maailman nopein kansa" titteli, mitä hehkutetaan monesti.
Tulipahan eilen käytyä katsomassa ajamista tuolla laajavuoressa. Siellä kaksi ukkoa puhui yhden järjestäjän kanssa.
"Tämä on vielä helppoa, mutta oottakaa vaan huomista, kun illalla pitää paimentaa monia juopuneita ihmisiä oikeille paikoille."
Porukka menee ryyppäämään ja ralli jää toiseksi.
Eli siinä teille D:
Huvittavaa tämä "Suomi- moottoriurheilu
2
546
Vastaukset
- tapahtumat
Tapahtuma kuin tapahtuma nykyään, ne on vain taustahälinää kaljoittelulle.
Ei se mitään ennen oli "paikalliset kylähullut ja juopot", nyt meno on kansainvälistä, meilläkin oli vieressä venäläisillä "kulttuuri" hallussa ja kaikki kotimaiset kaupan päälle, mutta olihan viereisessä VIP-kylässä oikein bändi vetämässä ja vieraat saivat telmiä sumopainia ja me saimme katsella ja kuunnella ilmaiseksi. - Nimism.
Ei ole koskaan mitään tekemistä keskenään.
Autolla kuka tahansa voi ajaa kovaa, mutta juostaanpas pojat 1500m.3.30. Niitä ei suomenniemeltä löyvy, semmosia ukkoja.
Eikä tule.
Minä esim. osaan ajaa autoa yhtä hyvin kuin kukaan suomalainen rallikuljettaja aivan varmasti.Jos isäukolla olis ollu painetta lompsassa aikoinaan, nii hyvin lähellä Jyskälän voittoo olisin tänäkin vuonna. Vaan kun olemme köyhiä, ei maha mittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733414Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91901Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241279- 1331127
- 1001033
- 60964
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil68961Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6925- 84899
- 34830