Ärsyttää kriitikoiden tapa leimata joku leffa huonoksi jos pääosan esittäjä on vähän turha seurapiirijulkkis.
Ashton Kutcherista huolimati Perhosvaikutus on kelpo leffa joka ei mene siitä mistä rima on matalin.
Humanismia jossa kaveria autetaan ja huonoa lapsuutta ymmärretään!
Tai: ehkä täytyy olla kovia kokenut itse että tajuaa leffan sanomaa.
Perhosvaikutus on hyvä!
4
391
Vastaukset
- Billy_Ray_Curys
Elokuvaa syytetään tyhmästä juonesta koska päähenkilön siirtymistä ajassa ei selitetä, ja sitten elokuvaa kritisoidaan sokerisuudesta. Elokuvassa on rajun luokan draamaa koska sellaista elämä on muutenkin. Ajassa siirtymistä ei olekaan tarkoitus selittää, sen syyhän on silkka sivuseikka. Yksi parhaista näkemistäni elokuvista perhosvaikutus.
En voi olla samaa mieltä.
Vaikea muodostaa kuvaa elokuvasta.
Vaikka sen juoni oli ihan mielenkiintoinen ja sitä oli suht' mukava seurata, niin siitä paistoi läpi elokuvanteon kokemattomuus, tai kädettömyys, eikä filmi onnistunut olemaan missään vaiheessa järin uskottava tai koskettava, voisinpa sanoa leffan olleen jopa laskelmoidusti katsojan tunnekeskukseen vetoava nyyhkykertomus valistavaisine opetuksineen, ja komeine päänäyttelijöineen.
Vähän sama kuin puristaisi sipulia katsojan silmiin saadakseen hänet tuhertamaan itkua, se ei vaadi taitoa vaan röyhkeyttä, ja tässä tapauksessa ahneutta.
Vähintäänkin elokuvan kompromissiloppu onnistui pilaamaan tämän lähinnä kertakatseluviihteestä käyvän aikuisten sadun.
Herää taas väkisinkin kysymys, millä perustein ihmiset näitä elokuvia IMDB:ssä arvioivat?
Tälle elokuvalle olisi odottanut pistearvoa 5.8-6.2 ei hitossa liki 8.!!
Oma virallinen pisteytys
*½- mandalay
olin yllättynyt kuinka hyvä leffa oli, vaikka en paljoa odottanut. Minä taas pidin loppuratkaisusta joka oli mieleenpainuvan surumielinen...entä jos..deja vu whatever. Tykkään just tollasista lopuista jotka jättävät kysymykset ilmaan leijumaan ja mielen askartelemaan.
- Nopeusmittari
Miksi ihmeessä niin monet jankuttavat että elokuvan pitäisi olla "uskottava" että olisi hyvä? Elokuva on fantasiaa, jos eläytyy siihen maailmaan niin mikä vain käy. Hän siirtyy ajassa koska sillä on joku sellainen outo voima, hänen isälläkin oli sama juttu. Mitä sitten että se ei ole uskottavaa. Se on mielenkiintoista. Älkää olko tosikkoja etsimällä kaikesta jotain mikä tekisi sen 100% mahdolliseksi oikeassa maailmassa.
Yksi parhaista elokuvista minusta. antaisin itse jopa 9/10 sille. Niin paljon kakkaa tehdään nykyään, tämä on oikea helmi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle593511Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472846Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1482673Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle572341Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3572083- 1601800
- 761505
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231348Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.381313- 241224