Oisko vinkkejä mihin käyttää pakastepinaattia, siis sellaisia helppoja ruokia mitkä kävis koko poppoolle.
Kiitokset mahd vastauksista!
pakastepinaatti
4
1648
Vastaukset
Laita ne pakastepinaatit lättytaikinaan ja paista!
- Tristar
Lasagne (tomaattikastike ja juusto/pinaattikastike), munakkaan täyte, pinaattikeitto, letut, piiras, pitsa...
Pinaattipitsa on ihana juttu.
*** - perinteisesti
pinaattikeittoon,siihen lisukkeeksi keitettyä kananmunaa..
Toinen ehdotus olinkin jo ohukaisia taikka samasta taikinasta voi paistaa myöskin pannaria,ja hilloa päälle... Uppos ainakin nuorisoon kun olin yläaste-lukion keittiöllä töissä vuoden alussa.- herkkua:
Meillä aikanaan kouluruokana tarjottiin pinaattivelliä (80-luvulla), ja meidän perheen herkkua sieltä alkaen! En ole oppinut pitämään pinaattikeitosta ensinkään.
Teen (ja koulussa tehtiin) mannavellin (teen itse Special Mannasta tms. tummimmasta mitä marketissa myydään) ja lopuksi pinaattipussi sekaan (kuution sulaminen kestää liian kauan). Kananmunaa kaveriksi jos tykkää. IHANAA ;o)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712973
- 462574
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322235- 792138
- 951956
- 321712
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil201222