Heip!
Onko täällä muita kilpirauhasen vajaatoimintaa sairastavia jotka kärsivät sydämen "hypyistä"?
Tuntuu siltä, että sydän jättää yhden lyönnin väliin, jonka jälkeen sydän lyö "kovasti". Muitakin sydäntuntemuksia on ollut, yleensä tulevat levossa ollessa.
Thyroksinia syön ja keväällä otetut kilpirauhasarvot olivat kohdillaan, sydänfilmissä ei ole ollut mitään, joten onko tämä normaalia?
Onko täällä muita kilpirauhasen vajaatoimintaa sairastavia jotka kärsivät sydämen "hypyistä"?
Tuntuu siltä, että sydän jättää yhden lyönnin väliin, jonka jälkeen sydän lyö "kovasti". Muitakin sydäntuntemuksia on ollut, yleensä tulevat levossa ollessa.
Thyroksinia syön ja keväällä otetut kilpirauhasarvot olivat kohdillaan, sydänfilmissä ei ole ollut mitään, joten onko tämä normaalia?
Vastaukset 1
Vanhimmat
Moi vaan!
Kyllä mulla on välillä hypähtelyjä ja liikatoiminnan kaltaista tykyttelyä, vaikka on tyroksiinilääkitys ja arvot kunnossa. Veikkaan, että on ihan normaalia. Ei ainakaan minun lääkärini pitänyt sitä vakavana, kun mainitsin satunnaisista oireistani...
Niin ja levossa nuo minunkin oireeni yleensä tulevat.