Minulla on parikin anopinhammasta, jotka olen istuttanut saviruukkuihin. Nyt olen kuitenkin huomannut, että lehdet ovat tulleet "kurttuisiksi". Mitä olen tehnyt väärin / jättänyt tekemättä ??
Anopinhammas
3
1360
Vastaukset
- vihreä peukalo
Kuinka usein kastelet niitä? Anopinhammas selviää aika vähällä kastelulla (ja parempi onkin ettei liikaa kastele), mutta tarvitsee silti vettä. Mulla ainakin kerran yhden matkan jälkeen anopinhammas roikotti lehtiään vedenpuutteessa, mutta toipui kastelun jälkeen.
- Hennuli.
saviruukut imevät vettä, eli jos et liottanut niitä ennen anopinhampaan istutusta, kasteluvesi ei mene kasville vaan ruukulle. Jos näin pääsi käymään, koeta saada ruukku kasteltua esim. ulkopuolelta kastelemalla tai jopa vähäksi aikaa upottelemalla jos uskallat.
- Anopinhampaasta
Eli sama ongelma. Yli vuoden ollut jo hammas kasvamassa jonka laitoin noin 5 lehtisestä pistokkaasta. Työntää vierestään uutta vartta mutta tämä varsinainen varsi ei halua kasvaa juurikaan ja käpristää lehtien päivä. Mikä siis vikana? Istutettu kasvi on siis kasvanut mutta ei enää kasva vaan nostaa tuota uutta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomessa on meneillään boomereiden kosto
1990-luvun lamassa osumaa saaneet sukupolvet toivovat sen jälkeen syntyneille sukupolville kärsimystä porvareita äänestä192147Petteri Orpon kommentti persujen väkivaltaan?
Hiirenhiljaa taas on, kun Tampereella persulahkon ääriosasto pahoinpiteli kantasuomalaisen tytön. Missä on pääministeri251552Onko sinulla jalostettu koira? Nämä tekijät altistavat koiran sairastumiselle
Moni Suomessa suosittu koirarotu on sairas ulkonäkökeskeisen jalostuksen ja ääripiirteiden vuoksi. Erityisesti tietyt t201340- 791288
Anabaptismin kirous
Uudestikastetut lahkolaiset joutuvat valheen kierteeseen. He joutuvat herjaamaan lapsena saamaanssa kastetta nimeen Isä4171062Pelolla pakottaminen
Kristinusko on tuovinaan valoa ja toivoa, mutta ensin pitää olla pimeyttä ja toivottomutta jotta joku valoa ja toivoa ha624886Robotiikka korvaa tulevaisuudessa seurustelusuhteet
Haluan herättää keskustelua aiheesta. Asiantuntijoiden mukaan robottien kehitys on 10-15 vuoden päässä siitä että voidaa221805- 56723
kamera hakokylässä
kamera kuvaamassa yleistä tietä laittomasti ristauksessa hakokylä-raatevaara!11644- 10630