Jos haluaa käydä vaikkapa radalla juoksemassa, pituutta hyppäämässä tms. mitä se maksaa ja minne maksu maksetaan?
Vimpelin urheilukeskus
7
1811
Vastaukset
- taida olla
niin jyrkkiä sääntöjä, etteikö voi käydä ilman korvauksia juoksentelemassa ja pituutta hyppäämässä.
Aiempina kesinä ainakin oli maanantai klo 18 korvilla Kipinän harjoitus/kilpailuvuoro. Katsis varmaan käydä katsomassa. - on jo
vähän liikaa. Muutama hassu tölli ja urheilukenttä ei tee vielä urheilukeskusta, varsinkin kun näitä rakennuksia tai niissä olevia toimintoja ei ole rytmitetty keskenään mitenkään.
- vaikka mitä
Yleisurheilupaikka, tennikseen ulko- ja sisäkentät, salibandykentät, jääkiekkohalli, pallohalli....
VAIN UIMAHALLI PUUTTUU. - toteutus
vaikka mitä kirjoitti:
Yleisurheilupaikka, tennikseen ulko- ja sisäkentät, salibandykentät, jääkiekkohalli, pallohalli....
VAIN UIMAHALLI PUUTTUU.on surkea. Kokonaisvaltainen suunnittelu puuttuu.
- Kysyn vaan
vaikka mitä kirjoitti:
VAIN UIMAHALLI PUUTTUU.Muualla tällaisia paikkoja osataan hyödyntää mutta Kajaanissa ei. Muualla vastaaville alueille on saatu synnytettyä runsaasti yritystoimintaa kuten kokous-, liikunta-, ravitsemus-, majoitus- ja muita viihde ja vapaa-ajanpalveluja. Uimahallin rakentaminen Vimpeliin olisi pitkällä tähtäimellä oikea ratkaisu tähän suuntaan, nyt sitä runksutellaan suojellun kulttuurikeskuksen tontille.
Miksi Vimpeli ei kehity, kysyn vaan? - koska se Vimpeli on
Kysyn vaan kirjoitti:
Muualla tällaisia paikkoja osataan hyödyntää mutta Kajaanissa ei. Muualla vastaaville alueille on saatu synnytettyä runsaasti yritystoimintaa kuten kokous-, liikunta-, ravitsemus-, majoitus- ja muita viihde ja vapaa-ajanpalveluja. Uimahallin rakentaminen Vimpeliin olisi pitkällä tähtäimellä oikea ratkaisu tähän suuntaan, nyt sitä runksutellaan suojellun kulttuurikeskuksen tontille.
Miksi Vimpeli ei kehity, kysyn vaan?Kajaanissa.
Itsehän jo kirjoitit, että kaikkialla muualla tuollainen kehittyy.
Jos tuonne uimahalli tulísi niin paljonko se noihin muihin vaikuttaisi paitsi että olisi niin perhanan kiva käydä ensin vetämässä itteään hikeen esim. puolipallohallssa tai jäähallissa tai juosta sitä rataa ympäri ja lopuksi lähteä uimaan ja saunomaan.
Varmaan harmittaisi kaikenlaisia ihmisiä tuo.
- maksa
mitään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943762
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli453144Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.972749Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572430- 1342397
- 612388
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172367Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212284Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232276- 642070