus matkalle
-itsesi löytämiseen
elämän suuntaviitalle.
Kaikkea otollista vie
mukanasi ja tuo jotain
uutta sieltä.
Peacea Sinulle Copo.- lindalinda1
se lähtö edessä - voi, voi.
Runosi on näköisesi, haikean kaunis.
Onnea tutkimusretkellesi, kulje avoimin silmin
ja sydämin. Palaa luoksemme runoinesi, rikkaine
kokemuksinesi Copo.
Jälleennäkemisen riemua odottaen,
lintsi - *MURUKULTA*
¨¨ ♥ ¨¨ ~¤~ ¨¨ ♥ ¨¨
Sen kaunis liito
pilvetkin sai
väistymään
Sai tuulen nostamaan
Näyttämään vuorenrinteet
ja vihreät laaksot
Sen siipien
taipuisat päät -
Ja siivillä pisara ~
Ikävän ja - Voiman
¨¨ ♥ ¨¨ ~¤~ ¨¨ ♥ ¨¨
Ja vielä reppuun voimalaulu,, Tuot sen sitten takasin!! :´] ´´´´ Hyvää matkaa!
http://www.youtube.com/watch?v=sbvKs0mXxlw&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=XJ2H2Or0ogs&feature=related
Jotta Muru ois Muru niiiin,,, nuo laulaa välillä Suomea ihan selvästi,,löydätkös..;þ
Soittelen tässä kaverina, pari pvää sitten ostamaani panhuilulla..... (!??!;)
ps, *Muru puhaltelee keltaista kumikanoottia* soittele jos.....--> -
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901965
- 1131053
- 1141046
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20757- 52704
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32643ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42608Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9482