Onko kokemuksia Ponta Delgadassa sijaitsevasta Residencial Cete Cidadesista? Onko huoneissa parveke, sijainti keskustassa tai sen tuntumassa?
Kiitos etukäteen.
Residencial Cete Cidades
5
832
Vastaukset 5
Tämä residencial sijaitsee Ponta Delgadan keskustassa Rua Contadorilla, jolla on liikennettä ainakin päiväsaikaan kohtalaisesti. Katu on tosin kapea ja yksisuuntainen ja sillä kulkee mm. minibussi B keskustaan päin.
Parvekkeista en mene sanomaan. Täytyy vilkaista joku päivä. Milloin mahdat olla tulossa tänne? Onko tieto oleellinen? Residencialeissa on harvemmin parvekkeita.
Sete Cidadesin naapurissa on Hotel Canadiano. Kadulla on muutama ravintola ja leipomo. Meren rantaan on ehkä joka 300-400 m. Lähellä on myös Ponta Delgadan tori ja halli.- Saikku
Kiitos vastauksesta. Matka toteutunee syyskuun alussa. Parveke on tärkeä tekijä hotellin valinnassa. Täytyyhän yömyssyt päästä partsille nauttimaan :)
Löytyyköhän Ponta Delgadasta edullisia B&B -tyyppisiä tms. vaihtoehtoja?
- parvekkeen
niin pyydä huone kadun puolelta. sisäpihan puoleisissa huoneissa ei ole parvekkeita.
- hua
Olimme kyseisessä hotellissa heinäkuussa 2 viikkoa. Huone oli ihan ok, ihan perus, eli sängyt, suihku, wc.. jääkaappia ym. keittiövarustusta ei ollut eikä myöskään parveketta. Toimi ainakin näin vähään tyytyville nuorille. Sijainti oli hyvä, ydinkeskustaan käveli noin 5 minuutissa. Voin suositella.
- Saikku
vastauksista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1231766Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91867Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja148822- 60800
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35762Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔47692Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat42647Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö257639- 68623
Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol33587